Buurman, vader, oom etc. (vaak het geval in dat soort gevallen)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort zo veel verhalen. Niet dat ik jouw anekdote onderuit wil halen, maar ik ken ook iemand die is aangenomen bij een groot kantoor met nog geen 7 gemiddeld en geen spectaculair cv. Hoe? Geen idee.
Nope. Heb het hem uiteraard gevraagd; uitnodiging voor intake gekregen tegen verwachting in en vanaf daar heel goed gepresteerd. Maar je hoort ook altijd dat ze je cv meteen in de prullenbak gooien als het niet spectaculair is. Tsja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Buurman, vader, oom etc. (vaak het geval in dat soort gevallen)
Vreemd. Tja, advocatuur is natuurlijk groot.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Heb het hem uiteraard gevraagd; uitnodiging voor intake gekregen tegen verwachting in en vanaf daar heel goed gepresteerd. Maar je hoort ook altijd dat ze je cv meteen in de prullenbak gooien als het niet spectaculair is. Tsja.
Zal op 'jouw kantoor, een van de grote' natuurlijk niet gebeuren he? Daar hebben ze alleen maar van die toppers zoals jij!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Vreemd. Tja, advocatuur is natuurlijk groot.
Oh god, heb je hem weer, kutstudent uit Nijmegen.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zal op 'jouw kantoor, een van de grote' natuurlijk niet gebeuren he? Daar hebben ze alleen maar van die toppers zoals jij!
Een mooi blauw pak is ook niet verkeerd als kutstudent.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Zwarte pakken zijn voor begrafenissen.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Zeg doe jij eens even normaal. Enige wat je hier doet is een beetje stoken met ook nog eens jezelf 'groter' voordoen dan je bent als 'meester' en 'mijn kantoor'. Als ik ergens een hekel aan heb, is aan die grootspraak. Verder heb je ook nog een buitengewoon grote bek, zeker als nieuwkomer.. maar dat moet je lekker zelf weten. Niet echt ladylike in elk geval.. maar je hebt natuurlijk bij rechten de meisjemeisjes en de 'BOL'-meisjes. Dat geeft niets.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:10 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem weer, kutstudent uit Nijmegen.
Ik vind een navy pak dus ook mooierquote:Op zondag 18 januari 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwarte pakken zijn voor begrafenissen.
Ik wilde als "eerste" pak een navy pak kopen maar me toch laten overtuigen naar een wat veiliger exemplaar. Alsnog heel erg mooi. En staat erg goed bij bruin leer, waar ik ook van houd.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind een navy pak dus ook mooier
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens even normaal. Enige wat je hier doet is een beetje stoken met ook nog eens jezelf 'groter' voordoen dan je bent als 'meester' en 'mijn kantoor'. Als ik ergens een hekel aan heb, is aan die grootspraak. Verder heb je ook nog een buitengewoon grote bek, zeker als nieuwkomer.. maar dat moet je lekker zelf weten. Niet echt ladylike in elk geval.. maar je hebt natuurlijk bij rechten de meisjemeisjes en de 'BOL'-meisjes. Dat geeft niets.
Nee, stijl is totaal anders. Maar zij en BB lopen constant op "elkaar" te fitten op exact dezelfde toon.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, stijl is totaal anders. Maar zij en BB lopen constant op "elkaar" te fitten op exact dezelfde toon.
Veiliger dan navy?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde als "eerste" pak een navy pak kopen maar me toch laten overtuigen naar een wat veiliger exemplaar. Alsnog heel erg mooi. En staat erg goed bij bruin leer, waar ik ook van houd.
Hele lichte grijze krijtstreep. Past eigenlijk overal bij. Daarom ook een stuk minder spannend, maar goed.quote:
Die namen verbasteren past ook perfect in het plaatje.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:21 schreef BOL9090 het volgende:
[..]In ieder geval kan boterhardbartje niet tegen reacties waaruit blijkt dat de anekdotes niet verzonnen zijn door een eerstejaarsstudent. Wat een gehuil om niets.
Goed opgelet.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die namen verbasteren past ook perfect in het plaatje.
Donkerblauw pak / Donkergrijsquote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
quote:
Ben je in het echt ook zo?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:28 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Nee, een oudgediende in dit topic haat vrouwelijke users die niet ladylike gedragen en via opmerkingen en anekdotes laten blijken dat zij geen eerstejaarsrechtenstudenten zijn. Och, och, het is ook echt grootspraak als je laat blijken je master afgerond te hebben, en bepaalde stages gelopen hebt. Ongelofelijk, wat een loser moet je toch zijn als je daar opgefokt van raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |