Wegens recente ontwikkelingen heb ik besloten mij meer alpha te gedragen.quote:
Whutquote:Op maandag 12 januari 2015 06:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wegens recente ontwikkelingen heb ik besloten mij meer alpha te gedragen.
opgezwollequote:
Goedemorgen, zonnestraaltje.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:43 schreef hoink581 het volgende:
gore kankerhekel aan die pisregen, die tering regenjassen, m'n snor
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.quote:
Ik dacht dat ze zoiets hadden ingevoerd dat er alleen in de middag tentamens werden gegeven, omdat studenten in de middag beter presteren.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.
HOERENOCHTEND.
Normaal gesproken heb ik geen problemen met ochtenden. Ben je er snel mee klaar. Maar vandaag is gewoon kut.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zoiets hadden ingevoerd dat er alleen in de middag tentamens werden gegeven, omdat studenten in de middag beter presteren.
Kan ook alleen in Hardenberg (of all places) zijn btw.
Ik pleit sowieso voor een middag en avond samenleving.
Wie heeft er nou een ochtendmensen-samenleving bedacht?
Ik denk de boeren ofzo
#4ebefilosofie
Want het is een hoerenochtend, met pisregen incl windstoten waar je doorheen moet met je tering regenjas, waar je je kapot in zweet met als klap op de vuurpijl een hangende snor.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik geen problemen met ochtenden. Ben je er snel mee klaar. Maar vandaag is gewoon kut.
Ik zie het.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En zodadelijk ook nog taalkunde tentamen waar ik me gegarandeert niet goed genoeg op heb voorbereid.
HOERENOCHTEND.
quote:Op maandag 12 januari 2015 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want het is een hoerenochtend, met pisregen incl windstoten waar je doorheen moet met je tering regenjas, waar je je kapot in zweet met als klap op de vuurpijl een hangende snor.
Pics van je snor.
Ja eh.. ik weet het ook niet.quote:
Ik kijk er naar uit.quote:
Eentje maakt heel veel lawaaiquote:
ik heb overigens nog nooit ergens gewerkt waar je uberhaupt oordopjes in zou mogen doen..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje maakt heel veel lawaai
Ik ben een vrij mensquote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb overigens nog nooit ergens gewerkt waar je uberhaupt oordopjes in zou mogen doen..
behalve dan in fabrieken natuurlijk, maar dan zijn ze niet om muziek te luisteren
niet waar, je werkt..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een vrij mens![]()
Nee, ik heb ook nog nooit op een werkplek gezeten waar dat mag.
Rebel to the grave.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet waar, je werkt..
maar je doet het toch?
jij rebel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |