Maar die games van pokémon speel ik nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hier moet ik je tegenspreken, alleen DBZ. Pokemon is voor schattige kindertjes.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik ga je hosselen, hou je DM in de gaten
beverton zou goed in dit topic passen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
De volgende keer doe ik er een regenboog bij
True that!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie moet er anders grappen maken over je borsten.
Hahahahah awhh poepescheetje.. Zit het je nou nog steeds dwars jongen? Wat toch rottig, laat gaan joh!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een nivo weer... Komt zeker doordat die poolse hoer ineens weer aanwezig is?
Ik las al dat een pot hier de ketel aan het verwijten wasquote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misplaats superioriteitsgevoel. Zo 2013.
Troost je met het feit dat jij de absoluut grootst mogelijke mongool bent van deze topic.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beverton zou goed in dit topic passen.befferton*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Ik ben niet zwart.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik las al dat een pot hier de ketel aan het verwijten was
zou jij niet eens terug gaan naar schoolquote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat jij de absoluut grootst mogelijke mongool bent van deze topic.
Ahw. :$quote:
Wat? Er zit onder z'n spatiebalk nog meer humor dan die nieuwe loslopende muilezels hierquote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat jij de absoluut grootst mogelijke mongool bent van deze topic.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok maakt niet uit ;$ pik alles van je
Ik weet hier niet mee om te gaan.quote:
Hey Hermannquote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb respect dus ik noem hem bij zijn echte naam
gaapquote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Er zit onder z'n spatiebalk nog meer humor dan die nieuwe loslopende muilezels hier.
Deze topic is inderdaad fout.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou jij niet eens terug gaan naar school
nivo
deze topic
zo gaat dat 2015 lijstje van mmg wel heel snel
https://twitter.com/HeetGeenHermann hoezo heb jij een screenshot van chloro op je twitter?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb respect dus ik noem hem bij zijn echte naam
''hihihi je oma''quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Er zit onder z'n spatiebalk nog meer humor dan die nieuwe loslopende muilezels hier.
dan ga je er niet mee om, net zoals je met al je andere emoties doetquote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hier niet mee om te gaan.
Wat? ik begrijp de woorden niet die je typt? WTF is chiazaad nu weer?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eet jij nou ook chiazaad en andere superfoods met die snavel van je?
wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
https://twitter.com/HeetGeenHermann hoezo heb jij een screenshot van chloro op je twitter?
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezusquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat? ik begrijp de woorden niet die je typt? WTF is chiazaad nu weer?
Abject infame beschuldigingquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan ga je er niet mee om, net zoals je met al je andere emoties doet
Snol, lees mijn reactie dan ook.quote:
Heb je ook thee?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat? ik begrijp de woorden niet die je typt? WTF is chiazaad nu weer?
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus, waarom screenshots van fokkers op je twitter?
Lekkerquote:
Omgquote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eet jij nou ook chiazaad en andere superfoods met die snavel van je?
Watquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
https://twitter.com/HeetGeenHermann hoezo heb jij een screenshot van chloro op je twitter?
ja en ben er echt helemaal klaar mee nuquote:Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Abject infame beschuldiging
Jezusquote:
Huh welke?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snol, lees mijn reactie dan ook.
Nou, dat lust ik wel.quote:
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
#mensendiegemeentegenmijdoen, Hahahaha damn gast laat jezelf nakijken.
Met mijn gevoelens?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en ben er echt helemaal klaar mee nu
was het humoristisch bedoeld?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.
Die van mij wel echtquote:
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
#mensendiegemeentegenmijdoen, Hahahaha damn gast laat jezelf nakijken.
Jongen, er is zoveel familie al dood, stap overquote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Volgers. Da's eentje meer dan de begrafenisstoet van de oma van Slaap_Zak.
Mongool.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter moet inderdaad serieus genomen worden, het is ook allemaal serieus bedoeld uiteraard.
Wat ben jij een triest ventjequote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Volgers. Da's eentje meer dan de begrafenisstoet van de oma van Slaap_Zak.
Volgens mij moet je zelf eens serieus genomen worden, seksueel gefrustreerde bal gehakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.
quote:
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was het humoristisch bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, dan![]()
Haten op dWcquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest ventjealsof Slaap_Zak ene neuk om die opmerkingen geeft
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenVind het vooral gewoon tenenkrommend Herman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, danwat kijk jij
Vooral veel medelijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest ventjealsof Slaap_Zak ene neuk om die opmerkingen geeft
Doe dan ook gewoon een keer normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zal mijn naam ongetwijfeld in voor komen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben om sommige tweets moeten lachenMega cringe gekregen van je twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je gaat denken dat het serieus bedoeld is, vooral die gemeen tweets, dan
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe is het verderquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vooral veel medelijdenik vind het oprecht sneu voor hem... ik bedoel dan wil je meedoen en dan met zoiets komen... bijna aandoenlijk
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon een keer normaal.
quote:
Willen we dat niet allemaalquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een negerlul in je
Hermann neemt het wel voor me op, dat vind sympathiek van hemquote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind het vooral gewoon tenenkrommend Herman.
zegt de koekwous die mijn twitter serieus namquote:
gevatquote:Op maandag 12 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf eens serieus genomen worden, seksueel gefrustreerde bal gehakt.
Wil je haar aub geen snol noemen? Alvast bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snol, lees mijn reactie dan ook.
Duh, beter dan zo'n white's little dickquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
zegt de koekwous die mijn twitter serieus nam
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duh, beter dan zo'n white's little dick
Houd je kkbek nou gewoon maar, achterlijke.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je haar aub geen snol noemen? Alvast bedankt.
Is geen geheim.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en FOK! is de beste plek om dat doel te bereikenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |