Ik heb nog wel een oude pic van toen hij nog niet gedroogd was. Even zoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je al wat voor speciale gelegenheid dan? En pics?
quote:
Ik heb een keer zo'n heel scherp zaadje op mijn lip gehad. Uren lang branden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter gewoon pepers eten ofzo om dat te bereiken :$
Geloof je me niet ofzo.quote:
Heb ik gisteren op.quote:
Was het art?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n heel scherp zaadje op mijn lip gehad. Uren lang branden.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je al wat voor speciale gelegenheid dan? En pics?
Tof dat dat goed blijftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude pic van toen hij nog niet gedroogd was. Even zoeken.
En nee, ligt er al bijna een jaar
Ik leef momenteel in een fantasiewereld waarin alles mooi is. De realiteit laat ik even voor wat het isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof je me niet ofzo.
[..]
Heb ik gisteren op.
Damn, that is indeed one fine shroomquote:
What a beauty.quote:
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$quote:
Nee, kleine zijn potenter per gewichtseenheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Myraela het volgende:
Zijn grote paddo's beter dan kleine bedoelde ik.
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$
Ik zag 'm gisteren. Die bobbel in je broek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom heb ik gekozen voor een monsterclit :$
Drugs zijn als seks, leuker met zijn tweeen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
1bakje van 300gquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
Hoeveel champignons moet ik eten om high te worden?
Maar om te delen met Kaneel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
En zo'n grote is eigenlijk net als kapsalon, niet verstandig om in je eentje op te eten.
Zeker wel. Maar je moet even de juiste contacten zien te vinden voordat je op deze aardbol wordt gedumptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je kon kiezen
Was een fikse eh? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag 'm gisteren. Die bobbel in je broek.
Trek gekregen, dank je wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |