quote:
Nee hoor ik vind hem ook vies.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Z
Geen fan van groen haarquote:
Godverdomme kom vechten danquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Z
Whaha.quote:
Videl vond ik nooit zo leuk.. Chichi welquote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was als kind beetje verliefd op videl
ik weet nog dat ik bijna moest huilen toen die grote gespierde majin gast(spopovich volgens mij) videl helemaal de tyfus intrapte bij de world tournamentquote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Videl vond ik nooit zo leuk.. Chichi wel
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbiquote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
So ik heb nog nooit zo hard niet gecared heey.
Ja, dat was dan wel weer zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik bijna moest huilen toen die grote gespierde majin gast(spopovich volgens mij) videl helemaal de tyfus intrapte bij de world tournament
Ik wilde gewoon graag stoer doen met mijn desinteresse.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbi
je bent hzaw toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag stoer doen met mijn desinteresse.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
So ik heb nog nooit zo hard niet gecared heey.
Ditquote:Op maandag 12 januari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alles waar over gepraat wordt hoef je geïnteresseerd in te zijn a sahbi
Welke raad je mij aan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ditbezoek eens een ander subforum
![]()
[PEDO]quote:
Is Ludo pedo?quote:
En toch reageren he!quote:
Ja, hij verkiest wel thaise kinderen boven inheemse tho.quote:
Je moeke is echt niet meer zo strak als jij nog altijd denkt hoor.quote:
padummmm tssjjjjquote:Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeke is echt niet meer zo strak als jij nog altijd denkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |