picsquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb net ook weer lekker mijn chick volgeblaft godnoondekk wat was dat geil.
Nette mensen zijn beesten in bed, maar praten niet over seksquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nette mensen hebben helemaal geen seks he, bah! ;p
altijd chagrijnig altijd serieus altijd madquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook altijd serieus enzo
lolquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
vb is een lurkerquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nette mensen zijn beesten in bed, maar praten niet over seks
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
haha nee serieus geen secondequote:
altijd jellyquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd chagrijnig altijd serieus altijd mad
Echt waar? Da's wel beterquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
En in leiden kan je alles nog gewoon studeren met propedeuse
haha kinderen nemenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Thezappa het volgende:
ik mag nog niet weer na de bevalling, gezeur altijd
is geen grap ....dat is het ergequote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha kinderen nemen![]()
grap, is leuk. Denk ik.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat je nu beter weet.
fuck haar en de lichamelijke klachten die ze heeft na de bevallingquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Thezappa het volgende:
ik mag nog niet weer na de bevalling, gezeur altijd
Ja ik dacht ook elke keer dat ik aan het kakken was aan jouquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee serieus geen secondeWas 10 dagen New York en toen ik terugkwam mijn pik schraal geneukt.
Maar nu ik je zie heb ik wel een warm gevoel van binnen. Ik ga zo wel even schijten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een verontrustend idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
Ja, echt messed up gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
dit ja, vooral zappaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
idd , vrouw naar mijn hart dezequote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fuck haar en de lichamelijke klachten die ze heeft na de bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |