heerlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?quote:
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.quote:
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zou dat het zijn ? of zouden ze zich bedreigd voelen?
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nog mad omdat ik zei dat je herpes hebt? :S
wat denken jullie allemaalquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een kind had
En dat verschilt per uni en opleiding, bij rechten bijvoorbeeld moet je bij veel een diploma Nederlands op vwo niveau hebben
She loves mequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zag je laatst zeggen dat je BT mistte dus nu moet je niet zo gaan doen.
haquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb je beetje gemist dus moet even inhalen.
Dat heb je wel gezegdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denken jullie allemaal![]()
nja, zal eens navragen op school dan
hehe..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is het waarschijnlijk gewoon.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
enige cijfer dat mij bevalt is 69
En in leiden kan je alles nog gewoon studeren met propedeusequote:Op zondag 11 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deelcertificaten moet je er wel bijhalen met de meeste opleidingen. Volgens mij alleen bij die filosofie studies niet.
groenlinks, ?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs VVD niet. Dan gooien ze al hun glazen in
Wel en je weet het, kutjongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |