Ik heb ook niet zo op thuis leren hoor, maar bieb is ook niet alles.. JB is wel chill!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Ties02 het volgende:
In de Starbucks gaan zitten met je MacBook!!!
Over openbare bibliotheken gesproken, ik ga ook maar weer eens. Wel thuisthuis
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op aanraden van Paxcon hoor, dus ook zijn schuld
Is helemaal geen goede keuze. 2e generatie wordt met beetje geluk nog 1,5 jaar ondersteund door Apple, dan drukken ze er nog iOS 12 op straks waardoor dat ding van jou facking sloom wordt. Camera is behelpen, achterkant krast heel erg, scherm is slecht voor de premium prijs, OS is beperkt, camera valt tegen.quote:
Meh, het concept is leuk maar ben benieuwd in hoeverre je iets kan verwachten van updates, garantie, klantenservice etc. Daarnaast is de bouwkwaliteit niet helemaal top.quote:
Ik had ook wel verwacht dat jij tevreden zou zijn met middelmatige pruttel met een hooggewaardeerde merknaam eropquote:
Ik hoef dat niet te doen. Als mensen niet dom achter een aangevreten appel aan zouden lopen, dan verkochten die dingen zichzelf. Zelfs The Verge, volledig apple minded, plaatste gister een review over de nieuwe Denim Update waarin ze aangaven dat Apple en Google nog veel kunnen leren van MS. En ze hebben gelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel een promotiepraatje aankomen van de Lumia's.
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat jij tevreden zou zijn met middelmatige pruttel met een hooggewaardeerde merknaam erop
Oh de enige die problemen heeft met de telefoon thuis is mijn vader en die heeft een iPhone. De rest met een WP; nooit problemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.
Ja!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon. Wat een schitterend weer
Heerlijke telefoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies. Loopt nooit vast, goed scherm en lange batterijduur. Perfect voor de gewone gebruiker dus.
Uh neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn evaluatiegesprek was anders zeer positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |