Bummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die van mij blijft een beetje hangen
quote:
Ja! Ik vond wat motivatie en nu gaat het redelijk vanzelf!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]jij gaat lekker de laatste weken ofnie?
Wat vervelend Tink! Heb je wel het idd dat de Fysio helpt. Of merk je nog geen enkele verbetering?quote:
Goed bezig Lonaa!!quote:
Dat is fijn afvallenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier gaat het ook wel goed. 1.5 kg eraf zonder dat ik echt extreem oplet of heel erg aan het sporten ben. Fijn!
Nadat het vorige week snel ging ben ik nu ook weer een week stabiel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Zeester het volgende:
Ik wil ook een beetje van jullie snelle afvallen lenen. Hier gaat het langzaaaam. Maar ik ga de motivatie niet verliezen nu. Maandag ga ik ook weer naar yoga, daar heb ik echt zin in.
Tink, ik hoop dat je schouder echt snel een beetje verbetert, het lijkt me echt afzien, zo'n continue pijn.
De zelfgemaakte volkorenwraps van moblo zijn een stuk lager in calorieen en veel gezonder. En leuk om te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm naast mijn wraps debacle vanavond heb ik ook nog eens een verjaardag.. Ik sla de taart maar over denk
Heb jij daar een receptje van toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De zelfgemaakte volkorenwraps van moblo zijn een stuk lager in calorieen en veel gezonder. En leuk om te maken.
Nou ik was het even aan het opzoeken maar haar blog is niet meer openbaar zie ik. Dus nee, ik heb geen receptje helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb jij daar een receptje van toevallig?
Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ik was het even aan het opzoeken maar haar blog is niet meer openbaar zie ik. Dus nee, ik heb geen receptje helaas.
Dank u.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:21 schreef Sarabi het volgende:
http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.html
Maar dan volkoren/spelt (net wat je wilt) misschien?
Zo maak is ze in ieder geval.
Idd heerlijk. Maar ik had echt niet verwacht dat daar zoveel in zou zitten.quote:
All Time Low. Je laagste gewicht ooit. Of sinds je dik was danquote:
Thanks! Ik zal al heel hard na te denken, maar hier was ik niet op gekomen!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
All Time Low. Je laagste gewicht ooit. Of sinds je dik was danHet meest afgevallen ooit.
Zat je hiervoor op je ideale gewicht?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes!
Nog zo iets stom van weer aankomen, ik ga never nooit meer een ATL halen.
Op dat moment vond ik dat niet, maar als ik er nu op terugkijk zat ik zeker wel op mijn ideale gewicht (zelfs een gezond bmi).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zat je hiervoor op je ideale gewicht?
Klinkt goed. Ik heb ook nog nooit zoete aardappel gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen ben ik dit voor vanavond aan het maken:
http://chickslovefood.com/zoete-aardappelrosti/
Voor het eerst dat ik iets van zoete aardappel maak.
Uiteindelijk gaat het om het resultaat en niet om of het jou wel of niet een atl isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik dat niet, maar als ik er nu op terugkijk zat ik zeker wel op mijn ideale gewicht (zelfs een gezond bmi).
Op dit moment kan ik daar zelfs niet meer van dromen en ga ik voor dat gewicht +5.
Hm ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Behalve dat op een niet gezonde manier afvallen nooit een goed idee isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stond laatst onder de douchen na te denken over wat nou mijn ideale gewicht zou zijn en toen dacht ik 'oh zoals in die zomer' oh nee, toen had ik een eetstoornis... 'oh zoals op die foto' ow nee toen had ik een eetstoornis... etc
En toen bedacht ik me dat ik nog nooit een gezond gewicht heb gehad op een normale manier
En dan denk ik ergens toch weer: ja zie je, toen was het beter
Ik zit ook echt in een vage dip. Mijn ATL is niet op de meest gezonde manier tot stand gekomen en ik vind het eigenlijk wel een goed idee. En dat vind ik dan weer een slecht idee
Naja ik weet dat het hier geen therapietopic is maar ik moest het toch even ergens kwijt
Even wat plaatjes bij de praatjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik dat niet, maar als ik er nu op terugkijk zat ik zeker wel op mijn ideale gewicht (zelfs een gezond bmi).
Op dit moment kan ik daar zelfs niet meer van dromen en ga ik voor dat gewicht +5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het hier ook altijd kwijtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Naja ik weet het zelf ook wel eigenlijk. Ik moest het gewoon even typen. Soort van uitspreken om zelf te horen hoe debiel het is...
Geen probleem bedoelde het ook niet lulligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Naja ik weet het zelf ook wel eigenlijk. Ik moest het gewoon even typen. Soort van uitspreken om zelf te horen hoe debiel het is...
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even wat plaatjes bij de praatjesBoven de 100 zou ik je niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Deed niemand (gelukkig). Maar het helpt ook wel dat je mijn benen niet ziet op die fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boven de 100 zou ik je niet geven.
Wat TP zegt. Je ziet er op alle foto's gewoon goed uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boven de 100 zou ik je niet geven.
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat TP zegt. Je ziet er op alle foto's gewoon goed uit
Daar heb je heel erg gelijk inquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Zeester het volgende:
Je ziet wel dat je zwaarder bent in je gezicht.
Ik denk dat het van belang is om je heel bewust te zijn van de verraderlijkheid van afvallen en slanker zijn. Het is belangrijk om op een gegeven moment te besluiten om tevreden te zijn, ook al ben je nog steeds niet maat 36. Het is een valkuil om altijd meer te willen, maar altijd ontevreden zijn is ook niet goed.
Dat heb ik over m'n tiener/puber-leeftijd. Ik woog toen 68 kilo bij 1.70. Daar zou ik nu echt een moord voor plegen, maar iedereen (want achterwerk als een vrachtwagen) vond me toen veel te dik. En de dieetellende begon vanaf dat moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je heel erg gelijk in
Was ik toen maar tevreden geweest....
Ben op het moment zelfs meer tevreden over mijn lichaam dan ik toen was, best triest eigenlijk.
Dat is echt een supermooi gewicht, maar inderdaad die leeftijd is lastig met iedereen die er wel iets van vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat heb ik over m'n tiener/puber-leeftijd. Ik woog toen 68 kilo bij 1.70. Daar zou ik nu echt een moord voor plegen, maar iedereen (want achterwerk als een vrachtwagen) vond me toen veel te dik. En de dieetellende begon vanaf dat moment.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Merk je al iets van verbetering of eigenlijk niet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat vervelend Tink! Heb je wel het idd dat de Fysio helpt. Of merk je nog geen enkele verbetering?
Uhm, ik heb het idee dat het de ene dag een heel stuk beter gaat dan de andere. Soms kom ik de dag redelijk door op 1200 mg ibuprofen, soms heb ik 3600 nodig. De tape van de fysio helpt wel, m'n spieren zijn wat minder stijf, maar de zeurende gewrichtspijn is wel echt gruwelijk vervelend. Het zeurt, straalt enorm uit en wordt door het werken alleen maar erger. Ik heb oefeningen om de spieren te rekken en een oefening die ik mag doen als de zeurende pijn te vervelend wordt. Ik kan alleen op m'n werk echt niet de hele dag met m'n arm gaan staan bungelen, dus dat doe ik af en toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Zeester het volgende:
Tink, ik hoop dat je schouder echt snel een beetje verbetert, het lijkt me echt afzien, zo'n continue pijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stond laatst onder de douchen na te denken over wat nou mijn ideale gewicht zou zijn en toen dacht ik 'oh zoals in die zomer' oh nee, toen had ik een eetstoornis... 'oh zoals op die foto' ow nee toen had ik een eetstoornis... etc
En toen bedacht ik me dat ik nog nooit een gezond gewicht heb gehad op een normale manier
En dan denk ik ergens toch weer: ja zie je, toen was het beter
Ik zit ook echt in een vage dip. Mijn ATL is niet op de meest gezonde manier tot stand gekomen en ik vind het eigenlijk wel een goed idee. En dat vind ik dan weer een slecht idee
Naja ik weet dat het hier geen therapietopic is maar ik moest het toch even ergens kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zo was ik ook op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Zeester het volgende:
Als ik nu opnieuw 14 zou zijn, de leeftijd dat ik echt begon te stijgen in gewicht, zou ik mezelf echt meer willen ontwikkelen in een gezond eetpatroon. Ik heb gewoon domweg nooit geweten wat gezond was, terwijl ik wel dacht dat ik dat wist (ik eet toch gewoon heel veel groente, ik snoep gewoon te veel). Wist ik veel dat stoppen met snoepen niet lukte omdat ik de rest van de dag gewoon veel te weinig at, en dan 's middags en 's avonds ging compenseren met snoep. Geen wonder dat je er niet af kunt blijven, het vlees is tenslotte zwak. En helemaal als je honger hebt. Ik denk dat ik de helft van mijn middelbare schooltijd tot een uur of 3 als ik thuis kwam niets at. Misschien een mars, of iets van de AH, en soms het brood uit mijn broodtrommel, maar in ieder geval geen ontbijt en weinig lunch.
Oja dat soort dingen zag ik ook veel jongeren doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik ook! totdat ik ontdekte dat er in de directe omgeving van de school zich maar liefst 3 snackbars bevonden
daarna waren de roze koeken en milkshakes (want: dat is tenminste geen vette patat of frikandel) niet aan te slepen
![]()
if i could turn back time...
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkdag voorbijnu naar huiss WEEKEND
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkdag voorbijnu naar huiss WEEKEND
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je kan het hier ook echt kwijt.quote:
Uniekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Spoilers.. Succes en wees aub niet beschaamd er zijn er zoveel meer.
En eten dat moet je, dat kan je niet ontwijken... Blijft een ongelooflijk lastige materie maar als je het kan delen dan wordt het wel bespreekbaar en daardoor wat toegankelijker.
Niet schamen alsjeblieft, echt niet! Niet voor jezelf houden, je houdt jezelf voor de gek
Hoe was je tonijnsalade met sesamolie? Ik kan hem niet meer vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Sarabi het volgende:
http://chickslovefood.com/zoete-aardappelrosti/was echt heel lekker.
Ben er nog niet aan toe gekomen helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was je tonijnsalade met sesamolie? Ik kan hem niet meer vinden.
Edit: nevermind, heb hem ineens gevonden.
Mijne ook niet, echt totaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe gekomen helaas.
De weekplanning ging deze week niet zo lekker.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Zeester het volgende:
Inderdaad, je mag het hier zeker kwijt. Ik zie dit topic altijd meer als de plek waar je psychisch steun kan krijgen bij de moeilijkheden bij het afvallen dan persé de plek voor het perfecte lijstje. De meesten van ons weten namelijk heel goed hoe het moet, maar minder goed
hoe je het ook daadwerkelijk doet.
Ja, zo'n perfect lijstje kan iedereen die hier langer dan een paar weken meedraait wel maken. Maar het lotgenotenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Zeester het volgende:
Inderdaad, je mag het hier zeker kwijt. Ik zie dit topic altijd meer als de plek waar je psychisch steun kan krijgen bij de moeilijkheden bij het afvallen dan persé de plek voor het perfecte lijstje. De meesten van ons weten namelijk heel goed hoe het moet, maar minder goed
Het is fijn dat dit topic weer een beetje deze kant op gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Zeester het volgende:
Het begin is erquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijne ook niet, echt totaal niet.
Ik voel me de hele week al heel nerveus, een beetje hyper. Kan aan mijn medicatie liggen. Ik kan me nergens op concentreren en zit mezelf ontzettend in de weg.
Ik had een prachtige planning gemaakt voor deze week. Voor eten, prive dingen, zakelijke to do lijst. Allemaal reuze haalbaar en efficient. Maar op een of andere manier kan ik me dus nergens op focussen en komt niets af. Waardoor ik weer nerveus en paniekerig word. Moeilijk uit te leggen maar ik kan dus op sommige momenten nauwelijks de was opvouwen. En ik blijf mijn best doen en ik blijf falen.
Ik denk dat ik iets de veel schildklierhormoon op dit moment binnenkrijg. Even in de gaten houden, ik moet binnenkort weer bloedprikken.
En andere reden kan zijn dat mijn eetpatroon veranderd is. Eerst pakte ik iets wanneer ik trek had. Juist door die schildklier heb ik vaak trek en mijn lichaam heeft ook echt veel en vaak eten nodig om niet beroerd te worden. Maar nu probeer ik dus wat meer regelmaat aan te brengen en ietsje minder te eten (nog steeds 7 eetmomenten t/m avondeten) maar daardoor raakt mijn lichaam van slag.
Als ik nou elk uur een paar druiven of plakjes komkommer zou moeten eten om me goed te blijven voelen is dat geen probleem. Maar er moet echt iets substantieels in zoals een banaan, Griekse yoghurt, eierkoek.
Nou ja, dus. Gisteren goed gepraat met een vriendin, uit eten geweest met mijn vriend en toen ook mijn hart gelucht. En vandaag voel ik me stukken beter en stabieler. En heb ik eindelijk dingen gedaan! Wel allemaal op slakkentempo maar goed, beter iets dan niets.
En dit was mijn dagboek
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je, oordelen en bekritiseren kan iedereen wel, dat is niet zo moeilijk. Maar steunen waar moeilijk lijkt veel lastiger.
Wees niet al te streng voor jezelf, je hebt alleen jezelf ermee en helaas soms ook je geliefden
Zijn het de zelfgemaakte wraps geworden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik heb twee wraps op. 2 jaar geleden at ik er rustig 3 of 4![]()
Snap niet Hoe want ik zit kei vol.
Nee die ga Ik de volgende keer maken. Ik ga het niet weg gooienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn het de zelfgemaakte wraps geworden?
Die vind ik sowieso ook meer vullen.
ah ik dacht dat je het nog niet in huis hadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee die ga Ik de volgende keer maken. Ik ga het niet weg gooien
Jawel doe alle boodschappen behalve vers op maandag avond haha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je het nog niet in huis had
Slimquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel doe alle boodschappen behalve vers op maandag avond haha.
Ja gaat bij mij vooral om minder uitgeven. Toen ik nog iedere dag boodschappen deed ging ik dik over de 100 euro per weerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim
Wij doen op vrijdag (of zaterdag) de weekboodschappen, zo geven we minder uit en kopen we ook minder slechte spullen.
Dus je ziet er weer op en top uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:37 schreef mrspoeZ het volgende:
Mmmm, knnnnnuffels.
Net mijn pony geknipt :-)
Wow dat is wel een aardig bedrag inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja gaat bij mij vooral om minder uitgeven. Toen ik nog iedere dag boodschappen deed ging ik dik over de 100 euro per weer
Ja het gaat van mij nu van 20 tot 70 ongeveer afhankelijk van wat ik nog heb en of er veel in de aanbieding is wat ik doe hamsteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow dat is wel een aardig bedrag inderdaad
Wij waren deze week voor 20 euro klaar, maar dat is niet eerlijk de hele vriezer ligt nog vol
Voor zover dat kan :-Dquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dus je ziet er weer op en top uit?
Zijn idd hele rotte dagen ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb me in de supermarkt ingehouden en geen Ben&Jerry's gekocht. Best lastig want ik ben ongesteld..![]()
Toen wilde ik toch ijs en ben ik de McDonald's met veel moeite voorbij gereden.
Thuis maar een beetje Griekse yoghurt met een stroopwafel en speculoos kruimels erdoor genomen.
Zit iig niet zoveel in als een pint B&J of McFlurry.
Ik vind deze dagen altijd zo lastig. Overdag prima, maar s avonds op de bank moet ik dan ineens alles wat met zoet en chocolade te maken heeft.
Netjes, dat ga ik zo ook proberen met mijn wijntjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zit met drie biertjes nu nog onder mijn 1900 nietvastendagmaximum.
En hele pure choco? Daar kan je vaak ook niet zoveel van eten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb me in de supermarkt ingehouden en geen Ben&Jerry's gekocht. Best lastig want ik ben ongesteld..![]()
Toen wilde ik toch ijs en ben ik de McDonald's met veel moeite voorbij gereden.
Thuis maar een beetje Griekse yoghurt met een stroopwafel en speculoos kruimels erdoor genomen.
Zit iig niet zoveel in als een pint B&J of McFlurry.
Ik vind deze dagen altijd zo lastig. Overdag prima, maar s avonds op de bank moet ik dan ineens alles wat met zoet en chocolade te maken heeft.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ja dat is een beetje lastig. Gewoon chocola hoef ik dan weer niet haha. Ik wil dan Twixen en dat soort dingen.
Het komt vast wel goed. Vandaag ging het goed. Ik heb voor morgen alvast een boodschappenlijst gemaakt en de was gesorteerd. Als ik morgen dan in de war ofzo ben hoef ik alleen maar te wassen en kan mijn vriend de boodschappen doen. Alles extra is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het begin is er![]()
Hopelijk is volgende week weer een betere week.
Vaak welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in weekend
Dat is een mooi weekresultaat tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:26 schreef BananaPancake het volgende:
Na een hoop geschommel deze week kom ik toch netto op -0,6 kg uit
voor mij ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef DonnaRush het volgende:
De weegschaal was ook aardig voor mij!
Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een mooi weekresultaat toch
Ik ben deze week stabiel gebleven dus volgende week ietsje strenger zijn.
Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:50 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.
Ben wel echt trots op mezelf deze week want ik kreeg 2 slechte beoordelingen van school, voelde me er super kut over en heb mezelf niet volgestopt met eten, wat ik eigenlijk wel wilde op dat moment.
En heb besloten binnenkort naar de huisarts te gaan met mijn mentale klachten om te kijken wat er mogelijk is, hoewel ik het nu nog aan het uitstellen ben (want druk) en dat is dus precies één van de klachten die ik heblekker ironisch haha
Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)
Verder goed beziggaat goed hier in het topic
Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.
Ja misschien niet, maar als ik deze opdrachten niet op tijd af krijg, word ik ook niet heel gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijn![]()
Lesliequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst (sinds een jaar) m'n video's van Leslie Sansone uit de kast getrokken. Ze zijn heel truttig maar voor mij werkt het
Dus ik heb gisteren een half uurtje meegehuppeld. Ik vond het wel een goede stap!
![]()
En tot nu toe ga ik heel gezond met eten om. Geen vette tussendoortjes of chips of snoep of wat dan ook maar gewoon ontbijten met een smoothie en boterhammetjes met gezond beleg voor de lunch. Gezien alle problemen van het afgelopen jaar vind ik het best knap van mezelf
Wel blijven opletten!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Zie nu pas dat we een BP & PB in het topic hebbensnapte het al niet.
Recept?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn zelfgebakken naans zijn trouwens echt awesome.
En nog makkelijker dan wraps.
Heb alleen veelste veel gemaakt dus morgen weer
Awesome!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef Sarabi het volgende:
http://allrecipes.nl/recept/10821/eenvoudig-naanbrood.aspx
De mijne zagen er alleen nog beter uit, vond ik
Niets mis met een komkommer en paprika vreetkickquote:Op zondag 18 januari 2015 03:25 schreef Fripsel het volgende:
Ok je krijgt dus honger van wiet. En het is de beste pijnstiller ooit.
Munchies (autocorrect maakt er München vanquote:Op zondag 18 januari 2015 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niets mis met een komkommer en paprika vreetkick
Ik kan niet zeggen dat ik dat ooit geprobeerd heb. Maar toen was ik ook nog niet dik dus het leek allemaal niet zo ergquote:Op zondag 18 januari 2015 10:24 schreef Zeester het volgende:
[..]
Munchies (autocorrect maakt er München van) zijn niet te stillen met gezond eten
.
QFT.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat ooit geprobeerd heb. Maar toen was ik ook nog niet dik dus het leek allemaal niet zo erg![]()
Hoe vaker je blowt, hoe minder vaak je een vreetkick krijgt trouwens Fripsel. Nou zit ik vaak blowen verder niet te promoten. Ik heb het zelf jaren lang dagelijks gedaan en ik kan niet zeggen dat mijn leven toen zoveel beter was
Als het na een keer ook weer klaar is dan zal je het ook niet te erg merken op de weegschaalquote:Op zondag 18 januari 2015 11:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ondanks m'n stroopwafels en chips van gisteren was de weegschaal ook best aardig. Ik moest gisteren echt vreten. Is nu ook wel weer klaar.
Gaat vast lukken Sarabi!!
Coke krijg je geen honger van, ook ideale pijnstillerquote:Op zondag 18 januari 2015 03:25 schreef Fripsel het volgende:
Ok je krijgt dus honger van wiet. En het is de beste pijnstiller ooit.
Of veel valium.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Coke krijg je geen honger van, ook ideale pijnstillerOoh en speed ook btw, alleen dat zou ik gewoon lekker links laten liggen
2 Kruimels speed en je hebt 8 uur nergens pijn meer inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Coke krijg je geen honger van, ook ideale pijnstillerOoh en speed ook btw, alleen dat zou ik gewoon lekker links laten liggen
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R896826/wortelkoekjesquote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een goed idee voor 500 gram wortels?
Nou ja, coke beter dan speed. Mijn god. Afgezien van dat het echt werkelijk ideaal is om af te vallen (want zelfs ik, heb gewoon 0.000000 hongerquote:Op zondag 18 januari 2015 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
2 Kruimels speed en je hebt 8 uur nergens pijn meer inderdaadMaar gewoon niet doen nee. Coke ook niet trouwens.
Opeten? Wortelsoep!quote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een goed idee voor 500 gram wortels?
Diazepam iddquote:
Nee, dat heb ik niet zo. Ik word vooral een soort blije amoebe. Ik wil vooral niet opstaan van de bank want zittenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diazepam iddMaar daar krijg ik wel honger van. Want Valium // moe // niet willen slapen // eten.
Is dat lekker? Ik ben een beetje getraumatiseerd door die wortel in mn smoothie wat een soort van prut gaf.quote:
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik daar geen ervaring mee heb.
En toch ben ik niet jaloers op diegene die het nodig hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.
Neuh, maar volgens mij zei ik dat ook nergens, toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch ben ik niet jaloers op diegene die het nodig hebben.
Ooh ja nee. Ik ga er echt van snurken. Ik ben ook na wat valium echt niet meer in staat om iets te doen. Ja, te plassen maar daar stopt het welquote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet zo. Ik word vooral een soort blije amoebe. Ik wil vooral niet opstaan van de bank want zittenop
de
zachte
bank
![]()
Ja! goed staafmixeren. Erg lekker. Of gewoon koken en wortels eten? http://www.ah.nl/allerhan(...)ardappel-wortelstoof die is ook awesomequote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik ben een beetje getraumatiseerd door die wortel in mn smoothie wat een soort van prut gaf.
Oxycodon ookquote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.
Ik heb wel eens geprobeerd nog eten te koken, dat was niet zo'n succes.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee. Ik ga er echt van snurken. Ik ben ook na wat valium echt niet meer in staat om iets te doen. Ja, te plassen maar daar stopt het wel
Ooh ja, herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd nog eten te koken, dat was niet zo'n succes.
De hele tijd van die 'Oh, oeps' momentjes.
Geeft bij mij niet hetzelfde effect als oxy, helaasquote:
Dipidolor in je bil! Oi, wat heb ik daar op lopen trippenquote:
Ik heb dat ook, dat ik soms echt (ongezond) moet vreten.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ondanks m'n stroopwafels en chips van gisteren was de weegschaal ook best aardig. Ik moest gisteren echt vreten. Is nu ook wel weer klaar.
Gaat vast lukken Sarabi!!
Ja, precies.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, herkenbaarEn dan "hihihihi" erbij.
[..]
Geeft bij mij niet hetzelfde effect als oxy, helaasButranspleisters zijn nog leuker
Of fentanyl
Ketamine, dat is pas geniaal bazenspul. Roze olifanten, alles.
Toch gewenning misschien?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, dat ik soms echt (ongezond) moet vreten.![]()
En dan eet ik zo een zak chips ook en daarna nog chocolade.. en ga zo maar door. Waar ligt dat toch aan?
Geen idee, maar als je erachter komt dan hoor ik het graagquote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, dat ik soms echt (ongezond) moet vreten.![]()
En dan eet ik zo een zak chips ook en daarna nog chocolade.. en ga zo maar door. Waar ligt dat toch aan?
Kleine stapjes, het duurt lang om een nieuwe gewoonte aan te leren.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk het, maar ik heb niet genoeg wilskracht om niet te eten dan. Heel jammer.
Harder zijn voor jezelf en jezelf uit de situatie trekken.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk het, maar ik heb niet genoeg wilskracht om niet te eten dan. Heel jammer.
Hmm, interessant idee!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:49 schreef DonnaRush het volgende:
Het vreten komt bij mij echt door ongesteld zijn.![]()
Zonet gezonde appeltaart muffins gemaakt! Heerlijk!
BESLAG voor ongeveer 10 muffins
100gram havermout
2 eieren
1 banaan
1 appel
1 theelepel bakpoeder
VULLING
1 appel
2 dikke theelepels kaneel
Rozijnen naar wens
Verwarm de oven op 200 graden.
Vermaal de havermout in een hakmolen of keukenmachine tot bloem.
Staafmix 1 appel met schil tot puree.
Prak 1 banaan met een vork.
Doe de havermoutbloem, geprakte banaan, appelpuree, 2 eieren en 1 theelepel bakpoeder in een kom, mixen maar.
Dat is je beslag.
Voeg nu 1 appel geschild en gesneden in blokjes toe, samen met de theelepels kaneel en rozijnen naar wens. Mixen.
Schep het beslag in muffinvormpjes en dan 25 minuten in de oven.
Het beslag is altijd hetzelfde en je kan ook bijvoorbeeld chocolade en cacao doen als vulling. Of vanille extract met chocolade. Of blauwe bessen en honing.
Je kan ze oneindig aanpassen. Lekker gezond! Met chocolade uiteraard iets minder haha.
Best gezond lijstje! Mijne voor deze week, alleen D verschilt dagelijks. Aardappels of rijst.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje voor de komende dagen!
Vandaag:
Smoothie van bosvruchten, spinazie, banaan kiwi.
Steak sandwich met paprika en roomkaas.
Maandag:
Smoothie van bosvruchten spinazie, mineola, kiwi.
Salade met spinazie, dadels, pistache, sinaasappel
Noodlesoep met sobanoedels, eendenbouillon, eendenvlees, paksoi en bosui
Dinsdag:
Smoothie met spinazie, bosvruchten, mineola, banaan
Boterham met filet americain
Aardappelschotel met aardappel, ei, paprika, tomaat, droge worst
Woensdag:
Smoothie met spinazie, bosvruchten, kiwi
Havermout uit de oven met appel, rozijnen en kaneel.
Zoete aardappelrisotto.
En dagelijks 2 liter thee.
En wandelen met de hond. En fietsen.
Dat is echt k*t, verder weet ik ook niet wat ik moet zeggenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:28 schreef douche-eendje het volgende:
Het is echt even bal hier. Merk dat ik te weinig positieve stimulans heb door het ziek zijn en het energie-tekort mij nu wel erg op begint te brekenMag ik mn leven terug?
Ik sla hem opquote:Op zondag 18 januari 2015 13:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had ze vorige week met een ruime eetlepel cacaopoeder en pecannootjes. Was even wennen, want als je iets als brownies verwacht dan kom je van een koude kermis thuis, maar de volgende dag vond ik ze toch wel lekker en goed vullen. Ook goed als ontbijt met een beetje kwark.
Ach, geeft ook niet. Ik ga zo denk ik even mn vriezer overhoop halen en er iig voor zorgen dat ik de komende week iedere avond een fatsoenlijke avondmaaltijd nuttig. Babystepsquote:Op zondag 18 januari 2015 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is echt k*t, verder weet ik ook niet wat ik moet zeggen
Een fatsoenlijke avondmaaltijd is erg belangrijkquote:Op zondag 18 januari 2015 14:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, geeft ook niet. Ik ga zo denk ik even mn vriezer overhoop halen en er iig voor zorgen dat ik de komende week iedere avond een fatsoenlijke avondmaaltijd nuttig. Babysteps
Nu alleen nog honger hebben want met 3 happen eten schiet je ook niet echt wat op ofzo.
Dat heb ik door..quote:Op zondag 18 januari 2015 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kleine stapjes, het duurt lang om een nieuwe gewoonte aan te leren.
Kan ook. Maar soms heb ik echt zoiets van: jammer dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Harder zijn voor jezelf en jezelf uit de situatie trekken.
Dat probeer ik ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke avondmaaltijd is erg belangrijk
Kan je verder niet vaker iets kleins/kcalvol eten?
Ja, maar dan schiet het dus niet echt op... IMHO.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kan ook. Maar soms heb ik echt zoiets van: jammer dan.
Nee, je schiet er ook niets mee op maar ja. Ik ben gewoon een huilwijf soms I guessquote:Op zondag 18 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dan schiet het dus niet echt op... IMHO.
Ik ben erg van het : Niet zeiken of janken, gewoon doen. Ipv pappen en nathouden.
Nee, nou ja, ik zie wel hoe ik het ga oplossen. Het is ook maar een keertje in de maand dat ik echt een hele erge vreetkick heb ofzoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het kan welmaar niet van de ene op de andere week.
Slap jezelf voor je harses, raap jezelf bij 1, spreek jezelf streng toe en verbaas jezelf. Zelfmedelijden schiet je niks mee opquote:Op zondag 18 januari 2015 16:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, je schiet er ook niets mee op maar ja. Ik ben gewoon een huilwijf soms I guess
Ah dan is het ook niet zo'n probleem, toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik zie wel hoe ik het ga oplossen. Het is ook maar een keertje in de maand dat ik echt een hele erge vreetkick heb ofzo
Ga 's werken dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dan schiet het dus niet echt op... IMHO.
Ik ben erg van het : Niet zeiken of janken, gewoon doen. Ipv pappen en nathouden.
Je bent nog een beginnerquote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond mijn joint al heel gewaagdmaar genoeg andere opties zo te lezen
True. Maar heel veel spannender ga ik het ook niet maken denk ik.. Ben ik niet echt het type voor.quote:
Lijkt me ook het gezondstequote:Op zondag 18 januari 2015 16:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
True. Maar heel veel spannender ga ik het ook niet maken denk ik.. Ben ik niet echt het type voor.
Nou, ik zit er 3 dagen later nog steeds mee dat ik dan zoveel heb gegeten, dus het is soms een beetje een probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah dan is het ook niet zo'n probleem, toch?
Dat is zo. Het is ook niet dat ik zelfmedelijden heb, maar soms heb ik gewoon zin in vette dingen enzo. Misschien is het een kwestie van gewenning, vroeger at ik het altijd wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slap jezelf voor je harses, raap jezelf bij 1, spreek jezelf streng toe en verbaas jezelf. Zelfmedelijden schiet je niks mee op
Dan is het inderdaad wel een probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, ik zit er 3 dagen later nog steeds mee dat ik dan zoveel heb gegeten, dus het is soms een beetje een probleem.
Joh, meer dan genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond mijn joint al heel gewaagdmaar genoeg andere opties zo te lezen
Niet aan toegeven. Bananen pannenkoeken smaken lekkerquote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is zo. Het is ook niet dat ik zelfmedelijden heb, maar soms heb ik gewoon zin in vette dingen enzo. Misschien is het een kwestie van gewenning, vroeger at ik het altijd wel.
Morgen ga ik bananen pannenkoeken maken, ik ben benieuwd hoe ze gaan smaken.
Jij hebt enig besef van wat weekend inhoudt? Ik ben in de weekenden gewoon vrijquote:
Ja, lachen man. Hilarischquote:
Kan heerlijk zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist 10.000 stappen gelopen. In de regen. Kon me niets schelen!
Had net bezoek en die vriendin vond ze heerlijk! Zij is dit soort dingen wel gewend. Bananenbrood enzo.quote:
Super! Hier ook regen helaas. Wil graag sneeuwquote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist 10.000 stappen gelopen. In de regen. Kon me niets schelen!
Nee, ik denk dat mijn vriend er ook niets van wil wetenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Had net bezoek en die vriendin vond ze heerlijk! Zij is dit soort dingen wel gewend. Bananenbrood enzo.
Mijn vriend werd er niet blij van hahaha!
Gelukkig niet! Ik haat sneeuwquote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan heerlijk zijn
Maar geen sneeuw dus?
want!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:49 schreef DonnaRush het volgende:
Het vreten komt bij mij echt door ongesteld zijn.![]()
Zonet gezonde appeltaart muffins gemaakt! Heerlijk!
BESLAG voor ongeveer 10 muffins
100gram havermout
2 eieren
1 banaan
1 appel
1 theelepel bakpoeder
VULLING
1 appel
2 dikke theelepels kaneel
Rozijnen naar wens
Verwarm de oven op 200 graden.
Vermaal de havermout in een hakmolen of keukenmachine tot bloem.
Staafmix 1 appel met schil tot puree.
Prak 1 banaan met een vork.
Doe de havermoutbloem, geprakte banaan, appelpuree, 2 eieren en 1 theelepel bakpoeder in een kom, mixen maar.
Dat is je beslag.
Voeg nu 1 appel geschild en gesneden in blokjes toe, samen met de theelepels kaneel en rozijnen naar wens. Mixen.
Schep het beslag in muffinvormpjes en dan 25 minuten in de oven.
Het beslag is altijd hetzelfde en je kan ook bijvoorbeeld chocolade en cacao doen als vulling. Of vanille extract met chocolade. Of blauwe bessen en honing. Of walnoten of pecannoten met chocolade of bessen. Kokosrasp. Etc.etc.
Je kan ze oneindig aanpassen. Lekker gezond! Met chocolade uiteraard iets minder haha.
Haaij! Lang niet gezienquote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hellooo, kom hier ook maar weer meelezen/posten!
Welkom terugquote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hellooo, kom hier ook maar weer meelezen/posten!
Goed om te horenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ben weer vol goede moed!
Thanksquote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ben weer vol goede moed!
Sportief hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Thanks
[..]Afgelopen week al 3 keer hardgelopen en 2 keer sportschool. Nu even een goede eet en sportplanning maken!
Niet ineens te gek héquote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik was weer iets van 8 kg aangekomen ofzo.. zo balen. Gezondheid laat het nu toe om weer te sporten
Wat fijnquote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Gezondheid laat het nu toe om weer te sporten
Hmm spannend! Waar is ze nog maar bestraald?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen uitslag van haar bestraling... Heb het er niks op....
Haar hoofd. Hebben we nog weleens over gedmt geloof ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm spannend! Waar is ze nog maar bestraald?
Kan ook nogquote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, daar staat me idd wat van bij. Kan alleen niks terugvinden in DM, dus zal wel in topic zijn geweest
Vakanties!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:12 schreef Sarabi het volgende:
En vandaag weer een goede weekenddag
Het gaat een mooie week worden
Wel 2 vakanties voor de komende 4 maandengepland dus eens kijken of ik daar ook gezond mee om kan gaan.
2x een weekje weg in eigen landquote:Op maandag 19 januari 2015 08:35 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Vakanties!Waarheen?
Ik heb (op carnaval na) niet echt veel festiviteiten in de planning de komende tijd. Nou ja, dieettechnisch wel handig.
Rond mijn verjaardagquote:Op maandag 19 januari 2015 09:19 schreef BananaPancake het volgende:
Netjes donna!
Wanneer is carnaval eigenlijk?
Als echte Brabantse zorg ik dan altijd dat ik op vakantie benquote:Op maandag 19 januari 2015 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Carnaval ja dat is ook zo iets...
Maar als echte Brabantse zijnde ga ik dat echt niet overslaan
Same here, maar dat voelt soms nog wel verkeerd.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit is wel de eerste keer in jaren dat ik er tot nu toe redelijk normaal mee omga en er geen Olympische Spelen onderdeel 'Afvallen in zo'n kort mogelijke tijd' van maak. Ik hoop dat ik dit vol kan houden.
Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sportenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same here, maar dat voelt soms nog wel verkeerd.
Heb de hele tijd gedachtes van "de vorige keer was ik al zoveel afgevallen in een paar weken".
Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Alleen vandaag kom ik totaal niet uit met mijn kcal.
Ik heb danstraining van ruim 2 uur (en daar voor nog 1 uur thuis) en dat krijg ik er nooit allemaal bijgegeten (hoeft ook niet natuurlijk, maar een beetje is wel fijn).
Ja dat probeer ik ook te onthoudenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sportenIk viel af maar je moet niet vragen hoe ik mentaal in m'n vel zat.
Nee precies! Denk dat ik ook een extra schaaltje yoghurt van te voren neem en wat nootjes erna (ookal is het dan al weer half 11).quote:Op maandag 19 januari 2015 10:49 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.
Netjes!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar ik 1 januari begon om 122 kilo.. Weeg ik nu 118,9!!
Dat is toch een leuk begin! Zonder mezelf eigenlijk al te veel beperkingen om te leggen. Fijn!
Hopelijk kunnen we dit voortzetten. Wel goed uitkijken natuurlijk ivm de zwangerschap en zorgen dat ik alles binnenkrijg!
Txs, ben heel benieuwd wat de fysio vanavond zegt en de huisarts morgen. Ik kom echt de dag niet door op deze hoeveelheid pijnstillers en het begint z'n weerslag op m'n humeur te hebben... waar ik vervolgens dan weer chagrijnig van word. Ik hoop dus dat de huisarts verder gaat kijken. Rechts begint langzaam ook te vervelen.quote:
Als je vanavond weer gewoon eet en vanaf het morgen weer normaal gaat eten komt het vast goedquote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.
Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.
Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?
Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt
Inderdaad een rare dag, maar als he de draad snel weer oppakt, komt het wel weer goed.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.
Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.
Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?
Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt
Jezusquote:Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Zeester het volgende:
(ook al vertelde d'r man toen we van de week kwamen condoleren dat ze mij absoluut niet mocht.
Klinkt ook niet echt als een goede combi.....quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Dat zal dan wel jaquote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee tis niks. Zal daarom wel in de 50% bak gelegen hebben ook, gok ik. 'Binnenkort uit assortiment'.
*ril.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*ril.
Echt, die trok langs m'n ruggegraat.
Ja. En dat heb ik niet snel.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaanquote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Ik werd er een beetje niet lekker van in mijn maag..quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
Was ik sowieso al van plan. Sinds de ABkuur zit ik ook ineens onder de eczeemplekken op mn handenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaan
Volgende keer bij een eetbui....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
which reminds me...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |