Gewoon opmeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.
Vorige keer kon ik wel vetpercentage laten meten. Want ik kwam inderdaad iets aan in gewicht terwijl ik wel vet verloor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon opmeten.En je merkt het wel aan je kleding. Sowieso is het niet makkelijk om aan te komen in spiermassa als je een deficit aan kcal eet, dus kilo's zal je er niet van aankomen. Wel afvallen.
Zal jou eens fietsenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.
Je loopt wel het risico erg veel honger te krijgen
Mijn zusje is wel wat kilo's afgevallen sinds ze niet meer veel sport op een gekke manier
Help.quote:
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.quote:
Klopt. Bij cardio kun je wel redelijk bijhouden hoeveel je hebt verbrand, maar de extra honger is toch altijd net iets meer dan datquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Nee, niksquote:
Lewd verhaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
Heftig wel ja :$. Hier net zo. Niks. He-le-maal niks ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Top lewd.quote:
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.quote:
Helaas erg herkenbaar. Al hou ik me nu netjes in na die 5 km van vanmorgen. 7 km zat er helaas niet in, ik ging met 5 km al bijna kapotquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Feer ging tekeer met een enorme vibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.
Ik kan bevestigen dat er niets van die aard heeft plaatsgevonden, ik was de laatste om de TC te verlatenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
Ja dat is dan ook mijn goede voornemen voor 2015.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
Ja zo werkt het niet he :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |