abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148833268
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Same here, maar dat voelt soms nog wel verkeerd.
Heb de hele tijd gedachtes van "de vorige keer was ik al zoveel afgevallen in een paar weken".
Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sporten :') Ik viel af maar je moet niet vragen hoe ik mentaal in m'n vel zat.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 10:49:42 #257
382129 crew  Donna
pi_148833299
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Alleen vandaag kom ik totaal niet uit met mijn kcal.
Ik heb danstraining van ruim 2 uur (en daar voor nog 1 uur thuis) en dat krijg ik er nooit allemaal bijgegeten (hoeft ook niet natuurlijk, maar een beetje is wel fijn).
Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.
pi_148833682
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sporten :') Ik viel af maar je moet niet vragen hoe ik mentaal in m'n vel zat.
Ja dat probeer ik ook te onthouden :Y
Dit is een stuk beter.
pi_148833702
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:49 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.
Nee precies! Denk dat ik ook een extra schaaltje yoghurt van te voren neem en wat nootjes erna (ookal is het dan al weer half 11).
pi_148835413
Waar ik 1 januari begon om 122 kilo.. Weeg ik nu 118,9!!

Dat is toch een leuk begin! Zonder mezelf eigenlijk al te veel beperkingen om te leggen. Fijn!

Hopelijk kunnen we dit voortzetten. Wel goed uitkijken natuurlijk ivm de zwangerschap en zorgen dat ik alles binnenkrijg!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148837692
Wat goed Joycie :)
  maandag 19 januari 2015 @ 13:35:20 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148838024
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar ik 1 januari begon om 122 kilo.. Weeg ik nu 118,9!!

Dat is toch een leuk begin! Zonder mezelf eigenlijk al te veel beperkingen om te leggen. Fijn!

Hopelijk kunnen we dit voortzetten. Wel goed uitkijken natuurlijk ivm de zwangerschap en zorgen dat ik alles binnenkrijg!
Netjes!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 19 januari 2015 @ 14:35:35 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148840064
Goffer, vanavond naar de fysio en dat is ook echt hard nodig. Sinds de tape eraf is, wordt het met de minuut beroerder met m'n schouder. Voor morgen dus ook maar meteen een afspraak bij de fysio gemaakt.

In de tussentijd ga.ik.er.niet.extra.van.eten.want.dat.helpt.niet.... }:|

Lijstje:
O: Chococruesli, hazelnootmelk.
O2: Droog laugenbrötchen
T: Pakje lu-crackertjes.
T2: 1 blokje lv witte chocolade.
L: Puntpaprika en een stuk ciabatta met kaas uit de gril.
T: Kantoorfruit is er eindelijk, dus een stuk fruit.
S: Fysio... pijn lijden wrs.
D: Stukje ciabatta met kippensoep.
S2: Uurtje stappen met m'n paard. Verder helemaal niks, nog geen pasje draf, maar ik MOET even m'n hoofd leeg maken. Nu zitten de tranen zo hoog dat ik ze dan maar beter op m'n paard even kan laten gaan dan nu op m'n werk. Ik zadel niet zelf op en af en doe niks intensiefs, maar gewoon zitten moet kunnen.
T-hele dag: 2400 mg ibuprofen en 8 paracetamol.

Dus... morgenvroeg even gaan werken en dan morgenmiddag huisarts.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148841431
Vandaag een beetje een raar lijstje omdat druk met school.

O: nougat pillows (cereal) met hv melk
L: 3 volkoren bh. 1x eru prestige, 2x kipfilet, ketchup, augurk
T: banaan, kleine verse sinaasappelsap
D: flinke kom tomatensoep, 2 afbakbroodjes
My salvation lies in your love..
pi_148842460
O- Brinta
T- uh ja.. Mijn ontbijt was pas om 10:30 :@
L- 2 bruine BH met eiersalade
T- tomaten bouillon
T2- Griekse yoghurt
D- pasta
T- chocolade vanillevla toetje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148843166
Beterschap Tink!
  maandag 19 januari 2015 @ 16:05:40 #267
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148843648
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap Tink!
Txs, ben heel benieuwd wat de fysio vanavond zegt en de huisarts morgen. Ik kom echt de dag niet door op deze hoeveelheid pijnstillers en het begint z'n weerslag op m'n humeur te hebben... waar ik vervolgens dan weer chagrijnig van word. Ik hoop dus dat de huisarts verder gaat kijken. Rechts begint langzaam ook te vervelen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar maandag 19 januari 2015 @ 16:21:52 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148844308
Pffff, waarom zijn begrafenissen altijd rond lunchtijd?

Lijstje, beetje vaag dus vandaag
O: 2 volkoren, pindakaas, koffie
T: niks
L: niks
T1: 2 koffie, 1 jus d'orange
T2: gevulde koek (wat idioot veel calorien...) koffie verkeerd
D: kip krokant, snijboontjes, gekookte aardappel
S: uurtje wandelen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148845423
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.

Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.

Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?

Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt :D
pi_148845516
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.

Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.

Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?

Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt :D
Als je vanavond weer gewoon eet en vanaf het morgen weer normaal gaat eten komt het vast goed :)
  Licht Ontvlambaar maandag 19 januari 2015 @ 17:11:36 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148846333
Zeester ookal een begrafenis op blue monday... Kater inmiddels weggetrokken?
  maandag 19 januari 2015 @ 17:14:37 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148846457
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:

Inderdaad een rare dag, maar als he de draad snel weer oppakt, komt het wel weer goed.

Oorzaak is een combinatie van te beweeglijke gewrichten, een verhuizing, wrs een wat geforceerde houding op m'n werk en meer op het paard. Kutte is nu alleen dat het alleen maar slechter wordt ipv beter. Over drie kwartier bij de fysio, dus hoop dat die iets zinnigs te zeggen heeft.
pi_148847801
Kater was gelukkig wel weg met na de croissantjes, koffie en verse jus. Met zo'n mega lege maag helpt water drinken ook niet tegen de koppijn. En ik moest dus sowieso naar de AH voor koffie, en als de croissantjes dan warm en vers gebakken daar liggen, en ik thuis alleen havermout heb liggen, dan is dat gewoon niet te weerstaan.

Begrafenis was mooi trouwens, het was de buurvrouw waarmee ik ook de trap deel, en ik ken de hele familie wel een beetje, dus het was goed om te gaan (ook al vertelde d'r man toen we van de week kwamen condoleren dat ze mij absoluut niet mocht. 'Maar ik vind je een schat hoor, dus je bent van harte welkom.') Het was trouwens wel heel mooi, zo in de mist op een begraafplaats, heel passend voor de sfeer. Was het voor jou een naaste Sjeen?
  Licht Ontvlambaar maandag 19 januari 2015 @ 18:12:04 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148848462
De moeder van een goede vriendin en oma van vriendinnetje van mijn dochter.
pi_148848939
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Zeester het volgende:
(ook al vertelde d'r man toen we van de week kwamen condoleren dat ze mij absoluut niet mocht.
Jezus :') :')
My salvation lies in your love..
pi_148849456
Net een half uur thuis gedanst, heb nu al spierpijn maar ik moet straks nog 2 uur en een kwartier :o
  maandag 19 januari 2015 @ 18:50:54 #277
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148849635
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Prrrrr
pi_148849664
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Klinkt ook niet echt als een goede combi.....
  maandag 19 januari 2015 @ 19:02:23 #279
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148850041
Nee tis niks. Zal daarom wel in de 50% bak gelegen hebben ook, gok ik. 'Binnenkort uit assortiment'.
Prrrrr
pi_148850154
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee tis niks. Zal daarom wel in de 50% bak gelegen hebben ook, gok ik. 'Binnenkort uit assortiment'.
Dat zal dan wel ja :D
Ik moet ook nog een lunchsalade met tonijn voor deze week gaan verzinnen.
Ben de vriezer/koelkast/voorraadkast aan het leeg eten dus moet een beetje creatief zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 19-01-2015 19:10:30 ]
pi_148850161
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
*ril.

Echt, die trok langs m'n ruggegraat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148850204
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*ril.

Echt, die trok langs m'n ruggegraat.
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!
pi_148850293
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!
Ja. En dat heb ik niet snel. :{
pi_148850796
Oh nee dat lijkt me ook echt niet een combi
pi_148854189
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus :r

Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.

Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 20:41:06 #286
382129 crew  Donna
pi_148854309
Ik wou nog iets eten maar die tonijn in satésaus heeft me de eetlust wel ontnomen. :X
pi_148854327
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:

Mijn lijstje vandaag:

Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaan :)
pi_148854344
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat. :')
pi_148854395
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat. :')
Ik werd er een beetje niet lekker van in mijn maag..
pi_148854720
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaan :)
Was ik sowieso al van plan. Sinds de ABkuur zit ik ook ineens onder de eczeemplekken op mn handen -O-
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Volgende keer bij een eetbui....

TONIJN IN SATESAUS TONIJN IN SATESAUS TONIJN IN SATESAUS!
pi_148854833
Argh! Hou op!

M'n maag krampt er ook helemaal van samen. ;(
pi_148855090
Ok :P

Ik gooide net een hand blauwe bessen, paar aardbeien en bramen (diepvries) en wat magere yoghurt bij elkaar en dat was eigenlijk best lekker :@ Smoothie werd een soort van net-niet ijs.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 20:56:09 #293
382129 crew  Donna
pi_148855110
Ik heb een stroopwafel gehad maar nu ik dit weer lees komtie zowat omhoog. :|W
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 20:56:37 #294
382129 crew  Donna
pi_148855135
Klinkt goed die smoothie!
pi_148855525
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:

Mijn lijstje vandaag:

which reminds me...
heb nog een portie pompoensoep in de vriezer! gelijk even eruit halen voor morgen
pi_148855941
Ik vind het wel ok klinken. Maar als ik de rest van m'n leven alleen maar dingen met satesaus zou mogen eten zou ik daar heel ok mee zijn. Ik ben echt verliefd op satesaus ;).

Ik denk inderdaad dat het goed is om even naar de dokter te gaan, douche-eendje, want ik denk dat er inmiddels wel een stijgende lijn zou moeten zijn.

Yoga was leuk, en veel moeilijker dan vorige keer. Maar ook niet onmogelijk. Ik merk wel dat mijn dikheid me soms in de weg zit, ik kan bijvoorbeeld niet goed met mijn been onder m'n kont gevouwen zitten, omdat ik dan al best hoog zit met al dat bil en beenvlees.
pi_148858758
IK.HEB.HONGER.
pi_148858813
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:
IK.HEB.HONGER.
Tonijn met pindasaus *O*
Spoilers!
pi_148858939
Ik heb wel eens dagen dat alles met satésaus aantrekkelijk klinkt.

O: kwark
T : appel
l : drie boterhammen met beleg
T : peer, kopje thee met een koek
D : ottolenghi's aubergine met karnemelk. Maar daar ging meer olijfolie doorheen dan ik dacht.
met feta, tomatensaus en rijst
T : kwark
pi_148858952
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tonijn met pindasaus *O*
Ah tjeez.
pi_148858964
Dicht.