Of veel valium.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Coke krijg je geen honger van, ook ideale pijnstillerOoh en speed ook btw, alleen dat zou ik gewoon lekker links laten liggen
2 Kruimels speed en je hebt 8 uur nergens pijn meer inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Coke krijg je geen honger van, ook ideale pijnstillerOoh en speed ook btw, alleen dat zou ik gewoon lekker links laten liggen
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R896826/wortelkoekjesquote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een goed idee voor 500 gram wortels?
Nou ja, coke beter dan speed. Mijn god. Afgezien van dat het echt werkelijk ideaal is om af te vallen (want zelfs ik, heb gewoon 0.000000 hongerquote:Op zondag 18 januari 2015 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
2 Kruimels speed en je hebt 8 uur nergens pijn meer inderdaadMaar gewoon niet doen nee. Coke ook niet trouwens.
Opeten? Wortelsoep!quote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een goed idee voor 500 gram wortels?
Diazepam iddquote:
Nee, dat heb ik niet zo. Ik word vooral een soort blije amoebe. Ik wil vooral niet opstaan van de bank want zittenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diazepam iddMaar daar krijg ik wel honger van. Want Valium // moe // niet willen slapen // eten.
Is dat lekker? Ik ben een beetje getraumatiseerd door die wortel in mn smoothie wat een soort van prut gaf.quote:
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik daar geen ervaring mee heb.
En toch ben ik niet jaloers op diegene die het nodig hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.
Neuh, maar volgens mij zei ik dat ook nergens, toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch ben ik niet jaloers op diegene die het nodig hebben.
Ooh ja nee. Ik ga er echt van snurken. Ik ben ook na wat valium echt niet meer in staat om iets te doen. Ja, te plassen maar daar stopt het welquote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet zo. Ik word vooral een soort blije amoebe. Ik wil vooral niet opstaan van de bank want zittenop
de
zachte
bank
![]()
Ja! goed staafmixeren. Erg lekker. Of gewoon koken en wortels eten? http://www.ah.nl/allerhan(...)ardappel-wortelstoof die is ook awesomequote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik ben een beetje getraumatiseerd door die wortel in mn smoothie wat een soort van prut gaf.
Oxycodon ookquote:Op zondag 18 januari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, valium is op zich heel erg prettig.
Ik heb wel eens geprobeerd nog eten te koken, dat was niet zo'n succes.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee. Ik ga er echt van snurken. Ik ben ook na wat valium echt niet meer in staat om iets te doen. Ja, te plassen maar daar stopt het wel
Ooh ja, herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd nog eten te koken, dat was niet zo'n succes.
De hele tijd van die 'Oh, oeps' momentjes.
Geeft bij mij niet hetzelfde effect als oxy, helaasquote:
Dipidolor in je bil! Oi, wat heb ik daar op lopen trippenquote:
Ik heb dat ook, dat ik soms echt (ongezond) moet vreten.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ondanks m'n stroopwafels en chips van gisteren was de weegschaal ook best aardig. Ik moest gisteren echt vreten. Is nu ook wel weer klaar.
Gaat vast lukken Sarabi!!
Ja, precies.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, herkenbaarEn dan "hihihihi" erbij.
[..]
Geeft bij mij niet hetzelfde effect als oxy, helaasButranspleisters zijn nog leuker
Of fentanyl
Ketamine, dat is pas geniaal bazenspul. Roze olifanten, alles.
Toch gewenning misschien?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, dat ik soms echt (ongezond) moet vreten.![]()
En dan eet ik zo een zak chips ook en daarna nog chocolade.. en ga zo maar door. Waar ligt dat toch aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |