Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duh, beter dan zo'n white's little dick
Niet de dikte van je bolle papaverkopquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.quote:
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendequote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Huh? Sorry waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Daar had ik het ook niet over neushoorntje van me. Kom knuffiekroelie doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet de dikte van je bolle papaverkop
FB chat :$quote:
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Shit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendeahahahahahaha
Haha heerlijk ditquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.
Verkeerde gequote, klote zo op mobiel.quote:
Haha wowquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem dan een fatsoenlijke mobiel.quote:
waarom?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik sluit me daar bij aan, maar dat wist je vast al.
Nee, dat weet ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou nooit op jou kunnen haten.
Haat op het internet, het is wat, raakt je toch diep in je ziel.quote:
Dat niet, maar rustig aan beginnen toch.quote:
Ja kom godverdomme vechten danquote:
Nou heb ik honger, bedankt.quote:
Niet echt, wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik sluit me daar bij aan, maar dat wist je vast al.
Mij wel. Dikke scherven haat kerven in mijn ziel.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef snakelady het volgende:
Haat op het internet, het is wat, raakt je toch diep in je ziel.
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.quote:
Ik heb nog chipsquote:
Ik ben kloontje van deadprezquote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet echt, wie ben jij ook al weer?
Het is ook geen oordeelquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppotquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel ik wel tijdens de stamppot
Dus de rest van het jaar shine je niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Lekkerquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppot
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet, maar rustig aan beginnen toch.
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirlquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.quote:
Naturel is bestquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus de rest van het jaar shine je niet?
Oh, hai.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Oh snapquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Laat ik die nou net hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Awww yeahhh pm me je insta bby dan add ik je ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirl
Sorry.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.
Eventueel misschien omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en wil je ook mn schouders masseren
ik kick z'n ass dadelijk wel in haxballquote:
Dan hoef ik niet hoor.quote:
Ik maak notitiesquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.
win je ook wel eens?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kick z'n ass dadelijk wel in haxball
oh wacht.
Ik was er al, maar had geen zin om te posten tussen al dat gezeik.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is ook te makkelijk jou te lokken
sharing is caring jwtquote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awww yeahhh pm me je insta bby dan add ik je ;$
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd dp waar was jij tijdens deze epische fittie
Ja van Guus.quote:
Komt door de overvloed aan vrouwen hier.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was er al, maar had geen zin om te posten tussen al dat gezeik.
Mooi.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trusten meneer kloonquote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jongens ik ben weg... morgen om 5 uur op
toedels
Ik heb gelachen![]()
Truste.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachenStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
is herman een meisje?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door de overvloed aan vrouwen hier.wat kijk jij![]()
Welterustenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachen"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Ik weet de waarheid.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
En 15.quote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Kopkaas, welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak crackers van de eelt op je eikel en eet de camembert van je pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hoe ging je taalkunde toets?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sshhh, hij is nog in de overgangsfase. Hij wil graag hij genoemd worden.![]()
Herfrau!?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Zo. Kut heey.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe ging je taalkunde toets?![]()
Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oesterquote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak crackers van de eelt op je eikel en eet de camembert van je pik..
![]()
Ook taalkunde?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga die van mij morgen ook verneuken.![]()
Nederlands transcriberen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil het nog niet zo lukken met de d's en t's?GGGGGG kut G's.
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Gvdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oester.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nederlands transcriberen.GGGGGG kut G's.
![]()
slechte fatoequote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?![]()
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?![]()
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.wat kijk jij![]()
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?![]()
Waarom fonetiek van Engels?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.![]()
![]()
Oh, daarom.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeertquote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?![]()
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.wat kijk jij![]()
heb het al honderd keer genoemd hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeertwat kijk jij![]()
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?![]()
Komt vanzelf (hoop ikquote:). Wat heb jij dan voor studie gedaan?
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het al honderd keer genoemd hoor![]()
nou sorry hoor jezusquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.wat kijk jij![]()
doet me niet zoveel hoor verder.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.wat kijk jij![]()
Commerciële Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt vanzelf (hoop ik). Wat heb jij dan voor studie gedaan?
.
Bachelor of Business Administrationquote:![]()
![]()
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreepquote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]wat kijk jij![]()
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]![]()
Ah nicequote:
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dacht ik al, zo steek jij wel in elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, doe het voornamelijk voor de baankansen en salaris straks![]()
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie..quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep.
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?![]()
Welquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.
Haha. houses snapt niks van de ebitdaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.![]()
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je klinkt best als een ACN nerdje nu.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
[..]
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
ik heb er zo'n grafhekel aan. 3 pogingen gedaan voor dat kuttentamen
wat kijk jij![]()
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteitquote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha. houses snapt niks van de ebitdawat kijk jij![]()
Zijn juist de leuke vakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt, wat een knuppelquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Al die economienerdjes :sOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij kan niet gewoon een formule invullen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteit![]()
![]()
![]()
Wie klinkt er nou als een nerdquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klinkt best als een ACN nerdje nu._!
En nee, van de 2 economie-domeinlocaties van de HvA had ik meer de informelere en niet de zakelijkere.![]()
Engelsdocent?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer creditquote:Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomieik heb er zo'n grafhekel aan. 3 pogingen gedaan voor dat kuttentamen
. Blij dat ik het maar een half semester had, kutvak
.
![]()
Wiskunde vind ik ook leuk hoorquote:
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij kan niet gewoon een formule invullen?
wat kijk jij![]()
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit. Blij dat ik het maar een half semester had, kutvak
.
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ook man, snap ook nog steeds geen bal van jaarrekeningen en balansen enzo. Alsof er geen logica in zit ofzo, ene keer wel debet en dan weer credit![]()
niet gewoon op je 24e op de vavo chillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is..
![]()
Haha, houses snapt de hefboomwerking nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kan die verdomde formules best allemaal uit mijn hoofd leren, maar het voelt alsof ik nooit echt overkoepelend inzicht heb in de gehele stof. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. En maak me niet belachelijk lul, ben hier mijn ziel aan het blootleggen ;$![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel sneu dat iemand die een studie met 'economie' gedaan heeft, niet weet wat debet en credit is.Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen julliequote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....
wat kijk jij![]()
Zie je hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële economie, pannekoek. Wij bazen stellen gewoon een team samen van de beste spelers.
Bovendien is debet/credit gewoon middelbare school stof.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon op je 24e op de vavo chillenKomt nog wel goed met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dit is dan afgestudeerd met een economische studie....![]()
Altijd een post overige er in keilen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullieTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Engelsdocent is hét
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks van![]()
Ik schudtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden..
Zo, teringquote:.
De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie je hem.
Bovendien is debet/credit gewoon middelbare school stof.![]()
Ben je dronkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon negatief EV, geeft nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd een post overige er in keilen.wat kijk jij![]()
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.![]()
Optiefen danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
een uur geleden was er nog een redelijk leuke fittie en nu zitten mensen hier over economie enzo te praten.
ik snap er niks vanOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik schudt marketingplannen uit m'n mouw op basis van marktonderzoek, die bedrijfseconomie kan me gestolen worden.
Ik vind dit eigenlijk leuker zoquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap er niks van
Het gaat om de strategie en de toegevoegde waarde, balhaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het Ansoff model en de 4 p's zijn inderdaad erg lastig.![]()
Het is ook lastig hoor, daar niet van.quote:Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.quote:De nadruk komt dus op commercieel te liggen, zak patat, niet op economie.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Optiefen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan snap je er echt niks van hèquote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Mijn balans was niet eens in balans, wat zeggen jullie![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van.
[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheidquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor, daar niet van..
Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.quote:[..]
Alsnog is debet/credit echt de basis van de basis. Jammer dat je dat al niet begrijpt. Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit iets aan je zal hebben, sorry.![]()
BV laten klappen en de inboedel opkopen met je andere BVquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet.
Is eigen vermogen duur vermogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan snap je er echt niks van hèwat kijk jij![]()
Ik ben ook bang dat ik geen baan zal vinden hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Marketing. En dan geen baan kunnen vinden.![]()
![]()
Economische crisis en shit.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Geen goede eigenschapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normaliter geen moeit mee, gewoon slordigheid.
.
Geeft niks, je staat bekend om je achterlijkheid.quote:Sorry, maar ik neem geen advies aan van een agrariër, tenzij het over knollen en bollen gaat.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is eigen vermogen duur vermogen?Dan vast wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon negatief EV, geeft niet![]()
Je moet je EV zo laag mogelijk houden en je VV zo hoog mogelijk, als je dat maar lang genoeg vol houdt tot in de extremen laten ze je niet meer failliet gaanquote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is eigen vermogen duur vermogen?.
zullen we haxballenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap er niks vanStop the violence
Down with the hate
Tis een negerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Marketing. En dan geen baan kunnen vinden.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Heb je ook niet dusdanig in achting dat ik ga proofreadenquote:.
Gelukkig sta jij bekend om je, ja, knolselderij?quote:Geeft niks, je staat bekend om je achterlijkheid.![]()
Jij heb tieten, maak jij je maar nergens zorgen over.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik geen baan zal vinden hoor![]()
![]()
Economische crisis en shit.![]()
![]()
Nee, het is omdat de gemiddelde vermogenskostenvoet onafhankelijk is van de vermogensstructuur. Ofzo. In ieder geval, op deze vraag was ik de gezakt voor het tentamenquote:
wat kijk jij![]()
hzaw wil vast welquote:Stop the violence
Down with the hate
En dan ook nog eens homo. Allememachies wat een pech.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer en een Marokkaan, te lui om te stelen etc.![]()
Hoezo, als er nog liquide middelen zijn en de going concern waarde is lager dan de liquidatie waarde, waarom zouden ze je dan niet meer failliet laten gaan? Of ben ik nu dom.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je EV zo laag mogelijk houden en je VV zo hoog mogelijk, als je dat maar lang genoeg vol houdt tot in de extremen laten ze je niet meer failliet gaan.
wat kijk jij![]()
Oké dan laten we het daar bij.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook niet dusdanig in achting dat ik ga proofreaden.
Nee, ik heb eens een interessant experiment met hydro aardappels gedaan. Knolselderij heb ik niks mee.quote:Gelukkig sta jij bekend om je, ja, knolselderij?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Kijken ze toch niet naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij heb tieten, maak jij je maar nergens zorgen over.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens homo. Allememachies wat een pech.![]()
Bedrijfseconomie is ook niets meer dan dom formules in de kop stampen en hopen dat je op het tentamen die formule kunt herleiden om de theorie te beantwoordenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, het is omdat de gemiddelde vermogenskostenvoet onafhankelijk is van de vermogensstructuur. Ofzo. In ieder geval, op deze vraag was ik de gezakt voor het tentamen![]()
![]()
Primaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké dan laten we het daar bij..
Volgens mij is het publiek in slaap gevallen.quote:Nee, ik heb eens een interessant experiment met hydro aardappels gedaan. Knolselderij heb ik niks mee.![]()
Als je een beetje van je autisme af bent geholpen zal dat waarschijnlijk vaker gebeuren.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.![]()
Black face comedy?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat jij een glimlach op m'n smoelwerk liet verschijnen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Stop the violence
Down with the hate
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een beetje van je autisme af bent geholpen zal dat waarschijnlijk vaker gebeuren.Dat je dat begrip kent, daar in de provincie.quote:![]()
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoezo, als er nog liquide middelen zijn en de going concern waarde is lager dan de liquidatie waarde, waarom zouden ze je dan niet meer failliet laten gaan? Of ben ik nu dom.![]()
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?.
![]()
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was jij altijd al zo'n mongool of is dat gewoon voederbietel2015?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Nee, je moet daar niet serieus op in gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dom, of nee ik heb het fout?![]()
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deedquote:Op maandag 12 januari 2015 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap het ook niet, zei het al eerder, eerst hier een beetje inlikken en daarna rebels komen rellen.
wat kijk jij![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed
Ik kan super goed beffen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Vervelend.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Tegen mij zei voederbietel altijd dat hij niet aan likken deed![]()
eerder alfalfaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.![]()
Is dat je holmaat?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit komt over alsof Socios het zegt (srs).TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Niet weer.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Gewoon goed je tanden poetsen er na.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me echt smerig, maar doe je ding.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa isquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De kiem van alfalfa is ook best lekker trouwens.
wat kijk jij![]()
Waarom gedraag je je zo bèta danquote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MMGTMMTMTM zei dat ik maagd was. Accepteer ik niet want ik ben alpha.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was zo lekker rustig.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
hjb.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Nee, de kiem.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je eet toch gewoon die hele spriet op? Of ik weet niet wat alfalalfa is
Dit is de hele plant:
Voedergewas in veeteelt. Tevens stikstofbinder en goede wortelaar.
Ik weet niet beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je zo bèta danTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
De dikgedrukte woorden ken ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef voederbietel het volgende:
Voedergewas in veeteelt. Tevens stikstofbinder en goede wortelaar.
wat kijk jij![]()
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze voeren het aan de koeien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De dikgedrukte woorden ken ik
Hij bindt stikstof uit de lucht in zgn stikstof knobbeltjes in z'n wortels.
Hij wortelt diep.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Doe normaal, sukkel.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze voeren het aan de koeien.
Hij bindt stikstof uit de lucht in zgn stikstof knobbeltjes in z'n wortels.
Hij wortelt diep.wat kijk jij![]()
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Schrijf je stikstofknobbeltjes niet aan elkaar?
Alfalfa is in het Nederlands trouwens gewoon luzerne.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
likje bebequote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.![]()
tussen je salade donderen voor die extra bite.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.![]()
Vloeitje op plakken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb net een korstje opengekrabd en nu blijft het bloeden.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Stikstofknobbeltjes is aan elkaar ja. Samenstelling.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, al die agrarische termen worden op 100 verschillende manieren geschreven. Chloro weet het vast wel.
Alfalfa is in het Nederlands trouwens gewoon luzerne.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey smeerpijpquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat is mekurwaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ruzzle? :$$quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit roept alleen maar meer vragen opOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
las eerst merKurwa en moest heel hard lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur begrijpt wel wie ik bedoel.![]()
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachenOp zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speelden![]()
Hij is bang.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm ging je weg net voordat we powerball speeldenStop the violence
Down with the hate
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen als jij begint te praten. Het is dat ik gebruikers niet kan blokkeren want anders stond jij in dat lijstje.![]()
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus wat je wilt zeggen is dat je veel cared en het diep zit?![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jouw infantiele brein er van maken wil moet je zelf weten maar hou dat lekker voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef hondebrokje het volgende:
Sleeping time na 4 uur slaap per nacht gemiddeld weken langgg
X aan jullie bezorgde moeders![]()
Dat was de grapquote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
las eerst merKurwa en moest heel hard lachenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat je een grap moet uitleggen.quote:
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: