Kei gezelligquote:
DJ Fylaxquote:
dat is fijn om te horen. mijn dag gaat tot nu wel goed. ik heb geen verplichtingen vandaag en ga met dit poepweer niet naar buiten dus beetje anime gekeken enzoquote:
die noemen we dan de haattaartquote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
snot druppen in het deeg, niezen over de topping
Ah nice. Doe ik ook altijd op dat soort dagenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
dat is fijn om te horen. mijn dag gaat tot nu wel goed. ik heb geen verplichtingen vandaag en ga met dit poepweer niet naar buiten dus beetje anime gekeken enzo
wat vindt mijn zus goede animes?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah nice. Doe ik ook altijd op dat soort dagen
Highschool of dead, Death note en Elfen lied.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vindt mijn zus goede animes?
behalve bleach dan
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
De ultieme anime blijft voor mij Dragon ball z
vieze fappert op android19quote:
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouwquote:
Death Note heb ik nu de eerste helft van gezien en Elfen Lied staat op m'n lijstje, ziet er erg tof uit ook. ben zelf net klaar met Psycho-Pass en nu bezig met Code Geass.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Highschool of dead, Death note en Elfen lied.
De ultieme anime blijft voor mij Dragon ball z
(dat is ook echt iets wat je in je jeugd gezien moet hebbenanders heb je wat gemist
)
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouw
android 19 is die dikke witte androidquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alleen op die vrouwelijke android maar ook op Goku zijn vrouw
Daarom zeg ik ook bewust die vrouwelijke androidquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
android 19 is die dikke witte android
2016quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand wanneer Attack on titan s2 uit komt?
noquote:
Ja, ik ook. Ik was verslaafd aan DBZ (nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Death Note heb ik nu de eerste helft van gezien en Elfen Lied staat op m'n lijstje, ziet er erg tof uit ook. ben zelf net klaar met Psycho-Pass en nu bezig met Code Geass.
natuurlijk heb ik DBZ gezien, was tot een paar maanden geleden de enige anime die ik ooit volledig had gekeken. was toen toch op cartoon network en yorin? bijna iedere dag gekeken als kind
toen ik wat ouder werd ook alle films gedownload en bekeken. ondertussen de hele serie volgens mij 5 keer gezien en ook de Kai versie laatst
ja, die blonde, maar blijkbaar val jij op vieze dikke witte mannetjes zoals S_Zquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |