ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen wequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kom dan
Of schiet op met je caravannetje.
Komen Lokje en ik je sandwichen.
Zullen we samen een caravan huren dqod?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Op kamertje dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wacht op de offerte en als dat teveel is wordt het alsnog een kamer, maar sandwichen zullen we
En ok fas, zie je rond 7'en
Comfiness.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
quote:
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een caravan huren dqod?
Ik had toch lapo?quote:
Sws. Knuffelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op kamertje dan.
Autotje lenen, Lokje oppikken en dan comfy onder de dekens gaan.
Ik vind het goed hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi chalet dan? Dat we wel ruimte hebben
Ja zeg, nu wel he...En op mij net niet reageren...Tsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dekentjes en knuffels horen eerste levensbehoeften te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de peilers van ons leven.
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
geilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef Dqod het volgende:
Met deze warme gedachten stap ik t bedje in. Ik neem jullie allemaal mee
Trusten![]()
Dit bestaat gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Fascination het volgende:
Twentse teckeltocht.
http://twentsefotosite.nl/2015/01/teckeltocht/
Ik vind het echt briljant.quote:
Kwam voorbij op fb. Teckelpagina.quote:
Waarom kom je daarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwam voorbij op fb. Teckelpagina.
Lapohunten. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ineens vanuit het niets
Ik weet niet hoe het dan heet.
Ik heb die pagina geliked omdat ik graag naar teckeltjes kijk. :$quote:
Zo ver was ik ook wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
M'n studie
Ik dm wel ff ivm herkenbaarheid
Tofquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Fascination het volgende:
Twentse teckeltocht.
http://twentsefotosite.nl/2015/01/teckeltocht/
Teckels zijn dan ook übermegaschattigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die pagina geliked omdat ik graag naar teckeltjes kijk. :$
ik heb het nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:29 schreef Samzz het volgende:
Droog. Geen wind. Dat ik dit nog mee mag maken.
Ik wil het niet eens beluisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker deuntje zo in de ochtend
Check ze rolex
Hater. Gun Sait die lambo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens beluisteren.
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Onterechte angst, ik ben te ongespierdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu durf ik nooit meer te stoeien met jou :$
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik ben te ongespierd
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kwekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan waag ik nog wel een keer een poging misschien
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Beetje discipline zou me geen kwaad doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaan we samen workouten en nee, daar bedoel ik niks lewds mee :$
Elke ochtend en avond situps en pushups
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje discipline zou me geen kwaad doen
Dat van mij reikt ver genoeg om mezelf te voeden zo af en toe, voor de rest stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel verder dan dat reikt mijn discipline ook niet
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn luiheid een keer overwin wil ik wel spieren kweken
Maar misschien komt dat moment wel nooit
Graag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef aeque het volgende:
Ik ga vragen of ze het woord 'lewd' op fok kunnen verbieden.
Zure mensen julliequote:
Maar ik weet niet of ik de haat van een aantal users over mij heen wil hebben...quote:
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje skinny fat, er mag wel wat meer spier aan komen voor het oog
Mijn uithoudingsvermogen is al vrij netjes.
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je vol opluchting beseft dat je gelukkig niet de enige sleutel waar anderen geen exemplaar van hebben hebt gebroken en zo 150 euro voor de slotenmaker uitspaart.
Ik vraag me wel af hoe ik het voor elkaar krijg sleutels te breken met mijn handen
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Dat is nog zoveel ergerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk, als een sleutel afbreekt in je fiets, of auto, of huis. Kan het echt aanraden.
Daaromquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel mooier. Maar vorig jaar deed ik krachttraining terwijl ik nog chubby was. Toen voelde ik me altijd zo breed worden.
Gewoon opmeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, heb ik eindelijk iets te doen dit weekend.
Vorige keer kon ik wel vetpercentage laten meten. Want ik kwam inderdaad iets aan in gewicht terwijl ik wel vet verloor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Mja, en als je nu krachttraining gaat doen kun je gewichtsverlies ook moeilijker monitoren.
Dan zou ik denk ik ook even wachten als ik jou was.
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon opmeten.En je merkt het wel aan je kleding. Sowieso is het niet makkelijk om aan te komen in spiermassa als je een deficit aan kcal eet, dus kilo's zal je er niet van aankomen. Wel afvallen.
Zal jou eens fietsenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik minder fatty ben. Eerst fietsen en zwemmen.
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, erg breed zul je er niet van worden bij weinig voedselinname.
Je loopt wel het risico erg veel honger te krijgen
Mijn zusje is wel wat kilo's afgevallen sinds ze niet meer veel sport op een gekke manier
Help.quote:
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.quote:
Klopt. Bij cardio kun je wel redelijk bijhouden hoeveel je hebt verbrand, maar de extra honger is toch altijd net iets meer dan datquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Nee, niksquote:
Lewd verhaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
Heftig wel ja :$. Hier net zo. Niks. He-le-maal niks ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mede dankzij jou niet zo goed. Vanochtend werd ik wakker als een klein kind op kerstochtend, ontzettend blij en nerveus om de vuige screens die ik in mijn dm/pm had verwacht. Maar al snel sloeg dat om in een enorme teleurstelling en woede door het gebrek aan de desbetreffende screens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Top lewd.quote:
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.quote:
Helaas erg herkenbaar. Al hou ik me nu netjes in na die 5 km van vanmorgen. 7 km zat er helaas niet in, ik ging met 5 km al bijna kapotquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van sporten krijg ik ook altijd veel trek en dan eet ik vaak onbewust meer dan ik ermee heb verbrand.Is zo lastig inschatten.
Feer ging tekeer met een enorme vibo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;squote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Hou je in dqodje, het is nog geen avond.
Ik kan bevestigen dat er niets van die aard heeft plaatsgevonden, ik was de laatste om de TC te verlatenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, de seksuele uitspattingen kwamen pas nadat ik weg ben gegaan vrees ik.
Ja dat is dan ook mijn goede voornemen voor 2015.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
Ja zo werkt het niet he :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden aeque. Als je t eenmaal laat, houdt het allemaal op ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |