ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen wequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kom dan
Of schiet op met je caravannetje.
Komen Lokje en ik je sandwichen.
Zullen we samen een caravan huren dqod?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Op kamertje dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Comfiness.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
quote:
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een caravan huren dqod?
Ik had toch lapo?quote:
Sws. Knuffelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
Ik vind het goed hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebben
Ja zeg, nu wel he...En op mij net niet reageren...Tsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dekentjes en knuffels horen eerste levensbehoeften te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de peilers van ons leven.
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
geilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
Dit bestaat gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Fascination het volgende:
Twentse teckeltocht.
http://twentsefotosite.nl/2015/01/teckeltocht/
Ik vind het echt briljant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |