• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....
Y vroeg mij net om het topic te openen, maar ook goed dat jij het hebt opgepakt. Enig idee hoe de zaak tussen Paxcon en Etsu gaat aflopen?quote:
Jij wordt opgeroepen als getuige.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De aangewezen rechter is in deze zaak Etsu, ik trek mij terug in deze
Dan beroep ik mij als aspirant kano op mijn verschoningsrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jij wordt opgeroepen als getuige.
Windows phone zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Windows phone zeker?Het lag meer aan de websiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Windows phone zeker?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook nog een zaak tegen hem gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 03:47 schreef Etsu het volgende:
wat is Paxcon toch ook een boefje dat die al bij drie probleemzaken is betrokken
ik zal morgen een oordeel vellen
Triest hè.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een schijtlollige bedoening weer hier.
Goedzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:30 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk cijfer terug, loonheffingen ook ruim voldoende.
Een 7 lijkt mij dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:30 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk cijfer terug, loonheffingen ook ruim voldoende.
Meidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
en verzuurdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:50 schreef Ties02 het volgende:
Bobbie wordt te oud voor deze schijtlol
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:48 schreef Ties02 het volgende:
Mobiel op de grond geflikkerd, hele scherm kapot
Benieuwd of ik nog verzekerd ben
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebben
De 's' van stukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gekkies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Incidenten!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Verluidt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij is mijn FOX abo net afgelopen
1-1quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?
Dat denk ik ook. Groningen was voor de winterstop totaal niet in vorm en al hun oefenpotjes afgelopen weken verloren.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, dat krijg je ervan in een PVV-gemeente.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Spijkenisse niet op straat. De sfeer is dan gelijk om te besnijden.
Als het erin staat, na pagina 6.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Reddead het volgende:
Weet iemand waar Richtlijn 2004/38 in het kluwer wetboek is opgenomen?
Is het überhaupt opgenomen?
mag wel hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik overwoog het, maar ik vond het te pretentieus om dat als Fox-kijker te zeggen.
Ruilen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
16 januari en ik drink bier op een terras. Super
Het is wel koud.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor floortje doe ik allesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gooi ik Floor en een bittergarnituur er ook nog bij. Lief zijn voor mijn vrouw heah.
Moet je wel een P halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gooi ik Floor en een bittergarnituur er ook nog bij. Lief zijn voor mijn vrouw heah.
Een P heb ik alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet je wel een P halen.![]()
Sorry Y.
JOH.quote:In 'De jongen die uit de hemel terugkwam' beschrijft Alex Malarkey hoe hij op 6-jarige leeftijd na een zwaar auto-ongeluk in de hemel terechtkwam, om vervolgens weer terug te keren op aarde. Afgelopen week maakte Malarkey bekend het complete verhaal te hebben verzonnen.
Is het dus niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou zomaar een artikel uit De Speld kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |