Het is ook geen oordeelquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is wel lief genoeg om mij kaas te voeren ja.
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppotquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel ik wel tijdens de stamppot
Dus de rest van het jaar shine je niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Lekkerquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zullen we samen devious maids kijken ;s bij de stamppot
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet, maar rustig aan beginnen toch.
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirlquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar is krio als ie trots op je moet zijn?
Als je dit leest: Ik ga morgen trainen in sportschool bbyGa een abonnement afsluiten en shinen in de zomer
![]()
![]()
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.quote:
Naturel is bestquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus de rest van het jaar shine je niet?
Oh, hai.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Oh snapquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan toch in ieder geval iets van een indruk achter gelaten bij je, jij helaas niet bij mij.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben kloontje van deadprez
Laat ik die nou net hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
behalve als het paprika ribbelchips is, dat is kksmerig
Awww yeahhh pm me je insta bby dan add ik je ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voeg me toe op insta dan kunnen we progress foto's posten en maaltijden en shit #fitgirl
Sorry.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, en nou niet meer van die domme vragen stellen oke.
Eventueel misschien omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en wil je ook mn schouders masseren
ik kick z'n ass dadelijk wel in haxballquote:
Dan hoef ik niet hoor.quote:
Ik maak notitiesquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, is een heel lieve en fatsoenlijke jongen als je z'n pik goed zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |