Ik wil het niet eens beluisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker deuntje zo in de ochtend
Check ze rolex
Hater. Gun Sait die lambo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens beluisteren.
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Onterechte angst, ik ben te ongespierdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik ben te ongespierd
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kwekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschien
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Beetje discipline zou me geen kwaad doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$
Elke ochtend en avond situps en pushups
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje discipline zou me geen kwaad doen
Dat van mij reikt ver genoeg om mezelf te voeden zo af en toe, voor de rest stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook niet
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Graag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Zure mensen julliequote:
Maar ik weet niet of ik de haat van een aantal users over mij heen wil hebben...quote:
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oog
Mijn uithoudingsvermogen is al vrij netjes.
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Dat is nog zoveel ergerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Daaromquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |