Heb jij er eentje dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stoere praat, totdat je die P90 Ruger in je face krijgt geduwd G.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stoere praat, totdat je die P90 Ruger in je face krijgt geduwd G.
In COD. Moet je nu niet zeggen dat dat niet echt is hoor.quote:
Niet een BFG hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In COD. Moet je nu niet zeggen dat dat niet echt is hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoeveel geld willen jullie hebben om je nooit meer hier te vertonen en te blijven waar Frank jullie eerst hield?
Gaat alles goed met je? Volgens mij zit je iets dwarsquote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoeveel geld willen jullie hebben om je nooit meer hier te vertonen en te blijven waar Frank jullie eerst hield?
Dan kun je je hele leven wel lekker blijven vullen bij de AH man.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word oud geloof ik, ik krijg spontaan kanker van die geforceerd grappig uit de hoek willen komende ballenwassers.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
hoi MMG het is hier afgelopen dagen net kleuterdagverblijf
Niet in rl schietenquote:
1/10 slappe comeback, te voorspelbaarquote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel vol van jezelf.
snap ikquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word oud geloof ik, ik krijg spontaan kanker van die geforceerd grappig uit de hoek willen komende ballenwassers.
Doeiquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word oud geloof ik, ik krijg spontaan kanker van die geforceerd grappig uit de hoek willen komende ballenwassers.
boehoequote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1/10 slappe comeback, te voorspelbaar
Kwestie van perspectief. In mijn ogen heb je het nu over jezelf namelijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
die geforceerd grappig uit de hoek willen komende ballenwassers.
Great mindsquote:Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief. In mijn ogen heb je het nu over jezelf namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |