Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duh, beter dan zo'n white's little dick
Niet de dikte van je bolle papaverkopquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.quote:
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendequote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte maar om de dikte is mij verteld.
Huh? Sorry waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Daar had ik het ook niet over neushoorntje van me. Kom knuffiekroelie doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet de dikte van je bolle papaverkop
FB chat :$quote:
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is ook niet geheel gemeend, ik ken Chloroform niet goed genoeg om een mening over haar te hebben.
Shit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En sukkel als je bent dacht natuurlijk dat ze het meendeahahahahahaha
Haha heerlijk ditquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over jou, vind je maar een irritant persoon.
Verkeerde gequote, klote zo op mobiel.quote:
Haha wowquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |