nou sorry hoor jezusquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.
doet me niet zoveel hoor verder.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.
Commerciële Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt vanzelf (hoop ik). Wat heb jij dan voor studie gedaan?
Bachelor of Business Administrationquote:
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreepquote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Commerciële Economie.
[..]
Bachelor of Business Administration [ afbeelding ]
Ah nicequote:
Economiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.quote:
Dacht ik al, zo steek jij wel in elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, doe het voornamelijk voor de baankansen en salaris straks
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie..quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond mijn economische vakken echt vreselijk. Met name omdat ik er geen kut van begreep
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie gefaald, of niet?
Welquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.
Haha. houses snapt niks van de ebitdaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar bedrijfseconomie niet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke bachelor.
Dan ben je gvd toch geen bachelor, jezus.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mijn tweede vrouw wil zijn vind ik het prima hoor.
Je klinkt best als een ACN nerdje nu.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
[..]
Nope, eerste jaar was wel een soort MER/oriëntatiejaar, 2e jaar gewoon verder gegaan met CE.
Ik heb zelf rechten gedaan, dus vond dat wel leuk maar bedrijfseconomiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vond alle marketing(gerelateerde) vakken wel chill, maar statistiek, rechten, bedrijfseconomie...
Laat staan dat, ik snap al niets van rentabiliteitquote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha. houses snapt niks van de ebitda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |