Oh, dat is niks nieuws.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ging tekeer met een enorme vibo.
Ik bedoel maar :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook mijn goede voornemen voor 2015.
Wees bietje lief voor jezelf eh :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Fera het volgende:
Wauw het is weer even mooi weer. Ik zal mijn bevallige aars maar weer even naar buiten schoppen.
Nee, dan escaleert het volledig en in zijn totaalheid uit den klauwenquote:
Ik heb die niet eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ging tekeer met een enorme vibo.
Paddestoelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
ONZ / funghi
Pizzatopics beste topics
Ik was mijn dildo ineens kwijt gisteren. Weet jij daar wat meer van?quote:
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel? Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix. Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
quote:
Levensstrugglesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel? Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix. Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?
Vragen die ik allemaal niet kan beantwoorden. Dat alles door het feit dat er niks in mij dm/pm stond.
Vanavond maar weer snijden dan.
Ik was al wel aan het kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen samen gaan viboshoppen, ik ook niet
Cogito ergo sum.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles voelt nu aan als een deceptie. Ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven. Besta ik wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou kunnen. Misschien droom je je leven. Maar dan besta je wel!quote:Of ben ik onderdeel van een gesimuleerde omgeving zoals de Matrix.Verslaafd, sowieso. De enige reden dat je hier in JunkSC mag posten.quote:Heb ik wel zin in koffie of ben ik er gewoon verslaafd aan geraakt?DOE HET NIET!!quote:Vragen die ik allemaal niet kan beantwoorden. Dat alles door het feit dat er niks in mij dm/pm stond.
Vanavond maar weer snijden dan.![]()
Wow ;squote:
Dat heb ik nu altijd al willen weten, waar selecteert je zo'n ding op? Trilcapaciteit? Lengte? Dikte? Kleur? Batterijverbruik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen samen gaan viboshoppen, ik ook niet
Dat geldt alleen voor degenen die falen tijdens het snijden :$quote:
All of the above.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd al willen weten, waar selecteert je zo'n ding op? Trilcapaciteit? Lengte? Dikte? Kleur? Batterijverbruik?
Vanavond weer, door de lasagnequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |