wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"quote:
Fockt op.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"
ook gewoon al 3 keer gebeurd
dit boeit niemand manquote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel kut, sta je met zo'n makelaar zo'n ziek appartement te checken.. dus wij zo, ja wij willen deze wel. krijgt hij net op dat moment telefoon van z'n collega: "ja, appartement heb ik net verhuurd"
ook gewoon al 3 keer gebeurd
ik hou niet zo van champignons, neem normaal altijd salami, maar was opquote:Op zondag 11 januari 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik had er nog champignons bij gedaan denk ik
Deed alleen jou ff naquote:Op zondag 11 januari 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hamas wel, doe niet zo geforceerd irritant
ik spreek nooit voor iedereen dus je doet het nog verkeerd ookquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deed alleen jou ff nagelukkig zie je zelf ook in dat het irritant is
niet gelezenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik spreek nooit voor iedereen dus je doet het nog verkeerd ook
"zal me aan de kont oxideren"
heerlijk, ook zo'n grote portobello met kaasquote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef LilHamas het volgende:
Champignons zijn sowieso vies.
Smaakt naar alien vlees.
Nou, poe poe, gaat er ruig aan toe hoor.quote:
Als ik een rapper stem had was ik nu een rapper geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, Kaascouse is er niets bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |