Dan maar in d'r poepertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je weet dat D66'ers niet aan orale seks doen?
Niet? Ow...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je weet dat D66'ers niet aan orale seks doen?
Poepert heb ik altijd zo'n raar woord gevonden. Net als plasser.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan maar in d'r poepert
Er zijn altijd ergerlijkere zaken, is geen excuusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad geen beste argumentatie, ben ik met je eens hoor.
Maar erger me daar minder aan dan aan 'op elke hoek loert het gevaar en we moeten bang zijn'-retoriek.
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad geen beste argumentatie, ben ik met je eens hoor.
Maar erger me daar minder aan dan aan 'op elke hoek loert het gevaar en we moeten bang zijn'-retoriek.
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.
Ze onderschatten alles uit een soort van politieke correctheid.
Er is nu gebleken dat er gevaar dreigt, de sfeer is gespannen. Om dan niet in opperste staat van paraatheid te verkeren als overheid, is gelijk aan politieke zelfmoord. De AIVD weet van een aantal radicalen die nu extra in de gaten gehouden dienen te worden. Je weet namelijk dat er nu mensen zijn die gaan provoceren, je weet dat er nu mensen zijn die nog lichtgeraakter zijn dan anders.
Angstzaaien vind ik ook jammerlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan het bagatelliserende gepraat van mensen als Pechtold die voor willen doen komen dat er helemaal geen problemen zijn in Nederland met (groepen) moslimjongeren.
Er is nu gebleken dat er gevaar dreigt, de sfeer is gespannen. Om dan niet in opperste staat van paraatheid te verkeren als overheid, is gelijk aan politieke zelfmoord. De AIVD weet van een aantal radicalen die nu extra in de gaten gehouden dienen te worden. Je weet namelijk dat er nu mensen zijn die gaan provoceren, je weet dat er nu mensen zijn die nog lichtgeraakter zijn dan anders.
Met een snorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
We hebben een sterke kale leider nodig.
Ik zal mijn haren vast afscherenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Pechtold heeft geen mening, maar zegt wat het handigste is om te zeggen, denkt hijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Statham in de politiek, interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Mooi toch juist? Ze weten wie het potentieel zijn en houden ze scherp in de gatenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
Dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Die krijgt Geertje wel stil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een Statham in de politiek, interessant.
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Tekeer gaan zoals Wilders? Dáár erger ik mij pas groen en geel aan. Alsof het land op het randje van de afgrond balanceert. Alleen maar angst en verdeeldheid zaaien.
Tuurlijk, maar als je dat zegt ben je een haatzaaiende racistquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Dat is wat ik weet en ik zit onderaan de pyramide, Pechtold die zit het eerste trapje onder de top dus hij blaat gewoon wat voor zich uit om de politiek correcte linkse bakfietsmoeder in Nijmegen niet tegen de haren in te strijken. Maar hij weet zeker beter. Politieke correctheid is het begin van het einde.
Ik denk dat je met 2000 nog aan de lage kant zit. Ik heb zelf een tijdje voor justitie direct onder iemand gewerkt die zich hier elke dag mee bezig hield en hij had het over 3000-3500 personen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij zit glashard te liegen. Ik werk in de informatiebeveiliging en doe regelmatig opdrachten voor de overheid, zonder details te geven steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat er meer dan tweeduizend verdachte radicalen (moslims) op velerlei manieren worden gevolgd omdat ze onder verdenking staan van illegale activiteiten c.q. ze gaan wellicht iets beramen.
Dat is wat ik weet en ik zit onderaan de pyramide, Pechtold die zit het eerste trapje onder de top dus hij blaat gewoon wat voor zich uit om de politiek correcte linkse bakfietsmoeder in Nijmegen niet tegen de haren in te strijken. Maar hij weet zeker beter. Politieke correctheid is het begin van het einde.
Ik denk dat je nu even Pechtold en Wilders door de war haalt. Wilders heeft baat bij bange mensen namelijk. Pechtold heeft een overtuiging.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pechtold heeft geen mening, maar zegt wat het handigste is om te zeggen, denkt hij
Oh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu even Pechtold en Wilders door de war haalt. Wilders heeft baat bij bange mensen namelijk. Pechtold heeft een overtuiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |