Mooi zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
Zo het tentamen zit erop. Als ik dat nu niet met vlag en wimpel gehaald heb weet ik het niet meer. Elke vraag kort to the point relevant onderbouwd qua antwoord. Nee deze heb ik geaced. Kom maar door met die 9
Geen 10?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
Zo het tentamen zit erop. Als ik dat nu niet met vlag en wimpel gehaald heb weet ik het niet meer. Elke vraag kort to the point relevant onderbouwd qua antwoord. Nee deze heb ik geaced. Kom maar door met die 9
Zou mijn ultieme revanche zijn.quote:
Ooit? Altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Is de UB (Groningen) doordeweeks ooit vol? Vanaf maandag gaan ze het namelijk afsluiten voor niet-RUG studenten.
Niet meer nee, omdat ik het steeds te druk vond (in tentamentijd)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Giku het volgende:
[..]. En ik meen me te herinneren dat jij er ook nooit kwam.
Laat ze dat ook in Nijmegen doen. Wij hebben de grootste juridische bieb van het land maar het zit altijd bom vol, vooral in tentamenperiodes van de blokken, terwijl wij met rechten alleen maar semesters hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Is de UB (Groningen) doordeweeks ooit vol? Vanaf maandag gaan ze het namelijk afsluiten voor niet-RUG studenten.
Zeer terecht. Jaren op gewacht, maar ik zat er dan ook eigenlijk altijd. Blijkbaar weet je inderdaad niet hoe het daar werkt. Als je (voor/tijdens een tentampenperiode) een werkplek wil, moet je voor 8.45 binnen zijn. Twintig minuten na openingstijd hoef je het niet meer te proberen. Hbo'ers en scholieren (ja die zitten er ook) horen daar dan niet thuis, althans zeker niet als daardoor RuG-studenten geen plek hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Wat wordt precies opgerekt, vind je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.
Ik weet hoe t werkt, maar t wordt wel steeds erger. Laatst was de JB om 9:30 al volquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeer terecht. Jaren op gewacht, maar ik zat er dan ook eigenlijk altijd. Blijkbaar weet je inderdaad niet hoe het daar werkt. Als je (voor/tijdens een tentampenperiode) een werkplek wil, moet je voor 8.45 binnen zijn. Twintig minuten na openingstijd hoef je het niet meer te proberen. Hbo'ers en scholieren (ja die zitten er ook) horen daar dan niet thuis, althans zeker niet als daardoor RuG-studenten geen plek hebben.
Ah zo. Ja eens, hoe eerder hoe beter. Al heb ik er zelf bijzonder weinig meer aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet hoe t werkt, maar t wordt wel steeds erger. Laatst was de JB om 9:30 al vol. Mijn klacht was meer waarom ze die regeling niet dit weekend al hadden kunnen invoeren, dan is het altijd het drukst.
Ach de OB is wel gezellig. Nu live muziek van BIXBY ofzo.
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan hebquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah zo. Ja eens, hoe eerder hoe beter. Al heb ik er zelf bijzonder weinig meer aan.
Waarom zou je in een cafe gaan studeren?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan heb.
Zijn er trouwens niet cafetjes waar je rustig op een normale tafel kan studeren met wat achtergrond muziek en wat semiverplichte consumpties (niet: coffee company).
Ja hoor, al die koffietentjes wel. Starbucks, DE Café, CC, dat soort dingen. Weet niet hoe dat nu in Groningen zit, maar in Utrecht en Amsterdam zitten die dingen vaak vol met hipsters.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Voor mij ook de laatste tentamenperiode dat ik er echt wat aan heb.
Zijn er trouwens niet cafetjes waar je rustig op een normale tafel kan studeren met wat achtergrond muziek en wat semiverplichte consumpties (niet: coffee company).
Omdat de rest vol is en thuis niet werktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in een cafe gaan studeren?
Is er niet een openbare bibliotheek ofzo? Ik zou constant afgeleid zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef Giku het volgende:
[..]
Omdat de rest vol is en thuis niet werkt. Lijkt me wel gezellig. Zo in een hoekje van een bruin cafe. Moet het alleen niet te gezellig zijn bij de bar
.
Op de EUR is dit ook een probleem. De HES ligt namelijk naast de EUR, waardoor de UB ook vol zit door studenten die niet van de EUR zijn. Wat mij betreft zetten ze poortjes neer waar je alleen met een EUR pas binnenkomt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:27 schreef Giku het volgende:
Daar ben ik nu. Daar wordt op het moment dus muziek gespeeld door een jankdame op een gitaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is er niet een openbare bibliotheek ofzo? Ik zou constant afgeleid zijn.
Ja dat wordt hier binnenkort ook geinstalleerd voor tijdens de tentamenweken. Ging om 30% oid die niet van de Uni was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op de EUR is dit ook een probleem. De HES ligt namelijk naast de EUR, waardoor de UB ook vol zit door studenten die niet van de EUR zijn. Wat mij betreft zetten ze poortjes neer waar je alleen met een EUR pas binnenkomt.
In Groningen bleef toch iedereen in het weekend hangen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Ties02 het volgende:
In de Starbucks gaan zitten met je MacBook!!!
Over openbare bibliotheken gesproken, ik ga ook maar weer eens. Wel thuisthuis
Ik normaal gesproken ook maar heb een feestje vanavondquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
In Groningen bleef toch iedereen in het weekend hangen?
Ohja, dat is waar ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook maar heb een feestje vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |