o dat weet ik niet eens meer..quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedrijfsboekhouding met balans e.d. vond ik nog wel oké maar al die shit met TGK en afschrijvingen bruto winst netto winst bla bla bla daar hield ik niet van.
Frank.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie in klb zou jij nu wel goede mod vinden dan? en dan niet weer mortaxx zeggen
ja maar die is al modquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank. [ afbeelding ] Al heb ik met de rest ook niet echt problemen verder.
Wacht even. Is Frank geen mod meer?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet dat ook elke keer weer googelen
oh nee, ik las zijn vraag verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht even. Is Frank geen mod meer?
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforumquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag frank ook idd wel , lijkt me een toffe peer, wel extreem lelijk denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting is sowieso een farcequote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
dat is ook mijn strevenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n diploma en ga er nooit meer wat mee doen hoop ik.
ewaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Geen trobbie hebben met iedere mod in ieder subforum
nederland als wilders aan de macht komt, hitler2.0quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mars van vandaag in Parijs was wel een lachertje. Zoveel regeringsleiders die zelf in hun eigen land totaal geen vrijheid van meningsuiting kennen.. Ik noem Rusland, Turkije, Egypte...
De politici zijn op de allereerste plaatst verantwoordelijkheid voor het klimaat waarin dit soort excessen mogelijk zijn als je het mij vraagt. Zootje huichelarij dat die kwasten ook mee lopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zoquote:
Grotendeels.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, is gewoon boekhouden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |