en verzuurdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:50 schreef Ties02 het volgende:
Bobbie wordt te oud voor deze schijtlol
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:48 schreef Ties02 het volgende:
Mobiel op de grond geflikkerd, hele scherm kapot
Benieuwd of ik nog verzekerd ben
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
koop een Lumia, die kunnen zoiets makkelijk hebben
De 's' van stukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh heb m'n iPhone ook vaak genoeg laten stuiteren hoor, het was nu gewoon voorbij denk ik met het geluk, heb hem ook best wel lang al (4s)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een schijtlollige bedoening weer hier.
Gekkies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Incidenten!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Die Belgen die gister gepakt zijn wilde politieambtenaren onthoofdenmaar dat zijn nog geruchten...
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:03 schreef Yreal het volgende:
Verluidt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, ontvoeren, onthoofden en filmpje online zetten. Naar verluid.
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij is mijn FOX abo net afgelopen
1-1quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's kut. Wat denk je van Twente zondag?
Dat denk ik ook. Groningen was voor de winterstop totaal niet in vorm en al hun oefenpotjes afgelopen weken verloren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |