In het vervolg op the last airbender (legend of korra) hebben ze wel meer aan de liefdeslevens gesleuteldquote:
Heb geen tijd gehad om die shit te kijken maar ik ga woensdag even bingen in de nacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
In het vervolg op the last airbender (legend of korra) hebben ze wel meer aan de liefdeslevens gesleuteld
WAT?!quote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik van wilfried op comedy central moet vinden
heb ik beelden vanquote:Op maandag 12 januari 2015 02:27 schreef LilHamas het volgende:
Zou wel gewoon willen dat die Avatar die Korra eens vaginaal zou penetreren u know..
is slecht man diequote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik van wilfried op comedy central moet vinden
Lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die 2 seconden regel is wel irritant, voel ik me weer zo'n kind dat op de vingers wordt getikt
Niet slim hequote:Op maandag 12 januari 2015 02:36 schreef Ypmaha het volgende:
Om 22:00 koffie op. Had ik beter niet kunnen doen
3/10quote:Op maandag 12 januari 2015 02:36 schreef Ypmaha het volgende:
Om 22:00 koffie op. Had ik beter niet kunnen doen
Dit had ik ook, dan moet je aantal forumposts aanzetten in je fobo dan werkt hetquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor deze user.
KutArcee
Ik ga over 10 minuutjes maar op de fiets. Ik heb geen pallets maar cc-rolcontainersquote:Op maandag 12 januari 2015 05:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
De pallets kunnen nog wel even wachten, wat jij
Ik kan dat niet handelen, de ene keer wil ik ze op kleur en dan alfabetisch op fabrikant, of alfabetisch op kleur...quote:Op maandag 12 januari 2015 05:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb wel kratten die ik kan sorteren [ afbeelding ]
Ze moeten op groottequote:Op maandag 12 januari 2015 05:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelen, de ene keer wil ik ze op kleur en dan alfabetisch op fabrikant, of alfabetisch op kleur...
Meen je datquote:
Wegens recente ontwikkelingen heb ik besloten mij meer alpha te gedragen.quote:
Whutquote:Op maandag 12 januari 2015 06:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wegens recente ontwikkelingen heb ik besloten mij meer alpha te gedragen.
opgezwollequote:
Goedemorgen, zonnestraaltje.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:43 schreef hoink581 het volgende:
gore kankerhekel aan die pisregen, die tering regenjassen, m'n snor
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.quote:
Ik dacht dat ze zoiets hadden ingevoerd dat er alleen in de middag tentamens werden gegeven, omdat studenten in de middag beter presteren.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.
HOERENOCHTEND.
Normaal gesproken heb ik geen problemen met ochtenden. Ben je er snel mee klaar. Maar vandaag is gewoon kut.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zoiets hadden ingevoerd dat er alleen in de middag tentamens werden gegeven, omdat studenten in de middag beter presteren.
Kan ook alleen in Hardenberg (of all places) zijn btw.
Ik pleit sowieso voor een middag en avond samenleving.
Wie heeft er nou een ochtendmensen-samenleving bedacht?
Ik denk de boeren ofzo
#4ebefilosofie
Want het is een hoerenochtend, met pisregen incl windstoten waar je doorheen moet met je tering regenjas, waar je je kapot in zweet met als klap op de vuurpijl een hangende snor.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik geen problemen met ochtenden. Ben je er snel mee klaar. Maar vandaag is gewoon kut.
Ik zie het.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.
HOERENOCHTEND.
quote:Op maandag 12 januari 2015 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want het is een hoerenochtend, met pisregen incl windstoten waar je doorheen moet met je tering regenjas, waar je je kapot in zweet met als klap op de vuurpijl een hangende snor.
Pics van je snor.
Ja eh.. ik weet het ook niet.quote:
Ik kijk er naar uit.quote:
Eentje maakt heel veel lawaaiquote:
ik heb overigens nog nooit ergens gewerkt waar je uberhaupt oordopjes in zou mogen doen..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje maakt heel veel lawaai
Ik ben een vrij mensquote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb overigens nog nooit ergens gewerkt waar je uberhaupt oordopjes in zou mogen doen..
behalve dan in fabrieken natuurlijk, maar dan zijn ze niet om muziek te luisteren
niet waar, je werkt..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een vrij mens![]()
Nee, ik heb ook nog nooit op een werkplek gezeten waar dat mag.
Rebel to the grave.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet waar, je werkt..
maar je doet het toch?
jij rebel
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
lik me rossige poes
Elisabeth heet ze
wat een kut naamquote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
lik me rossige poes
Elisabeth heet ze
Nee, supergirlquote:
Nee, dit is overduidelijk de psychose talk van meloewa.quote:
Wickedmen had haar ontmaskerd met ondersteunend fotomateriaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dit is overduidelijk de psychose talk van meloewa.
Nou laat maar zien dan. En wickedmen denkt wel vaker dat die iets ontmaskert of denkt iets te weten maar die weet niets.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wickedmen had haar ontmaskerd met ondersteunend fotomateriaal.
geeltand is niet echt een betrouwbare bronquote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wickedmen had haar ontmaskerd met ondersteunend fotomateriaal.
Je lijkt op een varken.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dan doet ze meloewa goed na. Eigenlijk ook niet heel raar aangezien ze beide beetje hetzelfde zijn
Ik ben een varken.quote:
Blijft leuk als er kneuzen zijn die blijven reagerenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.
Zo pijnlijk dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
varken wel iets knapper. Niet zo verwaand.
Waarom kies je dan altijd diezelfde types die je misbruiken en slaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:21 schreef hondebrokje het volgende:
Wederzijdse belangstelling in een relatie is een pré, eens of oneens?
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom kies je dan altijd diezelfde types die je misbruiken en slaan?
Maar even goed bij jezelf ten rade waar het mis gaat en of je beter kanquote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.
Geen mensen die eenzijdig, alleen aandacht willen ontvangen maar niet geven. Machtgeilers zijn er genoeg.
d'aahwquote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af, ik verdien een warme relatie met wederzijdse interesse en belangstelling en diepgaand contact.
Geen mensen die eenzijdig, alleen aandacht willen ontvangen maar niet geven. Machtgeilers zijn er genoeg.
heh wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:32 schreef hondebrokje het volgende:
Maar geld vragen op de badkamer kunnen ze wel.
ik weet het je heb hart van goud.. zou je graag voorstellen aan mijn ouders, je meent het tenminste.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk, ik geef je advies en gun jou dat terwijl je mij varken noemt. Zo slecht ben ik niet
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2015 10:33 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik weet het je heb hart van goud.. zou je graag voorstellen aan mijn ouders, je meent het tenminste.
Eh? :squote:Op maandag 12 januari 2015 10:32 schreef hondebrokje het volgende:
Maar geld vragen op de badkamer kunnen ze wel.
Mijn ouders zijn lief.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank jeklopt wel. Zie liever je ouders niet
[..]
Eh? :s
Het is hondenbrokje. Maak maar een nieuw account aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn lief.
Oh niets![]()
Maar je hebt van die mannen waar je geen reet aan hebt qua alles zeg maar
Nogmaals, waarom kies je daarvoor dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:39 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn lief.
Oh niets![]()
Maar je hebt van die mannen waar je geen reet aan hebt qua alles zeg maar
mooi op tijdquote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, ga ontbijten denk ik.
4 maandjes van tevoren geboekt, ¤589 heen en terug broeder. Valt mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de reis alleen al is fucking duur of niet
Waarom "quote:
Slaapzak ook anders zou hij die glazenwasser niet zien op kantoor he ;D hehe sukkol!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom "" ? hij werkt in elk geval.
Slaapzak werkt gewoon hoor. Viel je vriendje niet aan hoor, rustig maarquote:Op maandag 12 januari 2015 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slaapzak ook anders zou hij die glazenwasser niet zien op kantoor he ;D hehe sukkol!
Laat ik het niet merken nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slaapzak werkt gewoon hoor. Viel je vriendje niet aan hoor, rustig maar
Slaapzak en jij zijn beide kkgayquote:
Ieder zijn ding, kerel.quote:
Hahahahahaha ;D kkquote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dingetje in jouw geval.
heueueheehehe
Alleen op FOK! is dat zo, maar je kan beter FOK! niet als maatstaaf nemen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
Diena kantoor sloeg op het woord kantoor
omdat ik een kantoorslaaf ben, en dat is sneu
ja dat is wel waarquote:Op maandag 12 januari 2015 11:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
Diena kantoor sloeg op het woord kantoor
omdat ik een kantoorslaaf ben, en dat is sneu
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Zonder Wajong hoor je er hier gewoon niet bij.
ohwquote:Op maandag 12 januari 2015 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is weer Mod.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Erger.. NWS.quote:
Ik geniet daar wel eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hou het daar nooit lang uit
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel eens.
NWS / Agressieve kameel doodt twee mensen
lol.
quote:Kamelen verzorgen kan een bult ellende opleveren.
aight ik wil ook nog een keer naar Amerika daar val ik tenminste niet opquote:Op maandag 12 januari 2015 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
4 maandjes van tevoren geboekt, ¤589 heen en terug broeder. Valt mee.
Lekker in de fatmobiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
aight ik wil ook nog een keer naar Amerika daar val ik tenminste niet op
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aight ik wil ook nog een keer naar Amerika daar val ik tenminste niet op
In 1 ruk langs de Wendy's, Jack in the Box, Tacobell.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jatoch beetje kfc vreten en wheelies trekken in mijn fatmobiel
quote:
quote:
Ze wil gewoon even aandacht onze lieve 4ebequote:
helloquote:
ik heb een kleine beetje aandacht voor drquote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wil gewoon even aandacht onze lieve 4ebe
Piemelgrap?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:27 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb een kleine beetje aandacht voor dr![]()
Wordt hier gewoon een taart door mijn neus geboordquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wil gewoon even aandacht onze lieve 4ebe
kunt het beter in je mond duwenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt hier gewoon een taart door mijn neus geboord
Vet irritant hequote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef madeliefff het volgende:
jezus hoelang duurt die rotwind nog dan?
nou ik zit ziek thuis dus die boeit nu niet, maar normaal zou ik me capuchon op doenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vet irritant hehoe doe je dat met je kapsel?
Ziek? dus je hoeft er niet eens door heenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik zit ziek thuis dus die boeit nu niet, maar normaal zou ik me capuchon op doen
alleen naar de winkel iddquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek? dus je hoeft er niet eens door heen
Fitted cap toch
Ja daar word ik ook beetje gek van, dakpannen klapperen constantquote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen naar de winkel iddmaar ik hoor hem wel de hele dag, het is hier nogal gehorig
Slaap_Zacktquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kantoorslaaf meldt zichnog een halfuurtje ofzo en dan maak ik er een eind aan
en dat alleen maar door de windquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kantoorslaaf meldt zichnog een halfuurtje ofzo en dan maak ik er een eind aan
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer afquote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de wind
weet ik hehe. doe je goedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer af
Oh ik ben er verder neutraal in hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer af
denken dat ik nu ga bakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij was zeker ook al een feesttaart aan het bakken
maar tuurlijk niet slaapkopquote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij was zeker ook al een feesttaart aan het bakken
Kei gezelligquote:
DJ Fylaxquote:
dat is fijn om te horen. mijn dag gaat tot nu wel goed. ik heb geen verplichtingen vandaag en ga met dit poepweer niet naar buiten dus beetje anime gekeken enzoquote:
die noemen we dan de haattaartquote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
snot druppen in het deeg, niezen over de topping
Ah nice. Doe ik ook altijd op dat soort dagenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
dat is fijn om te horen. mijn dag gaat tot nu wel goed. ik heb geen verplichtingen vandaag en ga met dit poepweer niet naar buiten dus beetje anime gekeken enzo
wat vindt mijn zus goede animes?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah nice. Doe ik ook altijd op dat soort dagen
Highschool of dead, Death note en Elfen lied.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vindt mijn zus goede animes?
behalve bleach dan
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
De ultieme anime blijft voor mij Dragon ball z
vieze fappert op android19quote:
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouwquote:
Death Note heb ik nu de eerste helft van gezien en Elfen Lied staat op m'n lijstje, ziet er erg tof uit ook. ben zelf net klaar met Psycho-Pass en nu bezig met Code Geass.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Highschool of dead, Death note en Elfen lied.
De ultieme anime blijft voor mij Dragon ball z
(dat is ook echt iets wat je in je jeugd gezien moet hebbenanders heb je wat gemist
)
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouw
android 19 is die dikke witte androidquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouw
Daarom zeg ik ook bewust die vrouwelijke androidquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
android 19 is die dikke witte android
2016quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand wanneer Attack on titan s2 uit komt?
noquote:
Ja, ik ook. Ik was verslaafd aan DBZ (nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Death Note heb ik nu de eerste helft van gezien en Elfen Lied staat op m'n lijstje, ziet er erg tof uit ook. ben zelf net klaar met Psycho-Pass en nu bezig met Code Geass.
natuurlijk heb ik DBZ gezien, was tot een paar maanden geleden de enige anime die ik ooit volledig had gekeken. was toen toch op cartoon network en yorin? bijna iedere dag gekeken als kind
toen ik wat ouder werd ook alle films gedownload en bekeken. ondertussen de hele serie volgens mij 5 keer gezien en ook de Kai versie laatst
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Zquote:
Je vergeet Bulmaquote:
quote:
Nee hoor ik vind hem ook vies.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Z
Geen fan van groen haarquote:
Godverdomme kom vechten danquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Z
Whaha.quote:
Videl vond ik nooit zo leuk.. Chichi welquote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was als kind beetje verliefd op videl
ik weet nog dat ik bijna moest huilen toen die grote gespierde majin gast(spopovich volgens mij) videl helemaal de tyfus intrapte bij de world tournamentquote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Videl vond ik nooit zo leuk.. Chichi wel
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbiquote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
So ik heb nog nooit zo hard niet gecared heey.
Ja, dat was dan wel weer zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik bijna moest huilen toen die grote gespierde majin gast(spopovich volgens mij) videl helemaal de tyfus intrapte bij de world tournament
Ik wilde gewoon graag stoer doen met mijn desinteresse.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbi
je bent hzaw toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag stoer doen met mijn desinteresse.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
So ik heb nog nooit zo hard niet gecared heey.
Ditquote:Op maandag 12 januari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbi
Welke raad je mij aan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ditbezoek eens een ander subforum
![]()
[PEDO]quote:
Is Ludo pedo?quote:
En toch reageren he!quote:
Ja, hij verkiest wel thaise kinderen boven inheemse tho.quote:
Je moeke is echt niet meer zo strak als jij nog altijd denkt hoor.quote:
padummmm tssjjjjquote:Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeke is echt niet meer zo strak als jij nog altijd denkt hoor.
Niks aan jij wint altijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop een wedstrijdje inhoudloos het laatste woord hebben te kunnen winnen.
8:37 16:56 dat dere officelyphe.quote:
Tittybars afgestruind?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo was ik ook in NY gek. 4 ruggen gespend als een mofo.
Nah, macbook en iphone 6 gekocht.. wel iets gunstiger met die dollar. Verder gewoon als een rijke tatta geleefd.quote:
stoer.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo was ik ook in NY gek. 4 ruggen gespend als een mofo.
07:00 tot 15:00 maar eerste klus was pas om 09:00... ook nog even moeten wachten tot de wasstraat klaar was maar kon wel een half uurtje eerder pleite omdat ik klusje kon ruilen met collega #deleventje #geenstressquote:
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeee dWc.
Word jij hier nou ook naar van?
[ afbeelding ]
is gewoon een schimmel, als er nou gaten in zaten met textuur van huid.quote:
Ja best wel jaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word jij hier naar van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf jaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is gewoon een schimmel, als er nou gaten in zaten met textuur van huid.
durf te wedden dat hij bibberde op z'n stoel toen ie dit las.
Haha, ik win. Wat krijg ik nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf ja.
inb4 pics gecounterd met bobbit worms
[..]
Haha, ik win. Wat krijg ik nu?
Een zwarter stukje in je gemene hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een zwarter stukje in je gemene hart.
6 Tramhaltes er vandaan, why?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daww
He btw, woon jij dichtbij de Overtoom?
Oh dat is niet zo dichtbijquote:
Serieus al een tijdje niet gescrolled in angst voor de bobbit, en ik open je spoilers ook niet xoxo.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha kk lijer, idd een rilling over m'n lijf ja.
inb4 pics gecounterd met bobbit worms
Ja dag, ik zie die tramhalte nog net niet uit m'n raamquote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo dichtbijWelke tramhalte is de jouwe? Ja daar is m'n boyski naartoe verhuisd
Was gewoon een PI in die spoilerquote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus al een tijdje niet gescrolled in angst voor de bobbit, en ik open je spoilers ook niet xoxo.
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te verquote:Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef VeerEli het volgende:
Wat is het hier weer rustig trouwens, waar is de kleutergang naartoe?
Maar écht jaquote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te ver.
Nah, even geen zin in.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was gewoon een PI in die spoiler. Toen ik met kerst die kreeft aan het openwerken was kreeg ik flashbacks naar die horseshoe crab, dat was ook nasty
.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef VeerEli het volgende:
Wat is het hier weer rustig trouwens, waar is de kleutergang naartoe?
De liefde in deze SC. Zo puur en mooiquote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godzijdank man, ik schiet niet snel in een autistische bui in deze SC, maar dit ging wel te ver.
Die instant reactie van die gast in zwarte shirtquote:
Ga dood man.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
De liefde in deze SC. Zo puur en mooi
Zou hetzelfde doen denk ik, wel slimme zet van gozer in groen, competitie uitschakelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die instant reactie van die gast in zwarte shirt![]()
!
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die instant reactie van die gast in zwarte shirt![]()
!
[..]
Ga dood man.
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo volwassen te zijn als jou.quote:
Ik denk dat het tijd wordt om die niggah weer even in zijn autisme te SC'en.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef Willoow het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo volwassen te zijn als jou.
Jouw leven is blijkbaar niet veel beter, als je zo kan monitoren wat ik wanneer meldquote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent zo autistisch als de pest man. Zodra jij hier binnen valt volgt het altijd hetzelfde stramien: van uur zus tot uur zo gewerkt. hahah moniez. Wat een kksaai leven moet jij hebben neger.
Doe normaalquote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om die niggah weer even in zijn autisme te SC'en.
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.quote:
Stoere praat, totdat je die P90 Ruger in je face krijgt geduwd G.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.
Het zonnestraaltje is er weer, hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gedraag je als een achterlijk debieltje bedoel je? No way dat je hier anders tussen past hoor.
Zoiets moet je door je headset naar die andere pubers met een te grote bekschreeuwen. Op een forum maakt het niet veel indruk om je als 13-jarig bluffertje te gedragen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stoere praat, totdat je die P90 Ruger in je face krijgt geduwd G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |