denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig gebeurt dat nooit
Ik kon het nog welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht srs dat jij al op de uni zat.
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.quote:
Wat zou jij kiezen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
En zou sws niet voor zo'n nerdenstudie kiezen
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaarquote:
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie niet echt hoe een land in zijn geheel hypocriet kan zijn.
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofdquote:
Politicologie lijkt me tof.quote:
en dan zeggen dat je niet cared enzoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dacht dat je dat had gezegd. Maar dit speelde zich blijkbaar allemaal af in mijn hoofd
Ben je extreem lelijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
barmannen in turkije in het all inn resort waar ik kom , willen mij nooit schenken en mij vrouw wel
Ik dacht dat jij al een kind hadquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geschiedenis erbij gaan studeren maar kun je tegenwoordig nog wel met je hbo propedeuse doorstromen naar de uni?
miss krijgen ze wel zoveel zetels hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand wil met de GBL in een coalitie zitten.
Nee dat ben jijquote:
Dat is inderdaad wel tof.quote:
vvdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja... Er is geen weldenkend partij die samen met PVV in een coalitie wil. Als dat toch gebeurt valt het binnen kortste keren uit elkaar
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss krijgen ze wel zoveel zetels haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |