• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....
Y vroeg mij net om het topic te openen, maar ook goed dat jij het hebt opgepakt. Enig idee hoe de zaak tussen Paxcon en Etsu gaat aflopen?quote:
Jij wordt opgeroepen als getuige.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De aangewezen rechter is in deze zaak Etsu, ik trek mij terug in deze
Dan beroep ik mij als aspirant kano op mijn verschoningsrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jij wordt opgeroepen als getuige.
Windows phone zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Windows phone zeker?Het lag meer aan de websiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Windows phone zeker?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook nog een zaak tegen hem gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 03:47 schreef Etsu het volgende:
wat is Paxcon toch ook een boefje dat die al bij drie probleemzaken is betrokken
ik zal morgen een oordeel vellen
Triest hè.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een schijtlollige bedoening weer hier.
Goedzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:30 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk cijfer terug, loonheffingen ook ruim voldoende.
Een 7 lijkt mij dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:30 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk cijfer terug, loonheffingen ook ruim voldoende.
Meidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
en verzuurdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:50 schreef Ties02 het volgende:
Bobbie wordt te oud voor deze schijtlol
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:48 schreef Ties02 het volgende:
Mobiel op de grond geflikkerd, hele scherm kapot
Benieuwd of ik nog verzekerd ben
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebben
De 's' van stukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gekkies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Incidenten!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Verluidt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij is mijn FOX abo net afgelopen
1-1quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?
Dat denk ik ook. Groningen was voor de winterstop totaal niet in vorm en al hun oefenpotjes afgelopen weken verloren.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, dat krijg je ervan in een PVV-gemeente.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Spijkenisse niet op straat. De sfeer is dan gelijk om te besnijden.
Als het erin staat, na pagina 6.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Reddead het volgende:
Weet iemand waar Richtlijn 2004/38 in het kluwer wetboek is opgenomen?
Is het überhaupt opgenomen?
mag wel hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik overwoog het, maar ik vond het te pretentieus om dat als Fox-kijker te zeggen.
Ruilen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
16 januari en ik drink bier op een terras. Super
Het is wel koud.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor floortje doe ik allesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gooi ik Floor en een bittergarnituur er ook nog bij. Lief zijn voor mijn vrouw heah.
Moet je wel een P halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gooi ik Floor en een bittergarnituur er ook nog bij. Lief zijn voor mijn vrouw heah.
Een P heb ik alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet je wel een P halen.![]()
Sorry Y.
JOH.quote:In 'De jongen die uit de hemel terugkwam' beschrijft Alex Malarkey hoe hij op 6-jarige leeftijd na een zwaar auto-ongeluk in de hemel terechtkwam, om vervolgens weer terug te keren op aarde. Afgelopen week maakte Malarkey bekend het complete verhaal te hebben verzonnen.
Is het dus niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou zomaar een artikel uit De Speld kunnen zijn.
Waren jouw leugens idioot. Volgens mij heeft hij er zelf nog het meest van geprofiteerd.quote:Mensen hebben geprofiteerd van leugens en dat blijven ze doen. Maar het lezen van de Bijbel is voldoende. Het is de enige bron van de waarheid', aldus Malarkey.
Surequote:Daarnaast zegt ze dat haar zoon, die door het ongeluk wel twee maanden in coma lag en verlamd raakte, financieel nagenoeg niets heeft overgehouden aan het boek
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar studieboeken
wat een leeg bestaan
Bah neequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.
Kwalbert.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.
Ben je boos?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Kunnen we een keer kappen met die achterlijke topictitels? Gewoon interessante arresten en geen naamtopics. Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Kunnen we een keer kappen met die achterlijke topictitels? Gewoon interessante arresten en geen naamtopics. Bij voorbaat dank.
+++quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Neu, ik zit lekker met de beentjes hoog en kijk DWDD. Het is weekend, alles is goed.quote:
Hee Spot, al beetje bijgekomen van het lopen?quote:
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmillquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neu, ik zit lekker met de beentjes hoog en kijk DWDD. Het is weekend, alles is goed.
Heb het gewoon gehad met dat kinderachtige gedoe.
Pax is geen curator, Ties02 heeft geen aanhang en deze zaak heeft nooit plaatsgevonden. Het toffe was altijd dat er leuke arresten langskwamen waarbij je aan het denken werd gezet of waarbij je dacht 'holy moly, zó zat dat!' of 'wat tof, of apart' en nu is het allemaal poep.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmill
Ja, inmiddels alweer 15 kilometer verder. Ik ben gisteren ook aan het kijken geweest voor je band. Ziet er onwijs tof uit. Is die M je te groot of te klein?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hee Spot, al beetje bijgekomen van het lopen?
Ik zit lekker met m'n bandje om, maar baal stiekem wel een beetje want een M had mij beter gepast. Maar ik ben heel, heel blij met de band qua functionaliteit.
Ik heb een L, die is mij te groot vind ik. Heb hem op het allerkleinste nu en hij zakt mij soms af. Blijkbaar kun je niet 100% blindelings afgaan op dat bestand op de website van de Amerikaanse microsoft storequote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels alweer 15 kilometer verder. Ik ben gisteren ook aan het kijken geweest voor je band. Ziet er onwijs tof uit. Is die M je te groot of te klein?
Godja, windmill kwam ook paar keer vaker langs, net als een paar andere standaardarresten zoals Haviltex. Maar dan duurt het maar een minuutje langer voordat er een nieuw topic is en denk je er nog even wat langer over na.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmill
Ah. Dus de hoofdmaten zijn dan ook nog verstelbaar? Ik was bang dat dat niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb een L, die is mij te groot vind ik. Heb hem op het allerkleinste nu en hij zakt mij soms af. Blijkbaar kun je niet 100% blindelings afgaan op dat bestand op de website van de Amerikaanse microsoft store
Ik heb hem wel gehad voor Insolventierecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef BOL9090 het volgende:
Is dit arrest al een keer hier besproken: http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:HR:2012:BT6947? Fascinerend arrest.
Ja, best wel een flink stuk eigenlijk. Denk dat je hem wel 2 cm kan verzetten (en dus vanuit kleinste stand 2cm groter kan maken of vanuit grootste stand 2cm kleiner maken). Vandaar dat ik ook graag de M had gehad. Nu moet ik hem op het kleinst best wel hoog dragen. Liever zou ik hem op z'n grootst best wel hoog dragen zodat ik hem ook nog strakker kan doen als hij afzakt. Maar goed, ik zal het ermee moeten doen. Dat is beetje het risico van grijze import. Maar het ''kan'' opzich wel hoor, wat ik nu heb. Voordeel van hoger op de pols is dat de hartslagmeter wel accurater is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah. Dus de hoofdmaten zijn dan ook nog verstelbaar? Ik was bang dat dat niet zo zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Deel jij de beslissing van de HR? Of anders gezegd, begrijp jij de motivering van de HR?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gehad voor Insolventierecht.
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.quote:
Maar dat is bij meerdere arresten wel zo. In een ideale situatie zoals een computersimulatie kun je wel echt het recht ontwikkelen uitgaande van de wetenschap, maar je zit met echte mensen en echte bedrijven in de maatschappij. Het kan denk ik niet anders. Is wel zonde eigenlijk en ook wel vreemd in een rechtstaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.
Ja, daarom snap ik ook wel waarom het gedaan is, maar het is niet de bedoeling. Ik vind dat de HR zo'n geval gewoon moet afschieten en het aan de politiek moet overlaten of de wet aangepast wordt of niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is bij meerdere arresten wel zo. In een ideale situatie zoals een computersimulatie kun je wel echt het recht ontwikkelen uitgaande van de wetenschap, maar je zit met echte mensen en echte bedrijven in de maatschappij. Het kan denk ik niet anders. Is wel zonde eigenlijk en ook wel vreemd in een rechtstaat.
Ja of gewoon wegrennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik ook wel waarom het gedaan is, maar het is niet de bedoeling. Ik vind dat de HR zo'n geval gewoon moet afschieten en het aan de politiek moet overlaten of de wet aangepast wordt of niet.
Helse Rel?quote:
Daar heb ik de afgelopen weken al heel wat avonden mee verneuktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UC2lIfWupajuASG4DZxlDHbw
Alles van Kooten en De Bie op youtube
Het vieze mannetje, Jacobse en Van Es, Keek op de Week, Moeder en Zoon vooralquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik de afgelopen weken al heel wat avonden mee verneuktWat heerlijk allemaal hé.
Zwolle zonder dolle.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UC2lIfWupajuASG4DZxlDHbw
Alles van Kooten en De Bie op youtube
Ja dat keek ik ook, ik zat te wachten op dat ze dingen kapot gingen gooien. Was teleurstelling toen het niet gebeurde. Volgende keer met brammekequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
24 uur met is wel leuk. Maar bijna afgelopen.
Heerlijkquote:
Kunnen heel veel camera'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
Wtf de camera van mijn telefoon kan infraroodstraling van de afstandsbediening zienBaas
Was me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kunnen heel veel camera's
Mijn camera kan 4K filmen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk
Is ook geniaal!
edit:
Huilen![]()
![]()
![]()
Dit is gewoon Undercover in Nederland avant la lettrequote:
Precies, weet je waar Stegeman het idee vandaan heeftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit is gewoon Undercover in Nederland avant la lettre.
Viel best mee toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sorry voor de gestolen punten Pax
Niet gestolen. Wat was Groningen slecht zeg. Ajax ook trouwens, maar wel iets beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb niet gekekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vond Groningen dus iets beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gestolen. Wat was Groningen slecht zeg. Ajax ook trouwens, maar wel iets beter.
Het was in elk geval een rotwedstrijd. Hopen dat het morgen beter is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond Groningen dus iets beter.
Go PEC.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was in elk geval een rotwedstrijd. Hopen dat het morgen beter is.
Ben je in nigeria ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
Dat moment dat je beseft dat je verslaafd bent aan je telefoon/WhatsApp omdat je op je batterij moet letten omdat je je oplader bent vergeten en pas morgenavond rond 23:00 weer kan opladen.![]()
Nog 32% voor de komende 24,5 uur.
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.quote:
Scoor je er morgen ergens eentjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.
Applestore in de buurt? Vraag of je even mag tanken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.
Ik woon in een gat, dus nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Applestore in de buurt? Vraag of je even mag tanken.
Kun je niet via iCloud opladen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon in een gat, dus nee.
Morgen even navragen bij collega's.
Kan dat tegenwoordig ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kun je niet via iCloud opladen?
Cool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt wel apps dat je hem waterproof maakt en kan gebruiken om jezelf te wegen.
419 volt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Opladen bij een Western Union?
De mensen die geloofden dat je met iOS 8.x de iPhone in de magnetron kon opladenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt wel apps dat je hem waterproof maakt en kan gebruiken om jezelf te wegen.
Eh, oké. Boeiend. Wordt vast een goede discussie dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_kort_geding__.html
Kan dat? Brbquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mensen die geloofden dat je met iOS 8.x de iPhone in de magnetron kon opladen
Ik wist wel wat Karl Noten na zijn veroordeling deed, maar dat er aandacht aan Karl Noten werd besteed in een aflevering De Monitor van KRO-NCRV over zorgverleners met een strafrechtelijk verleden kwam een beetje als een verrassing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, oké. Boeiend. Wordt vast een goede discussie dit.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 06:52 schreef Ties02 het volgende:
Succes he aan alle mensen die op een zaterdag (!) tentamen hebben
Niet werkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:43 schreef Joosie200 het volgende:
Op zaterdag werken
Werk zeNog een kwartiertje. Spannond
Neem de grondwet mee naar je tentamenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:36 schreef Accursius het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer aan staatsrecht-1 zitten. Iemand hier tips? Heb maar twee oefententamens.
Ik heb hier tig oefententamens. Heb ik eens geupload op FB volgens mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:36 schreef Accursius het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer aan staatsrecht-1 zitten. Iemand hier tips? Heb maar twee oefententamens.
Mooi zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
Zo het tentamen zit erop. Als ik dat nu niet met vlag en wimpel gehaald heb weet ik het niet meer. Elke vraag kort to the point relevant onderbouwd qua antwoord. Nee deze heb ik geaced. Kom maar door met die 9
Geen 10?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
Zo het tentamen zit erop. Als ik dat nu niet met vlag en wimpel gehaald heb weet ik het niet meer. Elke vraag kort to the point relevant onderbouwd qua antwoord. Nee deze heb ik geaced. Kom maar door met die 9
Zou mijn ultieme revanche zijn.quote:
Ooit? Altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Is de UB (Groningen) doordeweeks ooit vol? Vanaf maandag gaan ze het namelijk afsluiten voor niet-RUG studenten.
Niet meer nee, omdat ik het steeds te druk vond (in tentamentijd)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Giku het volgende:
[..]. En ik meen me te herinneren dat jij er ook nooit kwam.
Laat ze dat ook in Nijmegen doen. Wij hebben de grootste juridische bieb van het land maar het zit altijd bom vol, vooral in tentamenperiodes van de blokken, terwijl wij met rechten alleen maar semesters hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Is de UB (Groningen) doordeweeks ooit vol? Vanaf maandag gaan ze het namelijk afsluiten voor niet-RUG studenten.
Zeer terecht. Jaren op gewacht, maar ik zat er dan ook eigenlijk altijd. Blijkbaar weet je inderdaad niet hoe het daar werkt. Als je (voor/tijdens een tentampenperiode) een werkplek wil, moet je voor 8.45 binnen zijn. Twintig minuten na openingstijd hoef je het niet meer te proberen. Hbo'ers en scholieren (ja die zitten er ook) horen daar dan niet thuis, althans zeker niet als daardoor RuG-studenten geen plek hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Wat wordt precies opgerekt, vind je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.
Ik weet hoe t werkt, maar t wordt wel steeds erger. Laatst was de JB om 9:30 al volquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeer terecht. Jaren op gewacht, maar ik zat er dan ook eigenlijk altijd. Blijkbaar weet je inderdaad niet hoe het daar werkt. Als je (voor/tijdens een tentampenperiode) een werkplek wil, moet je voor 8.45 binnen zijn. Twintig minuten na openingstijd hoef je het niet meer te proberen. Hbo'ers en scholieren (ja die zitten er ook) horen daar dan niet thuis, althans zeker niet als daardoor RuG-studenten geen plek hebben.
Ah zo. Ja eens, hoe eerder hoe beter. Al heb ik er zelf bijzonder weinig meer aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet hoe t werkt, maar t wordt wel steeds erger. Laatst was de JB om 9:30 al vol. Mijn klacht was meer waarom ze die regeling niet dit weekend al hadden kunnen invoeren, dan is het altijd het drukst.
Ach de OB is wel gezellig. Nu live muziek van BIXBY ofzo.
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan hebquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah zo. Ja eens, hoe eerder hoe beter. Al heb ik er zelf bijzonder weinig meer aan.
Waarom zou je in een cafe gaan studeren?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan heb.
Zijn er trouwens niet cafetjes waar je rustig op een normale tafel kan studeren met wat achtergrond muziek en wat semiverplichte consumpties (niet: coffee company).
Ja hoor, al die koffietentjes wel. Starbucks, DE Café, CC, dat soort dingen. Weet niet hoe dat nu in Groningen zit, maar in Utrecht en Amsterdam zitten die dingen vaak vol met hipsters.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan heb.
Zijn er trouwens niet cafetjes waar je rustig op een normale tafel kan studeren met wat achtergrond muziek en wat semiverplichte consumpties (niet: coffee company).
Omdat de rest vol is en thuis niet werktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in een cafe gaan studeren?
Is er niet een openbare bibliotheek ofzo? Ik zou constant afgeleid zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef Giku het volgende:
[..]
Omdat de rest vol is en thuis niet werkt. Lijkt me wel gezellig. Zo in een hoekje van een bruin cafe. Moet het alleen niet te gezellig zijn bij de bar
.
Op de EUR is dit ook een probleem. De HES ligt namelijk naast de EUR, waardoor de UB ook vol zit door studenten die niet van de EUR zijn. Wat mij betreft zetten ze poortjes neer waar je alleen met een EUR pas binnenkomt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Daar ben ik nu. Daar wordt op het moment dus muziek gespeeld door een jankdame op een gitaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is er niet een openbare bibliotheek ofzo? Ik zou constant afgeleid zijn.
Ja dat wordt hier binnenkort ook geinstalleerd voor tijdens de tentamenweken. Ging om 30% oid die niet van de Uni was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op de EUR is dit ook een probleem. De HES ligt namelijk naast de EUR, waardoor de UB ook vol zit door studenten die niet van de EUR zijn. Wat mij betreft zetten ze poortjes neer waar je alleen met een EUR pas binnenkomt.
In Groningen bleef toch iedereen in het weekend hangen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Ties02 het volgende:
In de Starbucks gaan zitten met je MacBook!!!
Over openbare bibliotheken gesproken, ik ga ook maar weer eens. Wel thuisthuis
Ik normaal gesproken ook maar heb een feestje vanavondquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
In Groningen bleef toch iedereen in het weekend hangen?
Ohja, dat is waar ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook maar heb een feestje vanavond
Ik heb ook niet zo op thuis leren hoor, maar bieb is ook niet alles.. JB is wel chill!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Ties02 het volgende:
In de Starbucks gaan zitten met je MacBook!!!
Over openbare bibliotheken gesproken, ik ga ook maar weer eens. Wel thuisthuis
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op aanraden van Paxcon hoor, dus ook zijn schuld
Is helemaal geen goede keuze. 2e generatie wordt met beetje geluk nog 1,5 jaar ondersteund door Apple, dan drukken ze er nog iOS 12 op straks waardoor dat ding van jou facking sloom wordt. Camera is behelpen, achterkant krast heel erg, scherm is slecht voor de premium prijs, OS is beperkt, camera valt tegen.quote:
Meh, het concept is leuk maar ben benieuwd in hoeverre je iets kan verwachten van updates, garantie, klantenservice etc. Daarnaast is de bouwkwaliteit niet helemaal top.quote:
Ik had ook wel verwacht dat jij tevreden zou zijn met middelmatige pruttel met een hooggewaardeerde merknaam eropquote:
Ik hoef dat niet te doen. Als mensen niet dom achter een aangevreten appel aan zouden lopen, dan verkochten die dingen zichzelf. Zelfs The Verge, volledig apple minded, plaatste gister een review over de nieuwe Denim Update waarin ze aangaven dat Apple en Google nog veel kunnen leren van MS. En ze hebben gelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel een promotiepraatje aankomen van de Lumia's.
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat jij tevreden zou zijn met middelmatige pruttel met een hooggewaardeerde merknaam erop
Oh de enige die problemen heeft met de telefoon thuis is mijn vader en die heeft een iPhone. De rest met een WP; nooit problemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.
Ja!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon. Wat een schitterend weer
Heerlijke telefoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.
Uh neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn evaluatiegesprek was anders zeer positief
Heb je DM beantwoord, bedankt!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier tig oefententamens. Heb ik eens geupload op FB volgens mij.
Ik heb je huis gezien! Mooi huisje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Heb je DM beantwoord, bedankt!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeik niet. Als het de bank moeilijk wordt gemaakt om dingen verpand te krijgen, dan gaan ze ook minder lenen en raakt de economie in de slop. Klaar. Dat is pas welvaartsverlies.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:29 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Naar mijn mening wordt met het toelaten van de verzamelpandakte-constructie de positie van de bank ten onrechte versterkt t.o.v. andere crediteuren. Mogelijk draagt deze constructie bij aan een groter welvaartsverlies. Ik denk dat de versterkte positie van banken zich moeilijk verhoudt met de economisch getinte overweging van de HR om deze constructie toelaatbaar te achten.
Zeik niet. Je hebt duidelijk niet de discussie over dit arrest in de annotaties en de artikelen gelezen. Met zo'n zeikerig toontje zal ik dan ook niet de moeite nemen om dit argument uiteen te zetten. Vergeet in ieder geval niet dat in Nederland banken er naar streven om huisbank te worden van bedrijven, en dat deze positie kostenverhogend werkt voor andere leveranciers.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeik niet. Als het de bank moeilijk wordt gemaakt om dingen verpand te krijgen, dan gaan ze ook minder lenen en raakt de economie in de slop. Klaar. Dat is pas welvaartsverlies.
Prima dat je verstand hebt van rechten, of dat in elk geval pretendeert, maar economie is toch wel another biscuit.
Als groen je lievelingskleur is is het prachtig als acteur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Yreal het volgende:
Ik zit de making off van de hobbit te kijken, snap wel dat gandalf ermee wilde kappen. Wat een drama
Als een partij meer macht krijgt raakt iemand anders dat kwijt. Dat lijkt mij een inherent gevolg. Jouw redenering neemt dat tweede deel en eventuele gevolgen niet mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeik niet. Als het de bank moeilijk wordt gemaakt om dingen verpand te krijgen, dan gaan ze ook minder lenen en raakt de economie in de slop. Klaar. Dat is pas welvaartsverlies.
Prima dat je verstand hebt van rechten, of dat in elk geval pretendeert, maar economie is toch wel another biscuit.
Serieus, houd eens op met dat ruziezoeken de hele tijd. Nergens voor nodig en het verneukt elke keer de sfeer in het topic terwijl je verder wel nuttige dingen zegt.quote:
quote:
Het is geen willekeur, het is dat iedereen hier weet dat Boterbartje altijd chargeert en zuigt en er tegenin gaan alleen maar gezeur oplevert. Twee van zulke mensen in één topic kan niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Ik zie hier willekeur. Een sukkel zoals Boterbartje kan zonder gezeik hatelijke reacties posten, zoals zijn hatelijk geformuleerd verzoek om te kappen met bepaalde topic titels en een hatelijk geformuleerde reactie op een normale post over een arrest.
Wees niet zo willekeurig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, houd eens op met dat ruziezoeken de hele tijd. Nergens voor nodig en het verneukt elke keer de sfeer in het topic terwijl je verder wel nuttige dingen zegt.
Ik heb arrest ook niet gelezen, boeien. Je neemt nog anders vrij veel moeite om te reageren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zeik niet. Je hebt duidelijk niet de discussie over dit arrest in de annotaties en de artikelen gelezen. Met zo'n zeikerig toontje zal ik dan ook niet de moeite nemen om dit argument uiteen te zetten. Vergeet in ieder geval niet dat in Nederland banken er naar streven om huisbank te worden van bedrijven, en dat deze positie kostenverhogend werkt voor andere leveranciers.
Eens, goedzo tsjok!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, houd eens op met dat ruziezoeken de hele tijd. Nergens voor nodig en het verneukt elke keer de sfeer in het topic terwijl je verder wel nuttige dingen zegt.
Nou nou nou, als je van een kleine reactie op een post van jou al zo uit je slof schiet moet je misschien even een koude douche nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Ik zie hier willekeur. Een sukkel zoals Boterbartje kan zonder gezeik hatelijke reacties posten, zoals zijn hatelijk geformuleerd verzoek om te kappen met bepaalde topic titels en een hatelijk geformuleerde reactie op een normale post over een arrest.
Dat is een soort van toepassing van de wet van massa naar analogie, dat vind ik tof gevonden! Ik ben verder ook niet bekend met het arrest, maar het betreft de verzamelpandakte en Bolletje zegt dat het toestaan daarvan welvaartsverlies tot gevolg heeft. Terwijl de verzamelpandakte juist het pandrecht werkbaar maakt als vervanging van de overdracht tot zekerheid. Zonder zekerheid zouden banken niet of veel minder uitlenen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een partij meer macht krijgt raakt iemand anders dat kwijt. Dat lijkt mij een inherent gevolg. Jouw redenering neemt dat tweede deel en eventuele gevolgen niet mee.
Ben verder niet bekend met het arrest of de discussie maar jouw reactie lijkt mij nogal kort door de bocht.
Riiiight.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is een soort van toepassing van de wet van massa naar analogie, dat vind ik tof gevonden!
Ahhhwww meidquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef BOL9090 het volgende:
Ahjoh, natuurkunde? Natuurkunde is echt keigaaf.quote:
Paxicosi, jij kijkt hier natuurlijk wel extra streng naar als mod he? Dit is overduidelijk een belediging en onderwaardering van een van de meest gewaardeerde kwaliteitsusers van dit topic. Dat kan niet ongestraft blijven!quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Paxicosi, jij kijkt hier natuurlijk wel extra streng naar als mod he? Dit is overduidelijk een belediging en onderwaardering van een van de meest gewaardeerde kwaliteitsusers van dit topic. Dat kan niet ongestraft blijven!
quote:
Dank. Of noem je mij nu een vrouw?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Het is eigenlijk alleen vanwege Erik dat ik dit topic volg.
De samenstelling van de users in dit topic is vrijwel vergelijkbaar met de samenstelling van de HR: de HR heeft paar vrouwen meer.
Neequote:
Samenvattingen lezen + artikelen in je wetboek arceren (als dat mag van je faculteit natuurlijk)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Henrys het volgende:
Morgen maar eens beginnen met burgelijk recht 2. Hopelijk is 2 dagen genoeg
Die samenvattingen van studeersnel zijn echt zeer beperkt. Twijfel toch of ik niet beter de boeken kan lezen, bij bestuursrecht 1 en 2 had ik ook 1x het boek gelezen en toch een 6 gehaald echter zijn het nu 3 boekenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Samenvattingen lezen + artikelen in je wetboek arceren
Antwoorden van je tentamenopgaven en oefenopgaven uit je hoofd leren
Arrestregels uit je hoofd leren
Slides van de hoorcolleges bestuderen
Drie boeken lezen: riskant qua tijd. Ik zou eerder mijn vrienden of kennissen vragen of zij hun samenvatting willen e-mailen. Sowieso ken ik veel studenten die bachelortentamens aan de hand van samenvattingen en hoorcolleges hebben gehaald, vaak ook wel met een ruim voldoende.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die samenvattingen van studeersnel zijn echt zeer beperkt. Twijfel toch of ik niet beter de boeken kan lezen, bij bestuursrecht 1 en 2 had ik ook 1x het boek gelezen en toch een 6 gehaald echter zijn het nu 3 boeken
Heb gemaild.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Heb je DM beantwoord, bedankt!!
Nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Henrys het volgende:
Morgen maar eens beginnen met burgelijk recht 2. Hopelijk is 2 dagen genoeg
Bedankt, ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:43 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Drie boeken lezen: riskant qua tijd. Ik zou eerder mijn vrienden of kennissen vragen of zij hun samenvatting willen e-mailen. Sowieso ken ik veel studenten die bachelortentamens aan de hand van samenvattingen en hoorcolleges hebben gehaald, vaak ook wel met een ruim voldoende.
Dat zei jij toen ook bij SR2 en toch gehaald met een 6quote:
Met goede voorbereiding moet je daarmee wel het tentamen kunnen halen, meestal. Of je er dan werkelijk iets van leert is natuurlijk een tweede.quote:
SR2 tentamen was dan ook een eitje vond ik. BR2 is wel wat anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het proberen.
[..]
Dat zei jij toen ook bij SR2 en toch gehaald met een 6
Nou, met tweedejaars of derdejaars bachelorvakken red ik het niet met 2 dagen hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met goede voorbereiding moet je daarmee wel het tentamen kunnen halen, meestal. Of je er dan werkelijk iets van leert is natuurlijk een tweede.
Oh, ik wel. Maar goede cijfers levert het niet op en drie maanden later weet je niet meer waar het vak over ging.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, met tweedejaars of derdejaars bachelorvakken red ik het niet met 2 dagen hoor.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, met tweedejaars of derdejaars bachelorvakken red ik het niet met 2 dagen hoor.
Heb wel alle werkcolleges bijgewoond en voorbereid met de hulp van studeersnel en heb verder geen ander tentamen meer dus kan het net zo goed proberenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef BOL9090 het volgende:
Beter maakt hij het tentamen in de herkansing. Met fatsoenlijke voorbereiding en minder stress.
True dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Maar goede cijfers levert het niet op en drie maanden later weet je niet meer waar het vak over ging.
Onvoldoendes en zesjes staan ontzettend lelijk op je vuile lijst. In ieder geval veel succes met de voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb wel alle werkcolleges bijgewoond en voorbereid met de hulp van studeersnel en heb verder geen ander tentamen meer dus kan het net zo goed proberen
Hoor om mij heen steeds meer dat de nadruk veel meer ligt op je mastercijfers. Dan ga ik mij echt toeleggen nu heb ik er vaak niet de motivatie voor om buiten tentamenperiodes tijd aan het vak te besteden. Bij een andere WO studie was ik al lang de klos geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Onvoldoendes en zesjes staan ontzettend lelijk op je vuile lijst. In ieder geval veel succes met de voorbereiding.
Tja, ik weet het niet precies.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoor om mij heen steeds meer dat de nadruk veel meer ligt op je mastercijfers. Dan ga ik mij echt toeleggen nu heb ik er vaak niet de motivatie voor om buiten tentamenperiodes tijd aan het vak te besteden. Bij een andere WO studie was ik al lang de klos geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer ook iets ernaast te doen, of doe je dat al?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoor om mij heen steeds meer dat de nadruk veel meer ligt op je mastercijfers. Dan ga ik mij echt toeleggen nu heb ik er vaak niet de motivatie voor om buiten tentamenperiodes tijd aan het vak te besteden. Bij een andere WO studie was ik al lang de klos geweest
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet precies.Je hoort zo veel verhalen. Niet dat ik jouw anekdote onderuit wil halen, maar ik ken ook iemand die is aangenomen bij een groot kantoor met nog geen 7 gemiddeld en geen spectaculair cv. Hoe? Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buurman, vader, oom etc. (vaak het geval in dat soort gevallen)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort zo veel verhalen. Niet dat ik jouw anekdote onderuit wil halen, maar ik ken ook iemand die is aangenomen bij een groot kantoor met nog geen 7 gemiddeld en geen spectaculair cv. Hoe? Geen idee.
Nope. Heb het hem uiteraard gevraagd; uitnodiging voor intake gekregen tegen verwachting in en vanaf daar heel goed gepresteerd. Maar je hoort ook altijd dat ze je cv meteen in de prullenbak gooien als het niet spectaculair is. Tsja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Buurman, vader, oom etc. (vaak het geval in dat soort gevallen)
Vreemd. Tja, advocatuur is natuurlijk groot.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Heb het hem uiteraard gevraagd; uitnodiging voor intake gekregen tegen verwachting in en vanaf daar heel goed gepresteerd. Maar je hoort ook altijd dat ze je cv meteen in de prullenbak gooien als het niet spectaculair is. Tsja.
Zal op 'jouw kantoor, een van de grote' natuurlijk niet gebeuren he? Daar hebben ze alleen maar van die toppers zoals jij!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Vreemd. Tja, advocatuur is natuurlijk groot.
Oh god, heb je hem weer, kutstudent uit Nijmegen.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zal op 'jouw kantoor, een van de grote' natuurlijk niet gebeuren he? Daar hebben ze alleen maar van die toppers zoals jij!
Een mooi blauw pak is ook niet verkeerd als kutstudent.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Zwarte pakken zijn voor begrafenissen.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Zeg doe jij eens even normaal. Enige wat je hier doet is een beetje stoken met ook nog eens jezelf 'groter' voordoen dan je bent als 'meester' en 'mijn kantoor'. Als ik ergens een hekel aan heb, is aan die grootspraak. Verder heb je ook nog een buitengewoon grote bek, zeker als nieuwkomer.. maar dat moet je lekker zelf weten. Niet echt ladylike in elk geval.. maar je hebt natuurlijk bij rechten de meisjemeisjes en de 'BOL'-meisjes. Dat geeft niets.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:10 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem weer, kutstudent uit Nijmegen.
Ik vind een navy pak dus ook mooierquote:Op zondag 18 januari 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwarte pakken zijn voor begrafenissen.
Ik wilde als "eerste" pak een navy pak kopen maar me toch laten overtuigen naar een wat veiliger exemplaar. Alsnog heel erg mooi. En staat erg goed bij bruin leer, waar ik ook van houd.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind een navy pak dus ook mooier
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens even normaal. Enige wat je hier doet is een beetje stoken met ook nog eens jezelf 'groter' voordoen dan je bent als 'meester' en 'mijn kantoor'. Als ik ergens een hekel aan heb, is aan die grootspraak. Verder heb je ook nog een buitengewoon grote bek, zeker als nieuwkomer.. maar dat moet je lekker zelf weten. Niet echt ladylike in elk geval.. maar je hebt natuurlijk bij rechten de meisjemeisjes en de 'BOL'-meisjes. Dat geeft niets.
Nee, stijl is totaal anders. Maar zij en BB lopen constant op "elkaar" te fitten op exact dezelfde toon.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, stijl is totaal anders. Maar zij en BB lopen constant op "elkaar" te fitten op exact dezelfde toon.
Veiliger dan navy?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde als "eerste" pak een navy pak kopen maar me toch laten overtuigen naar een wat veiliger exemplaar. Alsnog heel erg mooi. En staat erg goed bij bruin leer, waar ik ook van houd.
Hele lichte grijze krijtstreep. Past eigenlijk overal bij. Daarom ook een stuk minder spannend, maar goed.quote:
Die namen verbasteren past ook perfect in het plaatje.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:21 schreef BOL9090 het volgende:
[..]In ieder geval kan boterhardbartje niet tegen reacties waaruit blijkt dat de anekdotes niet verzonnen zijn door een eerstejaarsstudent. Wat een gehuil om niets.
Goed opgelet.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die namen verbasteren past ook perfect in het plaatje.
Donkerblauw pak / Donkergrijsquote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
quote:
Ben je in het echt ook zo?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:28 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Nee, een oudgediende in dit topic haat vrouwelijke users die niet ladylike gedragen en via opmerkingen en anekdotes laten blijken dat zij geen eerstejaarsrechtenstudenten zijn. Och, och, het is ook echt grootspraak als je laat blijken je master afgerond te hebben, en bepaalde stages gelopen hebt. Ongelofelijk, wat een loser moet je toch zijn als je daar opgefokt van raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |