419 volt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Opladen bij een Western Union?
De mensen die geloofden dat je met iOS 8.x de iPhone in de magnetron kon opladenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt wel apps dat je hem waterproof maakt en kan gebruiken om jezelf te wegen.
Eh, oké. Boeiend. Wordt vast een goede discussie dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_kort_geding__.html
Kan dat? Brbquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mensen die geloofden dat je met iOS 8.x de iPhone in de magnetron kon opladen
Ik wist wel wat Karl Noten na zijn veroordeling deed, maar dat er aandacht aan Karl Noten werd besteed in een aflevering De Monitor van KRO-NCRV over zorgverleners met een strafrechtelijk verleden kwam een beetje als een verrassing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, oké. Boeiend. Wordt vast een goede discussie dit.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 06:52 schreef Ties02 het volgende:
Succes he aan alle mensen die op een zaterdag (!) tentamen hebben
Niet werkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:43 schreef Joosie200 het volgende:
Op zaterdag werken
Werk zeNog een kwartiertje. Spannond
Neem de grondwet mee naar je tentamenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:36 schreef Accursius het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer aan staatsrecht-1 zitten. Iemand hier tips? Heb maar twee oefententamens.
Ik heb hier tig oefententamens. Heb ik eens geupload op FB volgens mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:36 schreef Accursius het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer aan staatsrecht-1 zitten. Iemand hier tips? Heb maar twee oefententamens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |