Drugs zijn als seks, leuker met zijn tweeen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
1bakje van 300gquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
Hoeveel champignons moet ik eten om high te worden?
Maar om te delen met Kaneel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
Zeker wel. Maar je moet even de juiste contacten zien te vinden voordat je op deze aardbol wordt gedumptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezen
Was een fikse eh? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag 'm gisteren. Die bobbel in je broek.
Trek gekregen, dank je wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak ik dat niet denk hier. Alleen is dat dan helaas minder positief dan nu in jouw geval.quote:
En dan zeg je tegen mij dat ik van de drugs af moet blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leef momenteel in een fantasiewereld waarin alles mooi is. De realiteit laat ik even voor wat het is
Ja hoor bij het uitdelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezen
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
Wil iemand mij van het internet af schoppen?
Kom eens van je derriere af :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
Wil iemand mij van het internet af schoppen?
Die ziet er matig uit.quote:
Ik kies hier zelf voor en sluit slechts mijn ogen :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik van de drugs af moet blijven.
[..]
Ja hoor bij het uitdelen.
Zit zo lekker. :$quote:
Dat was ook het doel, om jullie van de trek in kapsalon af te krijgen.quote:
Als ik daarheen moet komen is t nie best nie jongequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |