huehuehuequote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de man met een digimon of pokemon als gebruikersplaatje.
dat is mewtwo van pokemonquote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pokemon is tijdloosquote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
5 euroquote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoeveel geld willen jullie hebben om je nooit meer hier te vertonen en te blijven waar Frank jullie eerst hield?
Dit.quote:
Durf jij je gezicht hier ook weer te vertonen nu je beetje bijval krijgt ja? Beetje sneu.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?
Ik dacht echt even van ''WTF! Nee toch?''quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was er ook niet echt blij mee.
Ik krijg er wel een stijve van. Samen stijf zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom je nog met iets originelers of blijf je de hele avond emmeren over zijn oma?
Jij bent echt tegen iedereen geloof ik hequote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf jij je gezicht hier ook weer te vertonen nu je beetje bijval krijgt ja? Beetje sneu.
Jij moest hier serieus om lachen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
hahaha terug gelezen
Weer gelachen.
Wie moet er anders grappen maken over je borsten.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht echt even van ''WTF! Nee toch?''
Maar gelukkig ben je er nog!
heb niet veel ambitiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je onderhandelt moet je altijd hoog beginnen en jij bent dan een Turk?
weet niet kijk geen tvquote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het begin waarschijnlijk om een uur of 8 en stopt om 9. Hoezo tijdloos?
Ik vanmiddag ook van jouw zusje, kon me voor 10 euro helemaal laten gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijve van. Samen stijf zijn.
Pokémon voor altijdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mij om het even. Allemaal één pot nat. Leuk toen je 12 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |