Nou, ik zit er 3 dagen later nog steeds mee dat ik dan zoveel heb gegeten, dus het is soms een beetje een probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah dan is het ook niet zo'n probleem, toch?
Dat is zo. Het is ook niet dat ik zelfmedelijden heb, maar soms heb ik gewoon zin in vette dingen enzo. Misschien is het een kwestie van gewenning, vroeger at ik het altijd wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slap jezelf voor je harses, raap jezelf bij 1, spreek jezelf streng toe en verbaas jezelf. Zelfmedelijden schiet je niks mee op
Dan is het inderdaad wel een probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, ik zit er 3 dagen later nog steeds mee dat ik dan zoveel heb gegeten, dus het is soms een beetje een probleem.
Joh, meer dan genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond mijn joint al heel gewaagdmaar genoeg andere opties zo te lezen
Niet aan toegeven. Bananen pannenkoeken smaken lekkerquote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is zo. Het is ook niet dat ik zelfmedelijden heb, maar soms heb ik gewoon zin in vette dingen enzo. Misschien is het een kwestie van gewenning, vroeger at ik het altijd wel.
Morgen ga ik bananen pannenkoeken maken, ik ben benieuwd hoe ze gaan smaken.
Jij hebt enig besef van wat weekend inhoudt? Ik ben in de weekenden gewoon vrijquote:
Ja, lachen man. Hilarischquote:
Kan heerlijk zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist 10.000 stappen gelopen. In de regen. Kon me niets schelen!
Had net bezoek en die vriendin vond ze heerlijk! Zij is dit soort dingen wel gewend. Bananenbrood enzo.quote:
Super! Hier ook regen helaas. Wil graag sneeuwquote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist 10.000 stappen gelopen. In de regen. Kon me niets schelen!
Nee, ik denk dat mijn vriend er ook niets van wil wetenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Had net bezoek en die vriendin vond ze heerlijk! Zij is dit soort dingen wel gewend. Bananenbrood enzo.
Mijn vriend werd er niet blij van hahaha!
Gelukkig niet! Ik haat sneeuwquote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan heerlijk zijn
Maar geen sneeuw dus?
want!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:49 schreef DonnaRush het volgende:
Het vreten komt bij mij echt door ongesteld zijn.![]()
Zonet gezonde appeltaart muffins gemaakt! Heerlijk!
BESLAG voor ongeveer 10 muffins
100gram havermout
2 eieren
1 banaan
1 appel
1 theelepel bakpoeder
VULLING
1 appel
2 dikke theelepels kaneel
Rozijnen naar wens
Verwarm de oven op 200 graden.
Vermaal de havermout in een hakmolen of keukenmachine tot bloem.
Staafmix 1 appel met schil tot puree.
Prak 1 banaan met een vork.
Doe de havermoutbloem, geprakte banaan, appelpuree, 2 eieren en 1 theelepel bakpoeder in een kom, mixen maar.
Dat is je beslag.
Voeg nu 1 appel geschild en gesneden in blokjes toe, samen met de theelepels kaneel en rozijnen naar wens. Mixen.
Schep het beslag in muffinvormpjes en dan 25 minuten in de oven.
Het beslag is altijd hetzelfde en je kan ook bijvoorbeeld chocolade en cacao doen als vulling. Of vanille extract met chocolade. Of blauwe bessen en honing. Of walnoten of pecannoten met chocolade of bessen. Kokosrasp. Etc.etc.
Je kan ze oneindig aanpassen. Lekker gezond! Met chocolade uiteraard iets minder haha.
Haaij! Lang niet gezienquote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hellooo, kom hier ook maar weer meelezen/posten!
Welkom terugquote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hellooo, kom hier ook maar weer meelezen/posten!
Goed om te horenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ben weer vol goede moed!
Thanksquote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ben weer vol goede moed!
Sportief hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Thanks
[..]Afgelopen week al 3 keer hardgelopen en 2 keer sportschool. Nu even een goede eet en sportplanning maken!
Niet ineens te gek héquote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik was weer iets van 8 kg aangekomen ofzo.. zo balen. Gezondheid laat het nu toe om weer te sporten
Wat fijnquote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Gezondheid laat het nu toe om weer te sporten
Hmm spannend! Waar is ze nog maar bestraald?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen uitslag van haar bestraling... Heb het er niks op....
Haar hoofd. Hebben we nog weleens over gedmt geloof ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm spannend! Waar is ze nog maar bestraald?
Kan ook nogquote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, daar staat me idd wat van bij. Kan alleen niks terugvinden in DM, dus zal wel in topic zijn geweest
Vakanties!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:12 schreef Sarabi het volgende:
En vandaag weer een goede weekenddag
Het gaat een mooie week worden
Wel 2 vakanties voor de komende 4 maandengepland dus eens kijken of ik daar ook gezond mee om kan gaan.
2x een weekje weg in eigen landquote:Op maandag 19 januari 2015 08:35 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Vakanties!Waarheen?
Ik heb (op carnaval na) niet echt veel festiviteiten in de planning de komende tijd. Nou ja, dieettechnisch wel handig.
Rond mijn verjaardagquote:Op maandag 19 januari 2015 09:19 schreef BananaPancake het volgende:
Netjes donna!
Wanneer is carnaval eigenlijk?
Als echte Brabantse zorg ik dan altijd dat ik op vakantie benquote:Op maandag 19 januari 2015 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Carnaval ja dat is ook zo iets...
Maar als echte Brabantse zijnde ga ik dat echt niet overslaan
Same here, maar dat voelt soms nog wel verkeerd.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit is wel de eerste keer in jaren dat ik er tot nu toe redelijk normaal mee omga en er geen Olympische Spelen onderdeel 'Afvallen in zo'n kort mogelijke tijd' van maak. Ik hoop dat ik dit vol kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |