Is dat deze?quote:
Er gaat 1,5 bakje champignons door de lasagne die ik ga maken. En daar eten we beide van.quote:
Hm, klote is dat. Ziek aan het worden of gewoon stress?quote:
Ik vond deze er ook het smakelijkste uit zien. :$quote:
Thanksquote:
Beide ben ik bangquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, klote is dat. Ziek aan het worden of gewoon stress?
Netjes je aan het lijstje houden en je niet laten afleiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf nu geen boodschappen meer te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opzettelijk een abominatie van een kapsalon posten, schande.
Ook van ons?quote:
Raar genoeg wel ja, het is altijd twi die allemaal extra dingen meeneemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Netjes je aan het lijstje houden en je niet laten afleiden.
Volgens mij kan jij dat best goed
Ahw, knuffel voor jou. Dat gaat het ziek worden helaas niet tegen, maar de stress wellicht wel.quote:
Alleen door de belastingdienstquote:
Ik ben nooit lief.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nog niet iig. Dus nog even lief doen tot ik weg ben.
quote:
Ja, daar was het gisteren een aardige bende.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Oké, in België zijn ze in opperste staat van paraadheid, namelijk.
Hebben ze mijn hulp nodig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Oké, in België zijn ze in opperste staat van paraadheid, namelijk.
Voor het geval dit echt zou werken, ga dan aub ook even langs bij Manu (lees het netquote:
Klopt. Hier twee doodgeschoten, sowieso.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar was het gisteren een aardige bende.
Frankrijk ook nog steeds trouwens, veel mensen opgepakt.
Will doquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor het geval dit echt zou werken, ga dan aub ook even langs bij Manu (lees het net).
Zou het zelf willen doen mja wil hem niet ook nog een zien maken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |