Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sportenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same here, maar dat voelt soms nog wel verkeerd.
Heb de hele tijd gedachtes van "de vorige keer was ik al zoveel afgevallen in een paar weken".
Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Alleen vandaag kom ik totaal niet uit met mijn kcal.
Ik heb danstraining van ruim 2 uur (en daar voor nog 1 uur thuis) en dat krijg ik er nooit allemaal bijgegeten (hoeft ook niet natuurlijk, maar een beetje is wel fijn).
Ja dat probeer ik ook te onthoudenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Ik stond vanochtend gofferend op de weegschaal maar ik probeer te onthouden waarom alle voorgaande pogingen strandden. En dat is omdat ik de druk die ik mezelf oplegde gewoon niet trok. Een dag niet afgevallen? Als straf niet of nauwelijks eten en nog een uurtje extra sportenIk viel af maar je moet niet vragen hoe ik mentaal in m'n vel zat.
Nee precies! Denk dat ik ook een extra schaaltje yoghurt van te voren neem en wat nootjes erna (ookal is het dan al weer half 11).quote:Op maandag 19 januari 2015 10:49 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik eet ook niet altijd alles bij. Als ik een eind ga fietsen neem ik meestal vooraf een banaan en na de tijd een schaaltje yoghurt met fruit ofzo. Of soms gewoon iets lekkers. Maar ik eet lang niet alles bij, zou niet weten waar ik het laten moet.
Netjes!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar ik 1 januari begon om 122 kilo.. Weeg ik nu 118,9!!
Dat is toch een leuk begin! Zonder mezelf eigenlijk al te veel beperkingen om te leggen. Fijn!
Hopelijk kunnen we dit voortzetten. Wel goed uitkijken natuurlijk ivm de zwangerschap en zorgen dat ik alles binnenkrijg!
Txs, ben heel benieuwd wat de fysio vanavond zegt en de huisarts morgen. Ik kom echt de dag niet door op deze hoeveelheid pijnstillers en het begint z'n weerslag op m'n humeur te hebben... waar ik vervolgens dan weer chagrijnig van word. Ik hoop dus dat de huisarts verder gaat kijken. Rechts begint langzaam ook te vervelen.quote:
Als je vanavond weer gewoon eet en vanaf het morgen weer normaal gaat eten komt het vast goedquote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.
Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.
Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?
Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt
Inderdaad een rare dag, maar als he de draad snel weer oppakt, komt het wel weer goed.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Zeester het volgende:
Wat naar van je schouder. Hier ben ik gisteren en vandaag een beetje van de dieet bandwagon gevallen. Gisteren ben ik gelijk uit werk onverwacht 1 biertje gaan drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet had gezien. Het werd nog een laatste biertje, en het eindigde met dat we 9 laatste biertjes gehad hadden en om 12 tollend naar huis gingen. Maar echt een topavond gehad, dus het mocht. We hadden alleen niet echt iets gegeten (we zouden tenslotte een biertje drinken), dus ik werd vanochtend om half 8 gierend van de honger wakker, met een kater ook. Snel naar de AH gegaan, want de koffie was op, en ben gevallen voor de croissantjes, want ik moest mezelf binnen no time oppeppen om wel een beetje fruitig naar de begrafenis van mijn buurvrouw te gaan. Dat lukte gelukkig.
Beetje rare dag dus vandaag, maar ik ga zo wel lekker naar yoga en vanavond gewoon gezonde pasta Bolognese met veel groente eten, en dan morgen weer gewoon verder.
Tink, echt mega sneu dat je zoooo last van je schouder hebt nog steeds. Ik hoop echt dat er iets beters gedaan man worden dan wat er tot nu toe is. Waar lag het ook weer aan?
Verder mooie afvalresultaten. Ik ga woensdag of donderdag weer wegen want nu durf ik het niet echt
Jezusquote:Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Zeester het volgende:
(ook al vertelde d'r man toen we van de week kwamen condoleren dat ze mij absoluut niet mocht.
Klinkt ook niet echt als een goede combi.....quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Dat zal dan wel jaquote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee tis niks. Zal daarom wel in de 50% bak gelegen hebben ook, gok ik. 'Binnenkort uit assortiment'.
*ril.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*ril.
Echt, die trok langs m'n ruggegraat.
Ja. En dat heb ik niet snel.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaanquote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Ik werd er een beetje niet lekker van in mijn maag..quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
Was ik sowieso al van plan. Sinds de ABkuur zit ik ook ineens onder de eczeemplekken op mn handenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaan
Volgende keer bij een eetbui....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
which reminds me...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |