ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen wequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kom dan
Of schiet op met je caravannetje.
Komen Lokje en ik je sandwichen.
Zullen we samen een caravan huren dqod?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Op kamertje dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Comfiness.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
quote:
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een caravan huren dqod?
Ik had toch lapo?quote:
Sws. Knuffelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
Ik vind het goed hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebben
Ja zeg, nu wel he...En op mij net niet reageren...Tsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dekentjes en knuffels horen eerste levensbehoeften te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de peilers van ons leven.
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
geilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
Dit bestaat gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Fascination het volgende:
Twentse teckeltocht.
http://twentsefotosite.nl/2015/01/teckeltocht/
Ik vind het echt briljant.quote:
Kwam voorbij op fb. Teckelpagina.quote:
Waarom kom je daarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwam voorbij op fb. Teckelpagina.
Lapohunten. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ineens vanuit het niets
Ik weet niet hoe het dan heet.
Ik heb die pagina geliked omdat ik graag naar teckeltjes kijk. :$quote:
Zo ver was ik ook wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
M'n studie
Ik dm wel ff ivm herkenbaarheid
Tofquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Fascination het volgende:
Twentse teckeltocht.
http://twentsefotosite.nl/2015/01/teckeltocht/
Teckels zijn dan ook übermegaschattigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die pagina geliked omdat ik graag naar teckeltjes kijk. :$
ik heb het nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:29 schreef Samzz het volgende:
Droog. Geen wind. Dat ik dit nog mee mag maken.
Ik wil het niet eens beluisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker deuntje zo in de ochtend
Check ze rolex
Hater. Gun Sait die lambo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens beluisteren.
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Onterechte angst, ik ben te ongespierdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik ben te ongespierd
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kwekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschien
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Beetje discipline zou me geen kwaad doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$
Elke ochtend en avond situps en pushups
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje discipline zou me geen kwaad doen
Dat van mij reikt ver genoeg om mezelf te voeden zo af en toe, voor de rest stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook niet
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Graag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Zure mensen julliequote:
Maar ik weet niet of ik de haat van een aantal users over mij heen wil hebben...quote:
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oog
Mijn uithoudingsvermogen is al vrij netjes.
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Dat is nog zoveel ergerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Daaromquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.
Gewoon opmeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.
Vorige keer kon ik wel vetpercentage laten meten. Want ik kwam inderdaad iets aan in gewicht terwijl ik wel vet verloor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon opmeten.En je merkt het wel aan je kleding. Sowieso is het niet makkelijk om aan te komen in spiermassa als je een deficit aan kcal eet, dus kilo's zal je er niet van aankomen. Wel afvallen.
Zal jou eens fietsenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.
Je loopt wel het risico erg veel honger te krijgen
Mijn zusje is wel wat kilo's afgevallen sinds ze niet meer veel sport op een gekke manier
Help.quote:
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.quote:
Klopt. Bij cardio kun je wel redelijk bijhouden hoeveel je hebt verbrand, maar de extra honger is toch altijd net iets meer dan datquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Nee, niksquote:
Lewd verhaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
Heftig wel ja :$. Hier net zo. Niks. He-le-maal niks ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Top lewd.quote:
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.quote:
Helaas erg herkenbaar. Al hou ik me nu netjes in na die 5 km van vanmorgen. 7 km zat er helaas niet in, ik ging met 5 km al bijna kapotquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Feer ging tekeer met een enorme vibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.
Ik kan bevestigen dat er niets van die aard heeft plaatsgevonden, ik was de laatste om de TC te verlatenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook mijn goede voornemen voor 2015.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
Ja zo werkt het niet he :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
Oh, dat is niks nieuws.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ging tekeer met een enorme vibo.
Ik bedoel maar :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook mijn goede voornemen voor 2015.
Wees bietje lief voor jezelf eh :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Fera het volgende:
Wauw het is weer even mooi weer. Ik zal mijn bevallige aars maar weer even naar buiten schoppen.
Nee, dan escaleert het volledig en in zijn totaalheid uit den klauwenquote:
Ik heb die niet eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ging tekeer met een enorme vibo.
Paddestoelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
ONZ / funghi
Pizzatopics beste topics
Ik was mijn dildo ineens kwijt gisteren. Weet jij daar wat meer van?quote:
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel? Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix. Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
Levensstrugglesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel? Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix. Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?
Vragen die ik allemaal niet kan beantwoorden. Dat alles door het feit dat er niks in mij dm/pm stond.
Vanavond maar weer snijden dan.
Ik was al wel aan het kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen samen gaan viboshoppen, ik ook niet
Cogito ergo sum.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou kunnen. Misschien droom je je leven. Maar dan besta je wel!quote:Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix.Verslaafd, sowieso. De enige reden dat je hier in JunkSC mag posten.quote:Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?DOE HET NIET!!quote:Vragen die ik allemaal niet kan beantwoorden. Dat alles door het feit dat er niks in mij dm/pm stond.
Vanavond maar weer snijden dan.![]()
Wow ;squote:
Dat heb ik nu altijd al willen weten, waar selecteert je zo'n ding op? Trilcapaciteit? Lengte? Dikte? Kleur? Batterijverbruik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen samen gaan viboshoppen, ik ook niet
Dat geldt alleen voor degenen die falen tijdens het snijden :$quote:
All of the above.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd al willen weten, waar selecteert je zo'n ding op? Trilcapaciteit? Lengte? Dikte? Kleur? Batterijverbruik?
Vanavond weer, door de lasagnequote:
Remember kids, it's down the road, not across the street.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor degenen die falen tijdens het snijden :$
I royally screwed up manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Remember kids, it's down the road, not across the street.
Jij moet ook niet snijden sukkel.quote:
Vroeger eh. Vroeger :$quote:
Wow.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Remember kids, it's down the road, not across the street.
Nee, on the road, als je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht even dat die opmerking over drugs ging.Snapte hem al niet. 'Kan je beter drugs kopen down the street dan?'
Snijden kan evengoed verslavend zijn. Die high die je dan voelt :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht even dat die opmerking over drugs ging.Snapte hem al niet. 'Kan je beter drugs kopen down the street dan?'
Gelukkig heb je het verneukt dan. Je bent er dan tenminste nog. :$quote:
Weet niet, ik ben onervaren in dat soort zaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd al willen weten, waar selecteert je zo'n ding op? Trilcapaciteit? Lengte? Dikte? Kleur? Batterijverbruik?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snijden kan evengoed verslavend zijn. Die high die je dan voelt :$
Gvd, wat klinkt dit vies emo eigenlijk
Nogal ja...quote:
Meestal hoor ik alleen: "Blijf van me af!!!11!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cogito ergo sum.Dank je voor deze mooie post en het serieus beantwoorden van mijn vragen. Ik ben je erg dankbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zou kunnen. Misschien droom je je leven. Maar dan besta je wel!
[..]
Verslaafd, sowieso. De enige reden dat je hier in JunkSC mag posten.
[..]
DOE HET NIET!!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zeg ik ook altijd...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie grote voor een speciale gelegenheid
Bietje faalhaas wel eh :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het verneukt dan. Je bent er dan tenminste nog. :$
Ik kan srs nog steeds niet normaal langs een paperclip lopenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogal ja...
[..]
Meestal hoor ik alleen: "Blijf van me af!!!11!"
[..]
Dank je voor deze mooie post en het serieus beantwoorden van mijn vragen. Ik ben je erg dankbaar.
Endorfine.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snijden kan evengoed verslavend zijn. Die high die je dan voelt :$
Gvd, wat klinkt dit vies emo eigenlijk
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie grote voor een speciale gelegenheid
Deze aardbei weetquote:
Ik heb nog wel een oude pic van toen hij nog niet gedroogd was. Even zoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je al wat voor speciale gelegenheid dan? En pics?
quote:
Ik heb een keer zo'n heel scherp zaadje op mijn lip gehad. Uren lang branden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter gewoon pepers eten ofzo om dat te bereiken :$
Geloof je me niet ofzo.quote:
Heb ik gisteren op.quote:
Was het art?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n heel scherp zaadje op mijn lip gehad. Uren lang branden.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je al wat voor speciale gelegenheid dan? En pics?
Tof dat dat goed blijftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude pic van toen hij nog niet gedroogd was. Even zoeken.
En nee, ligt er al bijna een jaar
Ik leef momenteel in een fantasiewereld waarin alles mooi is. De realiteit laat ik even voor wat het isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof je me niet ofzo.
[..]
Heb ik gisteren op.
Damn, that is indeed one fine shroomquote:
What a beauty.quote:
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$quote:
Nee, kleine zijn potenter per gewichtseenheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Myraela het volgende:
Zijn grote paddo's beter dan kleine bedoelde ik.
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$
Ik zag 'm gisteren. Die bobbel in je broek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$
Drugs zijn als seks, leuker met zijn tweeen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
1bakje van 300gquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
Hoeveel champignons moet ik eten om high te worden?
Maar om te delen met Kaneel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
Zeker wel. Maar je moet even de juiste contacten zien te vinden voordat je op deze aardbol wordt gedumptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezen
Was een fikse eh? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag 'm gisteren. Die bobbel in je broek.
Trek gekregen, dank je wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak ik dat niet denk hier. Alleen is dat dan helaas minder positief dan nu in jouw geval.quote:
En dan zeg je tegen mij dat ik van de drugs af moet blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leef momenteel in een fantasiewereld waarin alles mooi is. De realiteit laat ik even voor wat het is
Ja hoor bij het uitdelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezen
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
Wil iemand mij van het internet af schoppen?
Kom eens van je derriere af :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
Wil iemand mij van het internet af schoppen?
Die ziet er matig uit.quote:
Ik kies hier zelf voor en sluit slechts mijn ogen :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik van de drugs af moet blijven.
[..]
Ja hoor bij het uitdelen.
Zit zo lekker. :$quote:
Dat was ook het doel, om jullie van de trek in kapsalon af te krijgen.quote:
Als ik daarheen moet komen is t nie best nie jongequote:
Opzettelijk een abominatie van een kapsalon posten, schande.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ook het doel, om jullie van de trek in kapsalon af te krijgen.
Vanavond maar even testen dan...quote:
Nog steeds last van de maag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet denk hier. Alleen is dat dan helaas minder positief dan nu in jouw geval.
Kom maar. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik daarheen moet komen is t nie best nie jonge
Is dat deze?quote:
Er gaat 1,5 bakje champignons door de lasagne die ik ga maken. En daar eten we beide van.quote:
Hm, klote is dat. Ziek aan het worden of gewoon stress?quote:
Ik vond deze er ook het smakelijkste uit zien. :$quote:
Thanksquote:
Beide ben ik bangquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, klote is dat. Ziek aan het worden of gewoon stress?
Netjes je aan het lijstje houden en je niet laten afleiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf nu geen boodschappen meer te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opzettelijk een abominatie van een kapsalon posten, schande.
Ook van ons?quote:
Raar genoeg wel ja, het is altijd twi die allemaal extra dingen meeneemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Netjes je aan het lijstje houden en je niet laten afleiden.
Volgens mij kan jij dat best goed
Ahw, knuffel voor jou. Dat gaat het ziek worden helaas niet tegen, maar de stress wellicht wel.quote:
Alleen door de belastingdienstquote:
Ik ben nooit lief.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nog niet iig. Dus nog even lief doen tot ik weg ben.
quote:
Ja, daar was het gisteren een aardige bende.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Oké, in België zijn ze in opperste staat van paraadheid, namelijk.
Hebben ze mijn hulp nodig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Oké, in België zijn ze in opperste staat van paraadheid, namelijk.
Voor het geval dit echt zou werken, ga dan aub ook even langs bij Manu (lees het netquote:
Klopt. Hier twee doodgeschoten, sowieso.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar was het gisteren een aardige bende.
Frankrijk ook nog steeds trouwens, veel mensen opgepakt.
Will doquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor het geval dit echt zou werken, ga dan aub ook even langs bij Manu (lees het net).
Zou het zelf willen doen mja wil hem niet ook nog een zien maken natuurlijk.
Wat moet er gebeuren..?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
Iemand hier met goede of zelfs buitenaardse gifmakingskillz?
Heb gisteren de thread erover gelezen, ja. Met een paar goede vinnige opmerkingen richting Pechtoldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hier twee doodgeschoten, sowieso.
Pechtold is dan ook een ware eindbaasquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren de thread erover gelezen, ja. Met een paar goede vinnige opmerkingen richting Pechtold
Ik vraag me wel af hoe lang het nog onrustig gaat blijven. Ik geloof dat de politie hier ook in volle staat van paraatheid is gebracht.
Oke, dan blijf ik nog thuis.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt het ze wel, geloof ik.
Ja, logisch wel. Komt zo steeds dichterbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gisteren de thread erover gelezen, ja. Met een paar goede vinnige opmerkingen richting Pechtold
Ik vraag me wel af hoe lang het nog onrustig gaat blijven. Ik geloof dat de politie hier ook in volle staat van paraatheid is gebracht.
Gewoon nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pechtold is dan ook een ware eindbaas
Pechtold wilde het bagatelliseren met statistieken. We zouden maar 0.7% kans hebben op aanslagen vanuit de moslimhoek, volgens hem.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt een grapquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook wel een trieste opmerkingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pechtold wilde het bagatelliseren met statistieken. We zouden maar 0.7% kans hebben op aanslagen vanuit de moslimhoek, volgens hem.
Dus gisteren tijdens dat gedoe in België: "Volgens Pechtold is de kans 99.3% dat het geen moslims zijn"![]()
Nja ik denk dat ik m sws eens even helemaal overnieuw moet gaan maken via YTquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, daar hebben vrijwel alle politici last van. Rutte en Wilders zijn net zo. Al was het dieptepunt toch wel mevrouw Agema. Die heeft echt geen idee waar ze het over heeft. Ik mis eerlijk gezegd goede leiders in de huidige politiek, ongeacht partij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pechtold wilde het bagatelliseren met statistieken. We zouden maar 0.7% kans hebben op aanslagen vanuit de moslimhoek, volgens hem.
Dus gisteren tijdens dat gedoe in België: "Volgens Pechtold is de kans 99.3% dat het geen moslims zijn"![]()
De lijsttrekkers hebben vrijwel allemaal zoiets kneuzigs over zich hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ach, daar hebben vrijwel alle politici last van. Rutte en Wilders zijn net zo. Al was het dieptepunt toch wel mevrouw Agema. Die heeft echt geen idee waar ze het over heeft. Ik mis eerlijk gezegd goede leiders in de huidige politiek, ongeacht partij.
Nope. Slechts 0,7% van alle aanslagen in Europa(in een bepaalde periode, weet niet precies welke) is gepleegd door moslims, de rest voornamelijk door groeperingen die zich af willen scheiden. Dat zei die.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zouden maar 0.7% kans hebben op aanslagen vanuit de moslimhoek, volgens hem.
Deze is wel wat lastig ja...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ik denk dat ik m sws eens even helemaal overnieuw moet gaan maken via YT
Wil hier iig een gifje van dat ook past op fok (60 x 60, 10240 kb), maar dan issie totaal niet meer scherp ook
Inclusief die movement dus
Is een vereiste volgens mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De lijsttrekkers hebben vrijwel allemaal zoiets kneuzigs over zich hangen
Thieme, Buma en Pechtold hadden wel een redelijk verhaal vond ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ach, daar hebben vrijwel alle politici last van. Rutte en Wilders zijn net zo. Al was het dieptepunt toch wel mevrouw Agema. Die heeft echt geen idee waar ze het over heeft. Ik mis eerlijk gezegd goede leiders in de huidige politiek, ongeacht partij.
I know, rightquote:
Wat dus een totaal irrelevante opmerking was als het gaat om Nederland. Dus een opmerking om te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nope. Slechts 0,7% van alle aanslagen in Europa(in een bepaalde periode, weet niet precies welke) is gepleegd door moslims, de rest voornamelijk door groeperingen die zich af willen scheiden. Dat zei die.
Het is meer de VVD die met privacy inperkende voorstellen komt eh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die om "liberale" redenen op D 66 stemmen zijn trouwens wel ware klapjosti's op het niveau van PVV en GL stemmers.
Altijd claimen voor privacy te zijn, maar al jarenlang gretig instemmen met werkelijk waar iedere vrijheidsinperkende maatregel
Hoe is dat relevant voor D 66 stemmers?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is meer de VVD die met privacy inperkende voorstellen komt eh.
Een database waarin onze vakantiegegevens worden opgeslagen
De rechterkant zou er volgens mij sowieso wel afkunnen toch? Maar hij is erg lastig ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, right
Wanneer ik een (wat groter) gifje maak ziet het er zo uit :
[ afbeelding ]
Maar ja, dan ga je m croppen en resizen en is het aantal mb nog te groot en is het gewoon te onduidelijk. Ik wil het onmogelijke geloof ik
Iemand moet tegengewicht geven aan al die josti's die mensen bang aan het maken zijn en het politieagentje van op de hoek een automatisch geweer willen geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat dus een totaal irrelevante opmerking was als het gaat om Nederland. Dus een opmerking om te bagatelliseren.
Dat is voor mij geen reden om D66 gestemd te hebben. Dat lag puur aan hun visie op onderwijs indertijd en het feit dat ze als een van de weinige de huidige generatie studenten/afstudeerders niet willen naaien ten bate van de babyboomers.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die om "liberale" redenen op D 66 stemmen zijn trouwens wel ware klapjosti's op het niveau van PVV en GL stemmers.
Altijd claimen voor privacy te zijn, maar al jarenlang gretig instemmen met werkelijk waar iedere vrijheidsinperkende maatregel
Ook dat...De VVD is (helaas) totaal niet liberaal (meer) en zou met liefde de privacy bijna volledig afschaffen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is meer de VVD die met privacy inperkende voorstellen komt eh.
Een database waarin onze vakantiegegevens worden opgeslagen
Die had ik idd afgesnedenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:26 schreef aeque het volgende:
[..]
De rechterkant zou er volgens mij sowieso wel afkunnen toch? Maar hij is erg lastig ja.
Dus biedt je tegenwicht met een enorme non-reden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Iemand moet tegengewicht geven aan al die josti's die mensen bang aan het maken zijn en het politieagentje van op de hoek een automatisch geweer willen geven.
Hier maak je gifjes kleiner mee, html5video's worden het dan, veel kleiner en makkelijker te ladenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, right
Wanneer ik een (wat groter) gifje maak ziet het er zo uit :
[ afbeelding ]
Maar ja, dan ga je m croppen en resizen en is het aantal mb nog te groot en is het gewoon te onduidelijk. Ik wil het onmogelijke geloof ik
Ik omdat de lijsttrekster in Zutphen cute wasquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op D66 gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen omdat de piratenpartij niet meedeed :$
Je weet dat D66'ers niet aan orale seks doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik omdat de lijsttrekster in Zutphen cute was
Niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je weet dat D66'ers niet aan orale seks doen?
Mja, het is inderdaad geen beste argumentatie, ben ik met je eens hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus biedt je tegenwicht met een enorme non-reden?
Mein kampf wat treurig.
Dan kun je net zo goed grensconflicten tussen China, India en Pakistan aanhalen om de prijsstijging van patat goed te praten.
Dan maar in d'r poepertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet? Ow...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Poepert heb ik altijd zo'n raar woord gevonden. Net als plasser.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan maar in d'r poepert
Er zijn altijd ergerlijkere zaken, is geen excuusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad geen beste argumentatie, ben ik met je eens hoor.
Maar erger me daar minder aan dan aan 'op elke hoek loert het gevaar en we moeten bang zijn'-retoriek.
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad geen beste argumentatie, ben ik met je eens hoor.
Maar erger me daar minder aan dan aan 'op elke hoek loert het gevaar en we moeten bang zijn'-retoriek.
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.
Ze onderschatten alles uit een soort van politieke correctheid.
Er is nu gebleken dat er gevaar dreigt, de sfeer is gespannen. Om dan niet in opperste staat van paraatheid te verkeren als overheid, is gelijk aan politieke zelfmoord. De AIVD weet van een aantal radicalen die nu extra in de gaten gehouden dienen te worden. Je weet namelijk dat er nu mensen zijn die gaan provoceren, je weet dat er nu mensen zijn die nog lichtgeraakter zijn dan anders.
Angstzaaien vind ik ook jammerlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.
Er is nu gebleken dat er gevaar dreigt, de sfeer is gespannen. Om dan niet in opperste staat van paraatheid te verkeren als overheid, is gelijk aan politieke zelfmoord. De AIVD weet van een aantal radicalen die nu extra in de gaten gehouden dienen te worden. Je weet namelijk dat er nu mensen zijn die gaan provoceren, je weet dat er nu mensen zijn die nog lichtgeraakter zijn dan anders.
Met een snorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
We hebben een sterke kale leider nodig.
Ik zal mijn haren vast afscherenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Pechtold heeft geen mening, maar zegt wat het handigste is om te zeggen, denkt hijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Statham in de politiek, interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Mooi toch juist? Ze weten wie het potentieel zijn en houden ze scherp in de gatenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
Dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Die krijgt Geertje wel stil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een Statham in de politiek, interessant.
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.
Tuurlijk, maar als je dat zegt ben je een haatzaaiende racistquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Dat is wat ik weet en ik zit onderaan de pyramide, Pechtold die zit het eerste trapje onder de top dus hij blaat gewoon wat voor zich uit om de politiek correcte linkse bakfietsmoeder in Nijmegen niet tegen de haren in te strijken. Maar hij weet zeker beter. Politieke correctheid is het begin van het einde.
Ik denk dat je met 2000 nog aan de lage kant zit. Ik heb zelf een tijdje voor justitie direct onder iemand gewerkt die zich hier elke dag mee bezig hield en hij had het over 3000-3500 personen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Dat is wat ik weet en ik zit onderaan de pyramide, Pechtold die zit het eerste trapje onder de top dus hij blaat gewoon wat voor zich uit om de politiek correcte linkse bakfietsmoeder in Nijmegen niet tegen de haren in te strijken. Maar hij weet zeker beter. Politieke correctheid is het begin van het einde.
Ik denk dat je nu even Pechtold en Wilders door de war haalt. Wilders heeft baat bij bange mensen namelijk. Pechtold heeft een overtuiging.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pechtold heeft geen mening, maar zegt wat het handigste is om te zeggen, denkt hij
Oh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu even Pechtold en Wilders door de war haalt. Wilders heeft baat bij bange mensen namelijk. Pechtold heeft een overtuiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |