abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148756895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zit met drie biertjes nu nog onder mijn 1900 nietvastendagmaximum.
Netjes, dat ga ik zo ook proberen met mijn wijntjes.
De rest van het weekend in ieder geval geen wijn.
pi_148756915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb me in de supermarkt ingehouden en geen Ben&Jerry's gekocht. Best lastig want ik ben ongesteld.. :'(

Toen wilde ik toch ijs en ben ik de McDonald's met veel moeite voorbij gereden.

Thuis maar een beetje Griekse yoghurt met een stroopwafel en speculoos kruimels erdoor genomen.

Zit iig niet zoveel in als een pint B&J of McFlurry.

Ik vind deze dagen altijd zo lastig. Overdag prima, maar s avonds op de bank moet ik dan ineens alles wat met zoet en chocolade te maken heeft. :'(
En hele pure choco? Daar kan je vaak ook niet zoveel van eten.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:54:34 #103
382129 crew  Donna
pi_148757086
Ja dat is een beetje lastig. Gewoon chocola hoef ik dan weer niet haha. Ik wil dan Twixen en dat soort dingen. |:(
pi_148757112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ja dat is een beetje lastig. Gewoon chocola hoef ik dan weer niet haha. Ik wil dan Twixen en dat soort dingen. |:(
:D dat kan je dan inderdaad maar beter niet in huis halen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:58:33 #105
382129 crew  Donna
pi_148757179
Vreselijk. Vreselijk. Vreselijk.
Vroeger had ik nooit zulke vreetbuien, maar hoe ouder ik word hoe erger lijkt het wel.
Gelukkig minstens 3 weken per maand waarin het wel normaal kan haha.

Vandaag wel op de fiets naar het werk. Dus. Dat scheelt dan ietsje. :X
pi_148759197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het begin is er :*
Hopelijk is volgende week weer een betere week.
Het komt vast wel goed. Vandaag ging het goed. Ik heb voor morgen alvast een boodschappenlijst gemaakt en de was gesorteerd. Als ik morgen dan in de war ofzo ben hoef ik alleen maar te wassen en kan mijn vriend de boodschappen doen. Alles extra is mooi meegenomen :Y
Spoilers!
pi_148769665
Lieve berichten O+ fijn sfeertje hangt hier nu weer.

En sterkte Lucky, ik heb het al moeilijk met de (lichte) schommelingen die mijn lichaam en die ik geestelijk doormaak en kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je lichaam op sommige dagen niet meewerkt. Superknap dat je doorzet en niet de handdoek in de ring gooit door te gaan schranzen!

Ik ga me straks trouwens alvast wegen want ik vier vanavond mijn verjaardag. Morgen blijft wel gewoon het officiële weegmoment, maar ik hou nogal eens wat vocht vast na wat wijntjes of zoutige dingen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148769721
Jeej de weegschaal is aardig voor mij. (Cuijk weeg niet iedere dag) maar zelfs na gisteren is het nog positief :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148770121
Goedemorgen :W
Ik heb zin in het weekend :D
pi_148770153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Ik heb zin in het weekend :D
Ik heb altijd zin in weekend
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 09:58:00 #111
382129 crew  Donna
pi_148770161
De weegschaal was ook aardig voor mij!
pi_148770166
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb altijd zin in weekend
Vaak wel ;)
pi_148770564
Na een hoop geschommel deze week kom ik toch netto op -0,6 kg uit :)
My salvation lies in your love..
pi_148770730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:26 schreef BananaPancake het volgende:
Na een hoop geschommel deze week kom ik toch netto op -0,6 kg uit :)
Dat is een mooi weekresultaat toch :)
Ik ben deze week stabiel gebleven dus volgende week ietsje strenger zijn.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 januari 2015 @ 11:18:29 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148771292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef DonnaRush het volgende:
De weegschaal was ook aardig voor mij!
voor mij ook :)

Lekker lui weekend voor de boeg hier, geen verplichtingen. Dus wat studeren, huishouden en hangen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148771371
Ik ga zo een poging wagen om naanbrood te bakken, mocht iemand nog tips hebben
hoor ik het graag :D
pi_148771402
Mijn lijstje voor vandaag:

O: minder als een hele donker meergranen triangel met vleessalade.
L: Iets onder weg
T: Een banaan
D: Spaghetti met groentesaus en ik denk nog iets van een salade met paprika en tomaat, wil goed op mijn vitamines letten.
T: Iets van olijfjes denk ik of een bakje yoghurt. Even kijken waar ik trek in heb.

Merk dat ik op het moment als misselijk wordt van water. Maar ik probeer wel wat te eten. Maar veel dingen vind ik ook gewoon vies ruiken vandaag.
We gaan zo even op pad. Naar de Ikea en misschien even de Prenatal. Even lekker neuzen. Daarom eten we iets onderweg vanmiddag en neem ik een banaan mee.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148771810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is een mooi weekresultaat toch :)
Ik ben deze week stabiel gebleven dus volgende week ietsje strenger zijn.
Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.
Ben wel echt trots op mezelf deze week want ik kreeg 2 slechte beoordelingen van school, voelde me er super kut over en heb mezelf niet volgestopt met eten, wat ik eigenlijk wel wilde op dat moment.
En heb besloten binnenkort naar de huisarts te gaan met mijn mentale klachten om te kijken wat er mogelijk is, hoewel ik het nu nog aan het uitstellen ben (want druk) en dat is dus precies één van de klachten die ik heb :') lekker ironisch haha
pi_148772150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:50 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja zeker! Heb deze week ook maar 1 keer gesport en wil dat komende week in ieder geval opkrikken naar 2 keer. Later wil ik dit nog verhogen naar 3 x maar heb het nu erg druk en kan nog steeds niet zo goed plannen als ik gestrest ben over dat soort druk.
Ben wel echt trots op mezelf deze week want ik kreeg 2 slechte beoordelingen van school, voelde me er super kut over en heb mezelf niet volgestopt met eten, wat ik eigenlijk wel wilde op dat moment.
En heb besloten binnenkort naar de huisarts te gaan met mijn mentale klachten om te kijken wat er mogelijk is, hoewel ik het nu nog aan het uitstellen ben (want druk) en dat is dus precies één van de klachten die ik heb :') lekker ironisch haha
Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)

Verder goed bezig *O* gaat goed hier in het topic :)
pi_148772973
De (knoflook)naans gaan zo de oven in :9 ziet (en ruikt) er nu al lekker uit
pi_148773371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je misschien met jezelf afspreken van wanneer je wel naar de huisarts gaat? (wanneer heb je het minder druk?)

Verder goed bezig *O* gaat goed hier in het topic :)
Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.
pi_148775450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja ik ga gelijk begin februari. Moet alles eind januari inleveren.
Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijn ;) :*
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:35:32 #123
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148775515
*aai* ook voor BPC.

Ik ga straks aardperen, worteltjes, erwtjes en zilveruitjes met room, tijm en broodkruim in de oven zetten. :9~
Prrrrr
pi_148775522
Ik heb gisteren voor het eerst (sinds een jaar :@ ) m'n video's van Leslie Sansone uit de kast getrokken. Ze zijn heel truttig maar voor mij werkt het :P Dus ik heb gisteren een half uurtje meegehuppeld. Ik vond het wel een goede stap! *O*

En tot nu toe ga ik heel gezond met eten om. Geen vette tussendoortjes of chips of snoep of wat dan ook maar gewoon ontbijten met een smoothie en boterhammetjes met gezond beleg voor de lunch. Gezien alle problemen van het afgelopen jaar vind ik het best knap van mezelf :@
pi_148776971
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dus nog twee weken voordat je van jezelf iets mag doen aan het feit dat je blijkbaar niet lekker in je vel zit? Dat is niet heel erg lief voor jezelf zijn ;) :*
Ja misschien niet, maar als ik deze opdrachten niet op tijd af krijg, word ik ook niet heel gelukkig ;( Bovendien is dit al jaren aan de gang, talking about niet lief zijn voor jezelf.
Heb alleen nog niet zo lang door dat er wel echt iets aan moet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')