Klinkt ook niet echt als een goede combi.....quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Dat zal dan wel jaquote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee tis niks. Zal daarom wel in de 50% bak gelegen hebben ook, gok ik. 'Binnenkort uit assortiment'.
*ril.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Mededeling: tonijn in satésaus van Princes is vind ik echt VIES.
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*ril.
Echt, die trok langs m'n ruggegraat.
Ja. En dat heb ik niet snel.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had hier ook al zo'n 'Hu! *ril*'-momentje!
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaanquote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
Ik werd er een beetje niet lekker van in mijn maag..quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
Was ik sowieso al van plan. Sinds de ABkuur zit ik ook ineens onder de eczeemplekken op mn handenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je energie level zo laag blijft denk ik dat het wel raadzaam is even langs de huisarts te gaan
Volgende keer bij een eetbui....quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Argh, kunnen we er over ophouden? Iedere keer als ik het zie staan trekt er een rilling langs mn ruggegraat.
which reminds me...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Gadver dat klinkt naar, tonijn met satesaus
Mijn lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: pakje crackers
D: paksoistamppot met rookkaas.
T: Ik maak zo denk ik nog even een kleine smoothie van wat diepvriesfruit.
En op werk nog 3 dropjes gegeten. Foei.
Morgenavond wil ik pompoensoep eten, dus ik heb net alvast even alle groenten geschild en in stukjes gehakt. Scheelt morgenavond weer als ik bekaf ben van werk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |