6 Tramhaltes er vandaan, why?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daww
He btw, woon jij dichtbij de Overtoom?
Oh dat is niet zo dichtbijquote:
Serieus al een tijdje niet gescrolled in angst voor de bobbit, en ik open je spoilers ook niet xoxo.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf ja.
inb4 pics gecounterd met bobbit worms
Ja dag, ik zie die tramhalte nog net niet uit m'n raamquote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo dichtbijWelke tramhalte is de jouwe? Ja daar is m'n boyski naartoe verhuisd
Was gewoon een PI in die spoilerquote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus al een tijdje niet gescrolled in angst voor de bobbit, en ik open je spoilers ook niet xoxo.
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te verquote:Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef VeerEli het volgende:
Wat is het hier weer rustig trouwens, waar is de kleutergang naartoe?
Maar écht jaquote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te ver.
Nah, even geen zin in.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was gewoon een PI in die spoiler. Toen ik met kerst die kreeft aan het openwerken was kreeg ik flashbacks naar die horseshoe crab, dat was ook nasty
.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef VeerEli het volgende:
Wat is het hier weer rustig trouwens, waar is de kleutergang naartoe?
De liefde in deze SC. Zo puur en mooiquote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te ver.
Die instant reactie van die gast in zwarte shirtquote:
Ga dood man.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
De liefde in deze SC. Zo puur en mooi
Zou hetzelfde doen denk ik, wel slimme zet van gozer in groen, competitie uitschakelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die instant reactie van die gast in zwarte shirt![]()
!
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die instant reactie van die gast in zwarte shirt![]()
!
[..]
Ga dood man.
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo volwassen te zijn als jou.quote:
Ik denk dat het tijd wordt om die niggah weer even in zijn autisme te SC'en.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef Willoow het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo volwassen te zijn als jou.
Jouw leven is blijkbaar niet veel beter, als je zo kan monitoren wat ik wanneer meldquote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.
Doe normaalquote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om die niggah weer even in zijn autisme te SC'en.
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.quote:
Stoere praat, totdat je die P90 Ruger in je face krijgt geduwd G.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.
Het zonnestraaltje is er weer, hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |