wattanquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
Nee man slaap_zak is wel een goeie gast volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
vind het altijd een raar idee dat gasten als zappa en slaap_zak gewoon vader zijn irl
Kunnen later de kinderen alles teruglezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef LilHamas het volgende:
Thezappa die dronken onzin uitblaart tijdens de ouderavond, Slaap_Zak die iets teveel helpt bij het omkleden...
Thezappa die dronken onzin uitblaart tijdens de ouderavond, Slaap_Zak die iets teveel helpt bij het omkleden...
"door anonymous"quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
sws als ik kinderen heb is FOK! het eerst wat ik door anonymous laat hacken
ja zappa ook, zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee man slaap_zak is wel een goeie gast volgens mij
even gefixed hoor, jeetje.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso is er iets mis met je als je met mij kinderen neemt, dus ja. Weenie
Wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef LilHamas het volgende:
[..]
"door anonymous"
Het is geen groep ofzo.
Oh ik las ook iets andersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zappa ook, zo bedoelde ik het ook niet.
Leukquote:
Kom nog wel als je wat ouder bentquote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso is er iets mis met je als je kinderen neemt, dus ja. Weenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |