Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duh, beter dan zo'n white's little dick
Niet de dikte van je bolle papaverkopquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.quote:
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendequote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Huh? Sorry waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Daar had ik het ook niet over neushoorntje van me. Kom knuffiekroelie doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet de dikte van je bolle papaverkop
FB chat :$quote:
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Shit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendeahahahahahaha
Haha heerlijk ditquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.
Verkeerde gequote, klote zo op mobiel.quote:
Haha wowquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem dan een fatsoenlijke mobiel.quote:
waarom?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik sluit me daar bij aan, maar dat wist je vast al.
Nee, dat weet ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou nooit op jou kunnen haten.
Haat op het internet, het is wat, raakt je toch diep in je ziel.quote:
Dat niet, maar rustig aan beginnen toch.quote:
Ja kom godverdomme vechten danquote:
Nou heb ik honger, bedankt.quote:
Niet echt, wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik sluit me daar bij aan, maar dat wist je vast al.
Mij wel. Dikke scherven haat kerven in mijn ziel.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef snakelady het volgende:
Haat op het internet, het is wat, raakt je toch diep in je ziel.
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.quote:
Ik heb nog chipsquote:
Ik ben kloontje van deadprezquote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet echt, wie ben jij ook al weer?
Het is ook geen oordeelquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppotquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel ik wel tijdens de stamppot
Dus de rest van het jaar shine je niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Lekkerquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppot
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet, maar rustig aan beginnen toch.
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirlquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.quote:
Naturel is bestquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus de rest van het jaar shine je niet?
Oh, hai.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Oh snapquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Laat ik die nou net hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Awww yeahhh pm me je insta bby dan add ik je ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirl
Sorry.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.
Eventueel misschien omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en wil je ook mn schouders masseren
ik kick z'n ass dadelijk wel in haxballquote:
Dan hoef ik niet hoor.quote:
Ik maak notitiesquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.
win je ook wel eens?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kick z'n ass dadelijk wel in haxball
oh wacht.
Ik was er al, maar had geen zin om te posten tussen al dat gezeik.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is ook te makkelijk jou te lokken
sharing is caring jwtquote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awww yeahhh pm me je insta bby dan add ik je ;$
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd dp waar was jij tijdens deze epische fittie
Ja van Guus.quote:
Komt door de overvloed aan vrouwen hier.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was er al, maar had geen zin om te posten tussen al dat gezeik.
Mooi.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trusten meneer kloonquote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jongens ik ben weg... morgen om 5 uur op
toedels
Ik heb gelachen![]()
Truste.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachenStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
is herman een meisje?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door de overvloed aan vrouwen hier.wat kijk jij![]()
Welterustenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
toedels
Ik heb gelachen"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Ik weet de waarheid.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
En 15.quote:Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Kopkaas, welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak crackers van de eelt op je eikel en eet de camembert van je pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hoe ging je taalkunde toets?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sshhh, hij is nog in de overgangsfase. Hij wil graag hij genoemd worden.![]()
Herfrau!?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Zo. Kut heey.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe ging je taalkunde toets?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: