o dat weet ik niet eens meer..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedrijfsboekhouding met balans e.d. vond ik nog wel oké maar al die shit met TGK en afschrijvingen bruto winst netto winst bla bla bla daar hield ik niet van.
Frank.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie in klb zou jij nu wel goede mod vinden dan? en dan niet weer mortaxx zeggen
ja maar die is al modquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank. [ afbeelding ] Al heb ik met de rest ook niet echt problemen verder.
Wacht even. Is Frank geen mod meer?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet dat ook elke keer weer googelen
oh nee, ik las zijn vraag verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht even. Is Frank geen mod meer?
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforumquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag frank ook idd wel , lijkt me een toffe peer, wel extreem lelijk denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting is sowieso een farcequote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
dat is ook mijn strevenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.
ewaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforum
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
De politici zijn op de allereerste plaatst verantwoordelijkheid voor het klimaat waarin dit soort excessen mogelijk zijn als je het mij vraagt. Zootje huichelarij dat die kwasten ook mee lopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zoquote:
Grotendeels.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, is gewoon boekhouden toch?
gewoon doen , is maar geldquote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
Ik weet niet eens wat dit betekent.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
jij bent ook maar een havistjequote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dit betekent.
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ook maar een havistje
Werken met cijfers, heerlijkquote:
Turkije is sowieso hypocrietquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.
Oké Fylax.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb vandaag een hele leuke dag met mijn vriendin gehad
Leuk, wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooitquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0
heet ze henk? of fredquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Dacht srs dat jij al op de uni zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
anal beatingquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
zo nihilistischquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Naar het strand geweest, echt tof met die storm. Hele zee in flip modus. Toen happie gegeten bij Burgerz.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hoe is het op de Havo dan?
denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooit
Ik kon het nog welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht srs dat jij al op de uni zat.
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.quote:
Wat zou jij kiezen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
En zou sws niet voor zo'n nerdenstudie kiezen
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaarquote:
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofdquote:
Politicologie lijkt me tof.quote:
en dan zeggen dat je niet cared enzoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofd
Ben je extreem lelijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw wel
Ik dacht dat jij al een kind hadquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
miss krijgen ze wel zoveel zetels hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.
Nee dat ben jijquote:
Dat is inderdaad wel tof.quote:
vvdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaar
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss krijgen ze wel zoveel zetels haha
heerlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?quote:
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.quote:
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nog mad omdat ik zei dat je herpes hebt? :S
wat denken jullie allemaalquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
She loves mequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.
haquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.
Dat heb je wel gezegdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denken jullie allemaal![]()
nja, zal eens navragen op school dan
hehe..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
En in leiden kan je alles nog gewoon studeren met propedeusequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.
groenlinks, ?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs VVD niet. Dan gooien ze al hun glazen in
Wel en je weet het, kutjongquote:
picsquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb net ook weer lekker mijn chick volgeblaft godnoondekk wat was dat geil.
Nette mensen zijn beesten in bed, maar praten niet over seksquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nette mensen hebben helemaal geen seks he, bah! ;p
altijd chagrijnig altijd serieus altijd madquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook altijd serieus enzo
lolquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
vb is een lurkerquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nette mensen zijn beesten in bed, maar praten niet over seks
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
haha nee serieus geen secondequote:
altijd jellyquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd chagrijnig altijd serieus altijd mad
Echt waar? Da's wel beterquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
En in leiden kan je alles nog gewoon studeren met propedeuse
haha kinderen nemenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Thezappa het volgende:
ik mag nog niet weer na de bevalling, gezeur altijd
is geen grap ....dat is het ergequote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha kinderen nemen![]()
grap, is leuk. Denk ik.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat je nu beter weet.
fuck haar en de lichamelijke klachten die ze heeft na de bevallingquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Thezappa het volgende:
ik mag nog niet weer na de bevalling, gezeur altijd
Ja ik dacht ook elke keer dat ik aan het kakken was aan jouquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee serieus geen secondeWas 10 dagen New York en toen ik terugkwam mijn pik schraal geneukt.
Maar nu ik je zie heb ik wel een warm gevoel van binnen. Ik ga zo wel even schijten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een verontrustend idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
Ja, echt messed up gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
dit ja, vooral zappaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
idd , vrouw naar mijn hart dezequote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fuck haar en de lichamelijke klachten die ze heeft na de bevalling
wattanquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
Nee man slaap_zak is wel een goeie gast volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
Kunnen later de kinderen alles teruglezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef LilHamas het volgende:
Thezappa die dronken onzin uitblaart tijdens de ouderavond, Slaap_Zak die iets teveel helpt bij het omkleden...
Thezappa die dronken onzin uitblaart tijdens de ouderavond, Slaap_Zak die iets teveel helpt bij het omkleden...
"door anonymous"quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
sws als ik kinderen heb is FOK! het eerst wat ik door anonymous laat hacken
ja zappa ook, zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee man slaap_zak is wel een goeie gast volgens mij
even gefixed hoor, jeetje.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso is er iets mis met je als je met mij kinderen neemt, dus ja. Weenie
Wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef LilHamas het volgende:
[..]
"door anonymous"
Het is geen groep ofzo.
Oh ik las ook iets andersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zappa ook, zo bedoelde ik het ook niet.
Leukquote:
Kom nog wel als je wat ouder bentquote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso is er iets mis met je als je kinderen neemt, dus ja. Weenie
Ze is al bijna 30 hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom nog wel als je wat ouder bent
hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sta al met twee benen in het grafquote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet echt nee, het is gewoon een IRC met verschillende channels en de hoofdregels zijn dat je dingen niet in de naam van Anonymous mag hacken, de goede hackers daar hacken voor eigen doekoe, en er is een befaamde #DDOS groep met 12 jarigen die DDoSSen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Of krijg ik nu een bullshit story over wat Anonymous precies is en waar ze voor staan enzo
klopt want je bent voorspelbaarquote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja vind je leuk he als ik dat doe
quote:
Terechte haatquote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat loop jij te haten dan
deze kwam het hardst aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt want je bent voorspelbaar
trustequote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, morgen weer grotemensen tijden.
adios.
Dag knul en bedankt voor het lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, morgen weer grotemensen tijden.
adios.
Always a pleasure.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dag knul en bedankt voor het lachen
nee klopt, je doet me niksquote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat jij überhaupt wat voelt
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef LilHamas het volgende:
Die zonamo underground van Lijpe en Ismo fixt gewoon moeilijke dagen voor mij.
Watch de punchout battles van Dennis de mennis en je gaat hard.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef LilHamas het volgende:
Die zonamo underground van Lijpe en Ismo fixt gewoon moeilijke dagen voor mij.
Wow eindelijk mijn oortjes in, ik ga zo luisteren.quote:
Al gezien lieverd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Watch de punchout battles van Dennis de mennis en je gaat hard.
de reis alleen al is fucking duur of nietquote:Op zondag 11 januari 2015 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahawas vet man, moet je een keer heen! Wel eerst sparen
![]()
vind ik altijd wat saaiigquote:Op zondag 11 januari 2015 23:36 schreef LilHamas het volgende:
Punchout battles kijken op MBO is sowieso een must.
zeker omdat jij twee stoeltjes moet hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de reis alleen al is fucking duur of niet
wie ben jijquote:Op zondag 11 januari 2015 23:36 schreef LilHamas het volgende:
Punchout battles kijken op MBO is sowieso een must.
Moet je met 2 mensen kijken, en bij voorkeur een neger.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik altijd wat saaiig
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeker omdat jij twee stoeltjes moet hebben
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef LilHamas het volgende:
Kerel, is dit een depressieve track ofzo?
Gierzwaluw ligt lekkerder in de mondquote:Op zondag 11 januari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag ik ook al van verre aankomen, aasgier
godverdomme het lekkerstquote:Op zondag 11 januari 2015 23:40 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Gierzwaluw ligt lekkerder in de mond
Nee ik luisterquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag ik ook al van verre aankomen, aasgier
ja :$quote:Op zondag 11 januari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou niet van dat boze gekibbel zullen we weer praten over stamppot enzo?
Kankergoed.quote:
nog wel jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:44 schreef LilHamas het volgende:
Hetzalallemaalwel leef je met je ouders?
lekker, wat zat er nog meer inquote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vandaag mini calzones van bladerdeeg met pizzavulling gemaakt, best wel lekker
ik ga zo lang mogelijk leechenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat je niet heel je leven daar gaat blijven lol
haha, nee, ben met wat kameraden appartement aan het zoeken maar die makelaars naaien ons constant.. maar ga sowieso voor halverwege februari op kamers dus vandaar die "nog"quote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat je niet heel je leven daar gaat blijven lol
De kosten van op jezelf wonen zijn wel fockt op.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ga zo lang mogelijk leechen
kaas/tomaat/hamquote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker, wat zat er nog meer in
Oooo nice man.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, nee, ben met wat kameraden appartement aan het zoeken maar die makelaars naaien ons constant.. maar ga sowieso voor halverwege februari op kamers dus vandaar die "nog"
wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"quote:
Fockt op.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"
ook gewoon al 3 keer gebeurd
dit boeit niemand manquote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"
ook gewoon al 3 keer gebeurd
ik hou niet zo van champignons, neem normaal altijd salami, maar was opquote:Op zondag 11 januari 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik had er nog champignons bij gedaan denk ik
Deed alleen jou ff naquote:Op zondag 11 januari 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hamas wel, doe niet zo geforceerd irritant
ik spreek nooit voor iedereen dus je doet het nog verkeerd ookquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deed alleen jou ff nagelukkig zie je zelf ook in dat het irritant is
niet gelezenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik spreek nooit voor iedereen dus je doet het nog verkeerd ook
"zal me aan de kont oxideren"
heerlijk, ook zo'n grote portobello met kaasquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef LilHamas het volgende:
Champignons zijn sowieso vies.
Smaakt naar alien vlees.
Nou, poe poe, gaat er ruig aan toe hoor.quote:
Als ik een rapper stem had was ik nu een rapper geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, Kaascouse is er niets bij
echt kut muziekquote:
moet je wel goede teksten hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Als ik een rapper stem had was ik nu een rapper geweest.
Retryquote:
Klopt, zie rapper Giggs, die praat gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je wel goede teksten hebben
of nee hoeft ook neit tegenwoordig
okquote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pff, begin jaren van die lui, denk rond 2000 ofzo
Lucas??quote:Op zondag 11 januari 2015 23:59 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Klopt, zie rapper Giggs, die praat gewoon.
dat zegt heel weinigquote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Diggy Dex is sowieso by far de beste in Nederland.
Lol nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Diggy Dex is sowieso by far de beste in Nederland.
sommige wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij vindt nederhop sowieso niets, dusja
Of Kempi.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:02 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik ken mensen die "Hef" zouden antwoorden.
Bracequote:Op maandag 12 januari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of Brace, want zijn teksten zijn diep
Een flikkertjequote:
Dromen van karton beste pokkoe van het jaarquote:Op maandag 12 januari 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig?
vind ik dan weer echt niets
ik vind hun pure onzin lyrics gemixt met hippe beatjes wel wat hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig?
vind ik dan weer echt niets
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 12 januari 2015 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh ik bedoel
wanneer kan ik weer babel UI op de forum zien?
Hun lyrics onzin noemenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind hun pure onzin lyrics gemixt met hippe beatjes wel wat hebben
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal door al die kloontjes ook wel aantikken of niet? of telt dat niet op
okequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:05 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Dromen van karton beste pokkoe van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |