Waren jouw leugens idioot. Volgens mij heeft hij er zelf nog het meest van geprofiteerd.quote:Mensen hebben geprofiteerd van leugens en dat blijven ze doen. Maar het lezen van de Bijbel is voldoende. Het is de enige bron van de waarheid', aldus Malarkey.
Surequote:Daarnaast zegt ze dat haar zoon, die door het ongeluk wel twee maanden in coma lag en verlamd raakte, financieel nagenoeg niets heeft overgehouden aan het boek
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar studieboeken
wat een leeg bestaan
Bah neequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.
Kwalbert.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijd om RTL boulevard te kijken dus.
Ben je boos?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Kunnen we een keer kappen met die achterlijke topictitels? Gewoon interessante arresten en geen naamtopics. Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Kunnen we een keer kappen met die achterlijke topictitels? Gewoon interessante arresten en geen naamtopics. Bij voorbaat dank.
+++quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Neu, ik zit lekker met de beentjes hoog en kijk DWDD. Het is weekend, alles is goed.quote:
Hee Spot, al beetje bijgekomen van het lopen?quote:
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmillquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neu, ik zit lekker met de beentjes hoog en kijk DWDD. Het is weekend, alles is goed.
Heb het gewoon gehad met dat kinderachtige gedoe.
Pax is geen curator, Ties02 heeft geen aanhang en deze zaak heeft nooit plaatsgevonden. Het toffe was altijd dat er leuke arresten langskwamen waarbij je aan het denken werd gezet of waarbij je dacht 'holy moly, zó zat dat!' of 'wat tof, of apart' en nu is het allemaal poep.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmill
Ja, inmiddels alweer 15 kilometer verder. Ik ben gisteren ook aan het kijken geweest voor je band. Ziet er onwijs tof uit. Is die M je te groot of te klein?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hee Spot, al beetje bijgekomen van het lopen?
Ik zit lekker met m'n bandje om, maar baal stiekem wel een beetje want een M had mij beter gepast. Maar ik ben heel, heel blij met de band qua functionaliteit.
Ik heb een L, die is mij te groot vind ik. Heb hem op het allerkleinste nu en hij zakt mij soms af. Blijkbaar kun je niet 100% blindelings afgaan op dat bestand op de website van de Amerikaanse microsoft storequote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels alweer 15 kilometer verder. Ik ben gisteren ook aan het kijken geweest voor je band. Ziet er onwijs tof uit. Is die M je te groot of te klein?
Godja, windmill kwam ook paar keer vaker langs, net als een paar andere standaardarresten zoals Haviltex. Maar dan duurt het maar een minuutje langer voordat er een nieuw topic is en denk je er nog even wat langer over na.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat erik dan ook op moet houden met zijn eeuwige Windmill
Ah. Dus de hoofdmaten zijn dan ook nog verstelbaar? Ik was bang dat dat niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb een L, die is mij te groot vind ik. Heb hem op het allerkleinste nu en hij zakt mij soms af. Blijkbaar kun je niet 100% blindelings afgaan op dat bestand op de website van de Amerikaanse microsoft store
Ik heb hem wel gehad voor Insolventierecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef BOL9090 het volgende:
Is dit arrest al een keer hier besproken: http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:HR:2012:BT6947? Fascinerend arrest.
Ja, best wel een flink stuk eigenlijk. Denk dat je hem wel 2 cm kan verzetten (en dus vanuit kleinste stand 2cm groter kan maken of vanuit grootste stand 2cm kleiner maken). Vandaar dat ik ook graag de M had gehad. Nu moet ik hem op het kleinst best wel hoog dragen. Liever zou ik hem op z'n grootst best wel hoog dragen zodat ik hem ook nog strakker kan doen als hij afzakt. Maar goed, ik zal het ermee moeten doen. Dat is beetje het risico van grijze import. Maar het ''kan'' opzich wel hoor, wat ik nu heb. Voordeel van hoger op de pols is dat de hartslagmeter wel accurater is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah. Dus de hoofdmaten zijn dan ook nog verstelbaar? Ik was bang dat dat niet zo zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |