Deel jij de beslissing van de HR? Of anders gezegd, begrijp jij de motivering van de HR?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gehad voor Insolventierecht.
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.quote:
Maar dat is bij meerdere arresten wel zo. In een ideale situatie zoals een computersimulatie kun je wel echt het recht ontwikkelen uitgaande van de wetenschap, maar je zit met echte mensen en echte bedrijven in de maatschappij. Het kan denk ik niet anders. Is wel zonde eigenlijk en ook wel vreemd in een rechtstaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik snap vanuit praktisch oogpunt waarom de Hoge Raad voor die "uitweg" heeft gekomen omdat er anders voor het bankwezen een enorm probleem was ontstaan, maar ik vind dat de wet veel te erg opgerekt wordt om tot die oplossing te komen. Wat de Hoge Raad concludeert staat er simpelweg niet, en dat kun je er niet zo maar inlezen.
Ja, daarom snap ik ook wel waarom het gedaan is, maar het is niet de bedoeling. Ik vind dat de HR zo'n geval gewoon moet afschieten en het aan de politiek moet overlaten of de wet aangepast wordt of niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is bij meerdere arresten wel zo. In een ideale situatie zoals een computersimulatie kun je wel echt het recht ontwikkelen uitgaande van de wetenschap, maar je zit met echte mensen en echte bedrijven in de maatschappij. Het kan denk ik niet anders. Is wel zonde eigenlijk en ook wel vreemd in een rechtstaat.
Ja of gewoon wegrennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik ook wel waarom het gedaan is, maar het is niet de bedoeling. Ik vind dat de HR zo'n geval gewoon moet afschieten en het aan de politiek moet overlaten of de wet aangepast wordt of niet.
Helse Rel?quote:
Daar heb ik de afgelopen weken al heel wat avonden mee verneuktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UC2lIfWupajuASG4DZxlDHbw
Alles van Kooten en De Bie op youtube
Het vieze mannetje, Jacobse en Van Es, Keek op de Week, Moeder en Zoon vooralquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik de afgelopen weken al heel wat avonden mee verneuktWat heerlijk allemaal hé.
Zwolle zonder dolle.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UC2lIfWupajuASG4DZxlDHbw
Alles van Kooten en De Bie op youtube
Ja dat keek ik ook, ik zat te wachten op dat ze dingen kapot gingen gooien. Was teleurstelling toen het niet gebeurde. Volgende keer met brammekequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
24 uur met is wel leuk. Maar bijna afgelopen.
Heerlijkquote:
Kunnen heel veel camera'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
Wtf de camera van mijn telefoon kan infraroodstraling van de afstandsbediening zienBaas
Was me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kunnen heel veel camera's
Mijn camera kan 4K filmen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk
Is ook geniaal!
edit:
Huilen![]()
![]()
![]()
Dit is gewoon Undercover in Nederland avant la lettrequote:
Precies, weet je waar Stegeman het idee vandaan heeftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit is gewoon Undercover in Nederland avant la lettre.
Viel best mee toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sorry voor de gestolen punten Pax
Niet gestolen. Wat was Groningen slecht zeg. Ajax ook trouwens, maar wel iets beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb niet gekekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vond Groningen dus iets beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gestolen. Wat was Groningen slecht zeg. Ajax ook trouwens, maar wel iets beter.
Het was in elk geval een rotwedstrijd. Hopen dat het morgen beter is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond Groningen dus iets beter.
Go PEC.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was in elk geval een rotwedstrijd. Hopen dat het morgen beter is.
Ben je in nigeria ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
Dat moment dat je beseft dat je verslaafd bent aan je telefoon/WhatsApp omdat je op je batterij moet letten omdat je je oplader bent vergeten en pas morgenavond rond 23:00 weer kan opladen.![]()
Nog 32% voor de komende 24,5 uur.
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.quote:
Scoor je er morgen ergens eentjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.
Applestore in de buurt? Vraag of je even mag tanken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en niemand in dit huis heeft een Appleoplader.
Ik woon in een gat, dus nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Applestore in de buurt? Vraag of je even mag tanken.
Kun je niet via iCloud opladen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon in een gat, dus nee.
Morgen even navragen bij collega's.
Kan dat tegenwoordig ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kun je niet via iCloud opladen?
Cool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt wel apps dat je hem waterproof maakt en kan gebruiken om jezelf te wegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |