Wordt hier gewoon een taart door mijn neus geboordquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wil gewoon even aandacht onze lieve 4ebe
kunt het beter in je mond duwenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt hier gewoon een taart door mijn neus geboord
Vet irritant hequote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef madeliefff het volgende:
jezus hoelang duurt die rotwind nog dan?
nou ik zit ziek thuis dus die boeit nu niet, maar normaal zou ik me capuchon op doenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vet irritant hehoe doe je dat met je kapsel?
Ziek? dus je hoeft er niet eens door heenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik zit ziek thuis dus die boeit nu niet, maar normaal zou ik me capuchon op doen
alleen naar de winkel iddquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek? dus je hoeft er niet eens door heen
Fitted cap toch
Ja daar word ik ook beetje gek van, dakpannen klapperen constantquote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen naar de winkel iddmaar ik hoor hem wel de hele dag, het is hier nogal gehorig
Slaap_Zacktquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kantoorslaaf meldt zichnog een halfuurtje ofzo en dan maak ik er een eind aan
en dat alleen maar door de windquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kantoorslaaf meldt zichnog een halfuurtje ofzo en dan maak ik er een eind aan
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer afquote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de wind
weet ik hehe. doe je goedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer af
Oh ik ben er verder neutraal in hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Erg he... maar ik bedoelde een eind aan de werkdag, dus nootjes, berg de famfare maar weer op, feestmuts kan weer af
denken dat ik nu ga bakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij was zeker ook al een feesttaart aan het bakken
maar tuurlijk niet slaapkopquote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij was zeker ook al een feesttaart aan het bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |