Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oesterquote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak crackers van de eelt op je eikel en eet de camembert van je pik.
Ook taalkunde?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga die van mij morgen ook verneuken.
Nederlands transcriberen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil het nog niet zo lukken met de d's en t's?
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Gvdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik toss je salad met de vlokken Parmezaanse kaas uit je oester.
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nederlands transcriberen.GGGGGG kut G's.
slechte fatoequote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat oud-Nederlands vertalen in de straattaal van nu?
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?
Waarom fonetiek van Engels?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de fonetiek van de Engelse taal geleerd in een ander vak. Niet zo mijn best gedaan op taalkunde. Dus ik kende een heleboel NL'se klinkers niet.
Lekker voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeertquote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doe je nou precies? Engelse taal en cultuur?
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Engelse taal en letterkunde in combinatie met Theater,film en literatuurwetenschap.
heb het al honderd keer genoemd hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit vertellen wat jij studeert
Gecombineerde bachelor muts. Zo slim ben ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus twee masters? Vind je dat niet zwaar?
Komt vanzelf (hoop ikquote:
Oja, ik let gewoon nooit op als jij wat zegt.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het al honderd keer genoemd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |