gewoon doen , is maar geldquote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
Ik weet niet eens wat dit betekent.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
jij bent ook maar een havistjequote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dit betekent.
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ook maar een havistje
Werken met cijfers, heerlijkquote:
Turkije is sowieso hypocrietquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.
Oké Fylax.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb vandaag een hele leuke dag met mijn vriendin gehad
Leuk, wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooitquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0
heet ze henk? of fredquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Dacht srs dat jij al op de uni zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
anal beatingquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
zo nihilistischquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Naar het strand geweest, echt tof met die storm. Hele zee in flip modus. Toen happie gegeten bij Burgerz.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hoe is het op de Havo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |