Netjes, dat ga ik zo ook proberen met mijn wijntjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zit met drie biertjes nu nog onder mijn 1900 nietvastendagmaximum.
En hele pure choco? Daar kan je vaak ook niet zoveel van eten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb me in de supermarkt ingehouden en geen Ben&Jerry's gekocht. Best lastig want ik ben ongesteld..![]()
Toen wilde ik toch ijs en ben ik de McDonald's met veel moeite voorbij gereden.
Thuis maar een beetje Griekse yoghurt met een stroopwafel en speculoos kruimels erdoor genomen.
Zit iig niet zoveel in als een pint B&J of McFlurry.
Ik vind deze dagen altijd zo lastig. Overdag prima, maar s avonds op de bank moet ik dan ineens alles wat met zoet en chocolade te maken heeft.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ja dat is een beetje lastig. Gewoon chocola hoef ik dan weer niet haha. Ik wil dan Twixen en dat soort dingen.
Het komt vast wel goed. Vandaag ging het goed. Ik heb voor morgen alvast een boodschappenlijst gemaakt en de was gesorteerd. Als ik morgen dan in de war ofzo ben hoef ik alleen maar te wassen en kan mijn vriend de boodschappen doen. Alles extra is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het begin is er![]()
Hopelijk is volgende week weer een betere week.
Vaak welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in weekend
Dat is een mooi weekresultaat tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:26 schreef BananaPancake het volgende:
Na een hoop geschommel deze week kom ik toch netto op -0,6 kg uit
voor mij ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef DonnaRush het volgende:
De weegschaal was ook aardig voor mij!
Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een mooi weekresultaat toch
Ik ben deze week stabiel gebleven dus volgende week ietsje strenger zijn.
Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:50 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.
Ben wel echt trots op mezelf deze week want ik kreeg 2 slechte beoordelingen van school, voelde me er super kut over en heb mezelf niet volgestopt met eten, wat ik eigenlijk wel wilde op dat moment.
En heb besloten binnenkort naar de huisarts te gaan met mijn mentale klachten om te kijken wat er mogelijk is, hoewel ik het nu nog aan het uitstellen ben (want druk) en dat is dus precies één van de klachten die ik heblekker ironisch haha
Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)
Verder goed beziggaat goed hier in het topic
Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.
Ja misschien niet, maar als ik deze opdrachten niet op tijd af krijg, word ik ook niet heel gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |