quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef LocoCoco het volgende:
ik dacht een topic aan te treffen over de Pizza Funghi.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef LocoCoco het volgende:
Fucking lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef LocoCoco het volgende:
Jammer dat er niet zo iets als een supermarkt bestaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:13 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Dit dus. Helaas zie ik ze niet meer in de koeling liggen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:14 schreef Lixue het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo iets als een supermarkt bestaat.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:14 schreef Lixue het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo iets als een supermarkt bestaat.
En wat voor topic ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Bombvis het volgende:
Een topic openen om mensen naar je topic te lokken
Ik dacht dat het over geslachtsziektes zou gaan. Valt tegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef LocoCoco het volgende:
is ook lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over geslachtsziektes zou gaan. Valt tegen
Dit, teleurstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef LocoCoco het volgende:
tsja, ik voelde een heuse depressie opkomen, toen ik erachter kwam dat het niet over die overheerlijke pizza ging.quote:
Het is niet mijn favoriete pizza hoor. Wat is jouw favoriete pizza?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:18 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
tsja, ik voelde een heuse depressie opkomen, toen ik erachter kwam dat het niet over die overheerlijke pizza ging.
Fungi of Tonno. hangt er een beetje af waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete pizza hoor. Wat is jouw favoriete pizza?
Diepvries of geen diepvries, ik kies altijd uit die 2quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:21 schreef Myraela het volgende:
Tonno, maar alleen die van Ristorante. Als we het over de diepvries pizza's hebben tenminste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |