o dat weet ik niet eens meer..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedrijfsboekhouding met balans e.d. vond ik nog wel oké maar al die shit met TGK en afschrijvingen bruto winst netto winst bla bla bla daar hield ik niet van.
Frank.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie in klb zou jij nu wel goede mod vinden dan? en dan niet weer mortaxx zeggen
ja maar die is al modquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank. [ afbeelding ] Al heb ik met de rest ook niet echt problemen verder.
Wacht even. Is Frank geen mod meer?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet dat ook elke keer weer googelen
oh nee, ik las zijn vraag verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht even. Is Frank geen mod meer?
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforumquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag frank ook idd wel , lijkt me een toffe peer, wel extreem lelijk denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting is sowieso een farcequote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
dat is ook mijn strevenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.
ewaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforum
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
De politici zijn op de allereerste plaatst verantwoordelijkheid voor het klimaat waarin dit soort excessen mogelijk zijn als je het mij vraagt. Zootje huichelarij dat die kwasten ook mee lopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zoquote:
Grotendeels.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, is gewoon boekhouden toch?
gewoon doen , is maar geldquote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
Ik weet niet eens wat dit betekent.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap nooit hoe ik emissies en opties in moet boeken
jij bent ook maar een havistjequote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dit betekent.
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ook maar een havistje
Werken met cijfers, heerlijkquote:
Turkije is sowieso hypocrietquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zal de eerste keer niet zijn dat Erdogan zich als enorme hypocriet gedraagt.
Oké Fylax.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb vandaag een hele leuke dag met mijn vriendin gehad
Leuk, wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooitquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0
heet ze henk? of fredquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Dacht srs dat jij al op de uni zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
anal beatingquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
zo nihilistischquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Naar het strand geweest, echt tof met die storm. Hele zee in flip modus. Toen happie gegeten bij Burgerz.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk, wat hebben jullie gedaan?
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hoe is het op de Havo dan?
denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooit
Ik kon het nog welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht srs dat jij al op de uni zat.
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.quote:
Wat zou jij kiezen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
En zou sws niet voor zo'n nerdenstudie kiezen
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaarquote:
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofdquote:
Politicologie lijkt me tof.quote:
en dan zeggen dat je niet cared enzoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofd
Ben je extreem lelijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw wel
Ik dacht dat jij al een kind hadquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
miss krijgen ze wel zoveel zetels hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.
Nee dat ben jijquote:
Dat is inderdaad wel tof.quote:
vvdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaar
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss krijgen ze wel zoveel zetels haha
heerlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?quote:
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.quote:
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nog mad omdat ik zei dat je herpes hebt? :S
wat denken jullie allemaalquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
She loves mequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.
haquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.
Dat heb je wel gezegdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denken jullie allemaal![]()
nja, zal eens navragen op school dan
hehe..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
En in leiden kan je alles nog gewoon studeren met propedeusequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.
groenlinks, ?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs VVD niet. Dan gooien ze al hun glazen in
Wel en je weet het, kutjongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |